Vodafone annuleert prepaid simkaart
Geplaatst: 27 mei 2015 06:07
Beste lezers,
Al lang ben ik klant bij vodafone met een prepaid simkaart.
Ik ben echter voor langere tijd in het buitenland en hierdoor heb ik mijn prepaid sim voor langere tijd dus ook niet opgewaardeerd. vodafone heeft hierop besloten om mijn sim te annuleren.
Is dit juridisch gezien mogelijk? is dit niet gewoon diefstal?
1) ik heb indertijd gewoon voor mijn sim betaald (is dat niet mijn eigendom nu?)
2) Er stond nog gewoon geld op mijn simkaart (kunnen zij dat gewoon wegnemen?)
Ik heb geprobeerd vodafone te benaderen via facebook maar zij zeggen dat ze niks voor mij kunnen doen, niet mijn sm heractiveren, noch mij mijn oude nummer en of beltegoed terug geven.
Erg lastig aangezien ik mijn nummer nodig heb om officiƫle zaken te regelen via DigiD (kan het nummer daarvoor ook niet wijzigen aangezien ik nog in het buitenland zit. Ook hiervoor heeft vodafone geen oplossing.
Op officiƫle klachten reageren ze sowieso al niet.
Al met al een slechte beurt voor vodafone, ik raad niemand aan om een contract of prepaid met hun af te sluiten.
een teleurgestelde ex-vodafone klant
Al lang ben ik klant bij vodafone met een prepaid simkaart.
Ik ben echter voor langere tijd in het buitenland en hierdoor heb ik mijn prepaid sim voor langere tijd dus ook niet opgewaardeerd. vodafone heeft hierop besloten om mijn sim te annuleren.
Is dit juridisch gezien mogelijk? is dit niet gewoon diefstal?
1) ik heb indertijd gewoon voor mijn sim betaald (is dat niet mijn eigendom nu?)
2) Er stond nog gewoon geld op mijn simkaart (kunnen zij dat gewoon wegnemen?)
Ik heb geprobeerd vodafone te benaderen via facebook maar zij zeggen dat ze niks voor mij kunnen doen, niet mijn sm heractiveren, noch mij mijn oude nummer en of beltegoed terug geven.
Erg lastig aangezien ik mijn nummer nodig heb om officiƫle zaken te regelen via DigiD (kan het nummer daarvoor ook niet wijzigen aangezien ik nog in het buitenland zit. Ook hiervoor heeft vodafone geen oplossing.
Op officiƫle klachten reageren ze sowieso al niet.
Al met al een slechte beurt voor vodafone, ik raad niemand aan om een contract of prepaid met hun af te sluiten.
een teleurgestelde ex-vodafone klant