Ik heb een Samsung galaxy S4 die is aangeschaft via vodafone met een abbonement het toestel is altijd op mijn naam geweest het abbonement niet... ik heb sinds vorig jaar augustus ongeveer problemen met het toestel
mijn toestel is 2x software geflashed 1x software gereset 1x is het LCD compleet vervangen mijn batterij is tot 2x toe vervangen.
ik ben meer dan 5/6 keer naar de winkel geweest elke keer op eigen kosten inderdaad
tot heden heeft nog samsung mij kunnen helpen nog vodafone.. de enige die hevige stappen onderneem was kpn door mijn lcd meteen te vervangen, Nu blijkt dat mijn samsung die uit duitsland is geimporteerd door vodafone nederland niet door samsung benelux kan worden ingenomen? hierop ben ik bij vodafone binnengestapt waarop hun zeggen wij kunnen je ook niet helpen... ik heb een toestel onder garantie wat gewoon niet deugt en nu kan en wil niemand mij helpen? ik heb een toestel waarop SAMSUNG staat en ik wil daarom graag een antwoord en oplossing van SAMSUNG
in het kort: het toestel toont na zoveel reparaties nog steeds kuren en ze willen hem weer repareren...
hierop krijg ik als advies zet er geen backup op terug het kan softwarematig fouten bevatten... oke leuk en aardig??? maar na zoveel keer wil je wel is dingen bewaren en tot heden kan dat niet normaal en werkt het toestel ook niet normaal...
Einde raad
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KLACHT Samsung Vodafone Support Klantenservice
-
- Berichten: 527
- Lid geworden op: 05 aug 2013 01:18
Re: KLACHT Samsung Vodafone Support Klantenservice
Denk jij dat Samsung hier mee leest?cani schreef:Ik heb een Samsung galaxy S4 die is aangeschaft via vodafone met een abbonement het toestel is altijd op mijn naam geweest het abbonement niet... ik heb sinds vorig jaar augustus ongeveer problemen met het toestel
mijn toestel is 2x software geflashed 1x software gereset 1x is het LCD compleet vervangen mijn batterij is tot 2x toe vervangen.
ik ben meer dan 5/6 keer naar de winkel geweest elke keer op eigen kosten inderdaad
tot heden heeft nog samsung mij kunnen helpen nog vodafone.. de enige die hevige stappen onderneem was kpn door mijn lcd meteen te vervangen, Nu blijkt dat mijn samsung die uit duitsland is geimporteerd door vodafone nederland niet door samsung benelux kan worden ingenomen? hierop ben ik bij vodafone binnengestapt waarop hun zeggen wij kunnen je ook niet helpen... ik heb een toestel onder garantie wat gewoon niet deugt en nu kan en wil niemand mij helpen? ik heb een toestel waarop SAMSUNG staat en ik wil daarom graag een antwoord en oplossing van SAMSUNG
in het kort: het toestel toont na zoveel reparaties nog steeds kuren en ze willen hem weer repareren...
hierop krijg ik als advies zet er geen backup op terug het kan softwarematig fouten bevatten... oke leuk en aardig??? maar na zoveel keer wil je wel is dingen bewaren en tot heden kan dat niet normaal en werkt het toestel ook niet normaal...
Einde raad
Wat heeft KPN hier mee te maken?
-
- Berichten: 123
- Lid geworden op: 03 dec 2014 14:27
Re: KLACHT Samsung Vodafone Support Klantenservice
Al naar de Samsungwinkel geweest met je klachten?
Re: KLACHT Samsung Vodafone Support Klantenservice
sweet-devil schreef:Al naar de Samsungwinkel geweest met je klachten?
Yup die willen het toestel nogmaals repareren maar verder niks, KPN XL is de enige die gelijk het fout constateerde en via Teleplan repareerde... dus de enige die echt service verleende.
-
- Berichten: 527
- Lid geworden op: 05 aug 2013 01:18
Re: KLACHT Samsung Vodafone Support Klantenservice
Hoe krijg jij een toestel met abonnement van Vodafone door KPN gerepareerd?canerT schreef:sweet-devil schreef:Al naar de Samsungwinkel geweest met je klachten?
Yup die willen het toestel nogmaals repareren maar verder niks, KPN XL is de enige die gelijk het fout constateerde en via Teleplan repareerde... dus de enige die echt service verleende.
Bovendien, hoe zit het met die verschillende gebruikersnamen?
Re: KLACHT Samsung Vodafone Support Klantenservice
Teleplan die met KPN werkt intern bekijkt of je garantie hebt zoja dan valt het onder de samsung samenwerking.
Had blijkbaar nog een oudere account dacht dat die niet meer bestond
Had blijkbaar nog een oudere account dacht dat die niet meer bestond