Brabant Wonen Oss
Geplaatst: 29 mei 2015 17:41
Ik heb sinds 5 jan 2015 een prachtig appartement gehuurd van Brabant wonen vrij sector dus geen sociale huurwoning, echter vanaf het begin afgaan zijn er wat rest punten die door Brabant wonen opgelost hadden moeten worden.
In de keuken een nieuw keukenblad want de vorige bewoner had hier een hele grote kookplaat ingehad waardoor er geen normale kookplaat in past.
Muren opnieuw behangklaar maken. Vorige bewoner had met een plamuurmes al het behang verwijderd en daarmee alles beschadigd.
- Raamrubber vervangen was kapot.
- Tegel in de keuken vervangen was kapot
- Met het keukenblad ben ik ruim 4 maanden bezig geweest.
Brabant wonen vroeg om de afmeting van het keukenblad, nou ik netjes alles opgemeten en doorgegeven aan een vriendelijke mevrouw [naam verwijderd] van de service afdeling, ze zou dit direct doorzetten naar de afd planning, wat ze ook keurig heeft gedaan.
Belt er een terug van de planning nou meneer u kunt niet goed gemeten want dat blad ligt er niet op en kunnen wij niet leveren... Oké wat je wil kom zelf meten
Wij een afspraak gemaakt dat de opzichter [naam verwijderd] om 13:00 uur komt meten.
Afijn ik vrij gepakt van mijn werkt en gewacht op [naam verwijderd]... 14:30 nog niemand.
Ik gebeld naar de planning.. Sorry meneer [naam verwijderd] heeft een dubbele afspraak..
Ik gevraagd waarom er niemand mij even heeft gebeld sorry meneer [naam verwijderd] komt niet geen antwoord..
Nieuwe afspraak gemaakt savonds om 18:00, idd [naam verwijderd] was er optijd.
Idd meneer u had gelijk zelfde afmeting als u al hebt doorgegeven. Nou nieuw blad zou [naam verwijderd] bestellen identiek hetzelfde hij deelde mij mede dat er een nieuwe leverancier was. Geen probleem kan ook dit standaard blad van Bruynzeel gewoon bestellen.
Brabant wonen afd planning belt om het blad te plaatsen.. Ik kreeg die dag geen vrij dus even gevraagd aan een vriendin of zei de deur open wilde doen voor Brabant wonen.
Kom ik savonds thuis ligt er een heel ander keukenblad op wat ik had besteld... Zonder overleg!!!!
Ik weer gebelt met afd service hoe dit kan... Kreeg ik te horen het is toch goed zo licht een nieuw blad op. Nee het is niet goed want heb dit blad niet besteld.
Ik kreeg geen nieuw blad meer zeiden ze.
In de keuken een nieuw keukenblad want de vorige bewoner had hier een hele grote kookplaat ingehad waardoor er geen normale kookplaat in past.
Muren opnieuw behangklaar maken. Vorige bewoner had met een plamuurmes al het behang verwijderd en daarmee alles beschadigd.
- Raamrubber vervangen was kapot.
- Tegel in de keuken vervangen was kapot
- Met het keukenblad ben ik ruim 4 maanden bezig geweest.
Brabant wonen vroeg om de afmeting van het keukenblad, nou ik netjes alles opgemeten en doorgegeven aan een vriendelijke mevrouw [naam verwijderd] van de service afdeling, ze zou dit direct doorzetten naar de afd planning, wat ze ook keurig heeft gedaan.
Belt er een terug van de planning nou meneer u kunt niet goed gemeten want dat blad ligt er niet op en kunnen wij niet leveren... Oké wat je wil kom zelf meten
Wij een afspraak gemaakt dat de opzichter [naam verwijderd] om 13:00 uur komt meten.
Afijn ik vrij gepakt van mijn werkt en gewacht op [naam verwijderd]... 14:30 nog niemand.
Ik gebeld naar de planning.. Sorry meneer [naam verwijderd] heeft een dubbele afspraak..
Ik gevraagd waarom er niemand mij even heeft gebeld sorry meneer [naam verwijderd] komt niet geen antwoord..
Nieuwe afspraak gemaakt savonds om 18:00, idd [naam verwijderd] was er optijd.
Idd meneer u had gelijk zelfde afmeting als u al hebt doorgegeven. Nou nieuw blad zou [naam verwijderd] bestellen identiek hetzelfde hij deelde mij mede dat er een nieuwe leverancier was. Geen probleem kan ook dit standaard blad van Bruynzeel gewoon bestellen.
Brabant wonen afd planning belt om het blad te plaatsen.. Ik kreeg die dag geen vrij dus even gevraagd aan een vriendin of zei de deur open wilde doen voor Brabant wonen.
Kom ik savonds thuis ligt er een heel ander keukenblad op wat ik had besteld... Zonder overleg!!!!
Ik weer gebelt met afd service hoe dit kan... Kreeg ik te horen het is toch goed zo licht een nieuw blad op. Nee het is niet goed want heb dit blad niet besteld.
Ik kreeg geen nieuw blad meer zeiden ze.