Pagina 1 van 1

geen contact met kelloggs over lepel

Geplaatst: 28 mei 2015 16:10
door dravertje
Ik heb in februari 2015 via de actie van Kelloggs een lepel besteld. De maximale levertijd van 90 dagen is inmiddels verstreken. Nu wilde ik weten hoe het met mijn bestelling staat dus op de site gekeken waarop staat dat ie nog steeds in de werkplaats ligt; diverse keren naar het 0800 nummer gebeld, maar geen contact (dat nummer ligt er nu al een tijd uit); 2 maal gemaild, maar geen reacties mogen ontvangen. Het lijkt wel of Kelloggs van de aardbodem verdwenen is. Op internet zie je langzaamaan steeds meer klachten van mensen waarvan hun lepel een wereldreis aan het maken is of nog steeds niet geleverd is. Eigenlijk wil ik weten via deze site of er nog meer mensen zijn die zitten te wachten op hun bestelde lepels? En aan Radar wil ik vragen of zij een mogelijkheid zien om wel contact met Kelloggs te krijgen? ik zou zeggen, mensen trap niet in deze actie. Op internet zijn er mensen die vier lepels besteld hebben, dus 12 pakken van Kelloggs gekocht hebben. Wel geld binnenhalen, maar de actie niet volbrengen. Dit is op dit moment mijn mening over Kelloggs tot ze het tegendeel bewezen hebben.

Re: geen contact met kelloggs over lepel

Geplaatst: 28 mei 2015 17:17
door Jantje7
Ook mijn kleindochter heeft een lepel besteld. Wel heeft ze een mailtje gekregen dat de lepel verstuurd zou zijn, maar helaas niet bezorgd. Dit mailtje heeft als datum 07-05-2015. Dus toch nog maar even afwachten.

Re: geen contact met kelloggs over lepel

Geplaatst: 28 mei 2015 19:53
door dravertje
Jantje7,

Ik hoop dat ze het gauw gaat krijgen. Die mail heb ik inderdaad ook gekregen eind februari, maar daarna blijft het doodstil.

Re: geen contact met kelloggs over lepel

Geplaatst: 29 mei 2015 17:11
door dravertje
Een update: vandaag kwam er eindelijk contact met het 0800-nummer. Een heel gebrekkig Nederlands sprekende persoon nam op en na kort uitleg van het verhaal kwam ik minutenlang in de wacht te staan. Helaas niemand meer aan de lijn. Heeft er iemand inmiddels al een keer reactie gehad van Kelloggs? Hier reageren opvallend weinig mensen, maar elders op internet zijn veel meer klachten.

Re: geen contact met kelloggs over lepel

Geplaatst: 29 mei 2015 17:23
door Barre Barry
dravertje schreef:En aan Radar wil ik vragen of zij een mogelijkheid zien om wel contact met Kelloggs te krijgen?
Dan zal je dat aan Radar moeten vragen. Dit is slechts een forum.

Re: geen contact met kelloggs over lepel

Geplaatst: 29 mei 2015 17:57
door dravertje
Barre Barry schreef:
dravertje schreef:En aan Radar wil ik vragen of zij een mogelijkheid zien om wel contact met Kelloggs te krijgen?
Dan zal je dat aan Radar moeten vragen. Dit is slechts een forum.

heb ik ook al gedaan buiten het forum om.

Re: geen contact met kelloggs over lepel

Geplaatst: 29 mei 2015 22:39
door Barre Barry
dravertje schreef:
Barre Barry schreef:
dravertje schreef:En aan Radar wil ik vragen of zij een mogelijkheid zien om wel contact met Kelloggs te krijgen?
Dan zal je dat aan Radar moeten vragen. Dit is slechts een forum.

heb ik ook al gedaan buiten het forum om.
En?

Re: geen contact met kelloggs over lepel

Geplaatst: 15 jun 2015 15:41
door MarWater
Onze dochter eet al een paar jaar cornflakes van Kellogg's omdat ze die het lekkerst vind. Dus zie regelmatig leuke acties voorbijkomen op de pakken. Eerder al eens een tas ontvangen. Nu één keer een lepel goed ontvangen. Dus enthousiast nog 2 lepels besteld want codes genoeg. Op 8 mei al een email ontvangen dat de lepels onderweg zijn maar tot nu toe niets meer gehoord of gezien. Na veel moeite een email adres gevonden voor contact [mailadres verwijderd] maar na 2 weken nog geen reactie. Beloof dan geen dingen die je niet na kunt komen denk ik dan. Teleurstellend !!!

Re: geen contact met kelloggs over lepel

Geplaatst: 15 jun 2015 19:14
door FRIESE
Nou inderdaad, ik dacht altijd dat Kellogs een betrouwbaar merk was.
Dat is dus niet zo, op mails wordt ook niet gereageerd.
Ik had meegedaan aan de aktie slurpkom...dec jl. had genoeg codes voor 4 kommen, heb er maar 3, waar ik heeeel lang op heb moeten wachten, er is 1 keer gereageerd op mijn mail naar hun, de slurpkom was onderweg, uiterlijk 12 mrt jl. bezorgd, nu 3 maanden later nog niets.

Toen zag ik de aktie..lepel met naam, dus ik me steeds rond eten aan de cornflakes, codes doorgestuurd, gek genoeg kreeg ik binnen 2 weken De lepel, heel mooi.
De andere 2 lepels...zijn onderweg......op mails word niet gereageerd.
Dus een hoop ergernis plus 5 kg zwaarder heb ik geen vertrouwen meer in dit bedrijf, dat tussen haakjes in Belgie zit, ze maken kinderen gek met hun nepacties, moeders dik.
Ik koop dus niks meer van dit geheimzinnigge bedrijf...Kellogs...kan de naam niet meer horen...is pure klantmisleiding...om verkoopcijfers op te schroeven, lopen waarschijnlijk tegen faillisement aan omdat er nu zoveel bedrijven zijn die kornflakes verkopen...voor de helft goedkoper....mislukte klantenbinding.....bijna geneigd ze voor rechter te slepen met hun misleiderij, maar geef geen cent meer uit aan hun!!!!! Kan dit iedereen aanbevelen...boycotten die leugenaars..kinderen in de maling nemen.... :evil:

Re: geen contact met kelloggs over lepel

Geplaatst: 15 jun 2015 21:22
door moederslink
Ze hebben toch ook die reclame van die heeele slanke dame in die rode japon? En u bent echt 5 kg zwaarder geworden alleen voor die slurpkom en nog 2 lepels :roll: Dan is er iets niet goed gegaan :(

Re: geen contact met kelloggs over lepel

Geplaatst: 19 jun 2015 13:00
door MarWater
Nou, je gelooft het niet. Geen reactie meer gehad op mijn vraag waar mijn lepel bleef maar kreeg 16 en 17 juni een nieuwe mail. Die van 8 mei had de tekst "Je lepel is onderweg" die van 16 en 17 juni "Je lepel komt er snel aan". En ja hoor, wat ligt er vandaag op de mat? Eén v/d 2 lepels. Dus verwacht morgen de 2e lepel binnen te krijgen?! Had de moed al bijna opgegeven maar mensen er is blijkbaar toch hoop. En heel veel geduld nodig........

Re: geen contact met kelloggs over lepel

Geplaatst: 20 jun 2015 15:55
door Jantje7
Ja, ook voor mijn kleindochter is vandaag de bestelde lepel met ingegraveerde naam door de brievenbus binnen gekomen. Toch nog goed gekomen.

Re: geen contact met kelloggs over lepel

Geplaatst: 08 jul 2015 16:55
door dravertje
Even een update: ik heb twee mailtjes gekregen dat ik 90 dagen moet wachten na bestelling. Nou ik ben sinds half februari inmiddels de 2e ronde van 90 dagen wachttijd ingegaan. Rare kalender hanteren ze bij Kelloggs.