LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 verplicht me mijn contract op te zeggen!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
John3S

Tele2 verplicht me mijn contract op te zeggen!

Ongelezen bericht door John3S »

Vandaag kreeg ik een e-mail van Tele2, mijn maandelijkse abonnementskosten zouden met 2.9 % worden verhoogt? Als ik het daar niet mee eens was moest ik bellen met het opgegeven nummer in de email.
Dit heb ik ook gedaan. MAAR ! daar werd verteld dan gaan we het contract beëindigen wat u nu heeft! Mijn contract loopt december 2015 af. Dit contract heb ik afgesloten omdat dit een speciale aanbieding was goedkoper als anders maar dan moest ik wel een 2 jarig contract aan gaan! Er was nog wel een andere mogelijkheid werd me verteld die zou goedkoper zijn / worden als mijn huidige contract !!!!
Maar dan moest ik wel weer een contract van een jaar nemen ... Als ik het contract van een jaar niet zou nemen ( dus de 2.9 verhoging niet zou accepteren ) dan werd mijn contract beëindigd bij tele2.
Kijk daar ben je dan 10 JAAR lid van - bij aangesloten.

Ik kon eerder mijn contract niet opzeggen ( ontevreden over de kwaliteit ) beeld plakt en spraak van RTL 4 bij de uitzending RTL 7 ( voorbeeld ) Opzeggen kon alleen als ik 750 euro zou betalen en NU ??
Schandalig Ik heb aangegeven dat ik niet akkoord ging met de verhoging ( opgenomen tijdens mijn gesprek met tele2 ) Dus ben benieuwd! Tele2 wilde het niet akkoord gaan van mij niet schriftelijk bevestigen. Graag uw reactie te gek voor woorden!!

Barre Barry

Re: Tele2 verplicht me mijn contract op te zeggen!

Ongelezen bericht door Barre Barry »

John3S schreef:Vandaag kreeg ik een e-mail van Tele2, mijn maandelijkse abonnementskosten zouden met 2.9 % worden verhoogt? Als ik het daar niet mee eens was moest ik bellen met het opgegeven nummer in de email.
Dit heb ik ook gedaan. MAAR ! daar werd verteld dan gaan we het contract beëindigen wat u nu heeft! Mijn contract loopt december 2015 af. Dit contract heb ik afgesloten omdat dit een speciale aanbieding was goedkoper als anders maar dan moest ik wel een 2 jarig contract aan gaan! Er was nog wel een andere mogelijkheid werd me verteld die zou goedkoper zijn / worden als mijn huidige contract !!!!
Maar dan moest ik wel weer een contract van een jaar nemen ... Als ik het contract van een jaar niet zou nemen ( dus de 2.9 verhoging niet zou accepteren ) dan werd mijn contract beëindigd bij tele2.
Kijk daar ben je dan 10 JAAR lid van - bij aangesloten.

Ik kon eerder mijn contract niet opzeggen ( ontevreden over de kwaliteit ) beeld plakt en spraak van RTL 4 bij de uitzending RTL 7 ( voorbeeld ) Opzeggen kon alleen als ik 750 euro zou betalen en NU ??
Schandalig Ik heb aangegeven dat ik niet akkoord ging met de verhoging ( opgenomen tijdens mijn gesprek met tele2 ) Dus ben benieuwd! Tele2 wilde het niet akkoord gaan van mij niet schriftelijk bevestigen. Graag uw reactie te gek voor woorden!!
Als mijn reactie te gek voor woorden is ga ik hem ook niet geven.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Artikelen 7.3 en 7.4 van hun algemene voorwaarden, die jij hebt geaccepteerd bij afsluiten van het contract geven ze deze mogelijkheden. Enige maar in je voordeel is dat een wijziging in je nadeel, wat dit is, je recht geeft op ontbinding van het contract. Dat zijn dus je 2 opties, of accepteren en bij ze blijven, of bij ze weggaan.

henk51

Ongelezen bericht door henk51 »

U wilde weg maar dat ging toen niet,of het koste u 750 euro,nu kan u gratis weg en daar gaat u ook weer
niet mee akkoord?
Er zijn inderdaad 2 opties blijven en verhoging betalen of gratis weggaan wat u al eerder wilde dus wat voor reacties wilt u nu horen. Als u de verhoging niet betaald en blijft, krijgt u na een tijd een deurwaarder met flinke verhogingen aan de deur en wordt u alsnog afgesloten.

gr Henk

John3S

Soms Henk komt zo'n verplichte overstap niet uit omdat je alla minuut niet iedereen kan bereiken en niet gelijk een ander email adres bekend kan maken na 10 jaar klant te zijn geweest.

Dit antwoord is ook voor je reactie waarom ik nu ik gratis weg kan daar geen gebruik van maak.

gr John3S

John3S

Als mijn reactie te gek voor woorden is ga ik hem ook niet geven. Barre Barry

Kijk hier kun je wat mee, bedankt Barre hoop niet dat het teveel moeite was :-)

John3S

Bedankt voor de reacties

Inmiddels tele2 gesproken dus onderwerp kan gesloten worden

vr gr John3S

Gesloten