vriezer BCC
Geplaatst: 27 mei 2015 16:37
Afgelopen vrijdag mijn nieuwe vriezer ontvangen van BCC
Deze zaterdag aangesloten en tot mijn verbazing sloeg om de 10min aan. Nou ja met de gedachten kan kloppen moet eerst goed koud worden niet gek. Maar op maandag deed die het nog. Toch dinsdag maar even gebeld.. De vriezer was defect en kon hem omruilen de vriezer die ik nu heb was er niet meer. Kon wel voor een andere kiezen of wachten totdat deze weer leverbaar was. Zei tegen de man aan de telefoon ja en als nog maand duurt zit ik een maand met vriezer die om 10 min aanslaat. En eind van het jaar met een stroomrekening naar zeg je hallo tegen. Ik zeg nee zoek wel andere op de website uit.
Deze uitgezocht op de website ietsje duurder maar goed dat is niet anders..
Ik weer naar BCC gebeld dat ik deze vriezer dan wel wil. Wel even gevraagd hoe we het gaan doen.
Want ja mijn vriezer zit natuurlijk vol met producten. Moest de vriezer ontdooien en dan kon die mee geven worden aan bezorger. Ik zeg ja en mijn vriezer spullen kan ik dus dan weg gooien. Er is geen mogelijkheid dat het eventueel later wordt opgehaald zodat ik netjes kan overpakken en zo geen eten hoef weg te gooien. Nee deze mogelijkheid was er niet. Kon wel wat later de vriezer krijgen zodat ik mijn vriezer leeg krijg, zodat ik niet zoveel hoefde weg te gooien. Ik zeg ja en vergoed mij de stroomkosten op vriezer die om 10 min aanslaat.. Echt kan hier zo boos om worden. Zij leveren een product die stuk is en ik ben de klos. Of wel op mijn stroomrekening aan eind van het jaar of wel al het eten wat ik weg kan gooien plus dan nog dat de nieuwe vriezer ook nog eens duurder is. Ik zeg haal de stukke vriezer maar op en geef me mijn geld maar terug ook dat kon niet dus met andere woorden ik sta me de rug tegen de muur.. Echt ik bestel nooit weer wat bij de BCC
Deze zaterdag aangesloten en tot mijn verbazing sloeg om de 10min aan. Nou ja met de gedachten kan kloppen moet eerst goed koud worden niet gek. Maar op maandag deed die het nog. Toch dinsdag maar even gebeld.. De vriezer was defect en kon hem omruilen de vriezer die ik nu heb was er niet meer. Kon wel voor een andere kiezen of wachten totdat deze weer leverbaar was. Zei tegen de man aan de telefoon ja en als nog maand duurt zit ik een maand met vriezer die om 10 min aanslaat. En eind van het jaar met een stroomrekening naar zeg je hallo tegen. Ik zeg nee zoek wel andere op de website uit.
Deze uitgezocht op de website ietsje duurder maar goed dat is niet anders..
Ik weer naar BCC gebeld dat ik deze vriezer dan wel wil. Wel even gevraagd hoe we het gaan doen.
Want ja mijn vriezer zit natuurlijk vol met producten. Moest de vriezer ontdooien en dan kon die mee geven worden aan bezorger. Ik zeg ja en mijn vriezer spullen kan ik dus dan weg gooien. Er is geen mogelijkheid dat het eventueel later wordt opgehaald zodat ik netjes kan overpakken en zo geen eten hoef weg te gooien. Nee deze mogelijkheid was er niet. Kon wel wat later de vriezer krijgen zodat ik mijn vriezer leeg krijg, zodat ik niet zoveel hoefde weg te gooien. Ik zeg ja en vergoed mij de stroomkosten op vriezer die om 10 min aanslaat.. Echt kan hier zo boos om worden. Zij leveren een product die stuk is en ik ben de klos. Of wel op mijn stroomrekening aan eind van het jaar of wel al het eten wat ik weg kan gooien plus dan nog dat de nieuwe vriezer ook nog eens duurder is. Ik zeg haal de stukke vriezer maar op en geef me mijn geld maar terug ook dat kon niet dus met andere woorden ik sta me de rug tegen de muur.. Echt ik bestel nooit weer wat bij de BCC