LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen auto/Hoge kosten autobedrijf HenC Enschede

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
Autobedrijf H en C

Problemen auto/Hoge kosten autobedrijf HenC Enschede

Ongelezen bericht door Autobedrijf H en C »

Autobedrijf HenC is bereid een oplossing te vinden met ons. Wij zijn blij
Laatst gewijzigd door Autobedrijf H en C op 01 jun 2015 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.

peteroo

Re: Problemen auto/Hoge kosten autobedrijf HenC Enschede

Ongelezen bericht door peteroo »

Ik denk dat u beter snel een andere nickname kunt kiezen, want het bedrijf zelf zal hier niet blij mee zijn.

Overigens meldt u geen relevante info, zoals bouwjaar, type, km-stand en vooral aankoopprijs.

v.d.Heyden

Ongelezen bericht door v.d.Heyden »

peteroo schreef:Ik denk dat u beter snel een andere nickname kunt kiezen, want het bedrijf zelf zal hier niet blij mee zijn.

Overigens meldt u geen relevante info, zoals bouwjaar, type, km-stand en vooral aankoopprijs.
Bouwjaar: oud
Type: stationcar
Km.stand: hoog
Prijs: goedkoopste van internet

There, I gave you all the info.

(Maar de verkoper had wel mooie blauwe ogen..............)

v.d.Heyden

kokka

Ongelezen bericht door kokka »

een autohandelaar die zelf zegt dat zijn auto's betrouwbaar zijn dat hoor je niet vaak haha. ja dan kan je met een gerust hart een auto kopen van deze man. aankoopkeuring is niet nodig, want ze kijken er zelf wel even naar.

prem

Ongelezen bericht door prem »

http://www.autohenc.nl/1836/12/1/detail ... a&so=lijst

Ik snap de mensen echt niet. Koop dan een Dacia of Panda, nieuw met een lening van 4 jaar, zit je iig niet met een probleem.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Autobedrijf H en C schreef:2 maanden geleden gingen wij op zoek naar een andere auto omdat de toenmalige auto niet meer beviel. Wij kwamen uit bij autobedrijf HenC in Enschede en waren erg enthousiast over een ford mondeo die er stond. Wij hebben uitvoerig met de eigenaar van autobedrijf H&C gesproken en aangegeven dat we wel erg wantrouwig waren tbv een auto kopen (ivm ervaring uit het verleden) Maar hij gaf aan dat het absoluut een goede auto was want al zijn auto's zouden worden voor gekeurd voordat ze de verkoop in gaan en hij zeker geen gedoe wil met klanten, hij wil dat klanten tevreden zijn en bij hem terug komen. Dit verhaal gaf ons een goed gevoel. Maar helaas: de auto moest voor de keuring, wiellager achter stuk (kosten 100 EUR voor ons). Dit kan natuurlijk voorkomen bij een occasion, geen probleem. Na een week ermee gereden te hebben bleek dat het olieverbruik en de koelvloeistof buitengewoon veel waren. Er was een slang geknapt (kosten 50 euro) en de auto stond bij de garage om alles schoon te maken in de motor. Helaas werd het olieverbruik niet minder en begon de auto ook te ratelen en te roken. De eigenaar gebeld en we konden de auto weer naar de garage brengen. De waterpomp was stuk ( geen idee wat dit met het probleem te maken heeft)Kosten 100 EUR voor ons/reparatie voor hem (wel schappelijk). De problemen waren weer voor 2 dagen verholpen en het begin opnieuw. Het roken en ratelen werd steeds erger. Verschillende garages gebeld wat dit probleem kon zijn en er werd aangegeven dat dit de kleprubbers of de koppakking konden zijn. Weer naar dit autobedrijf terug en aangegeven dat het wellicht dit probleem kon zijn. Auto moest weer terug naar de garage voor nieuwe kleprubbers, drijfstangveren (of zoiets) en koppakking. Kosten 350 EUR voor ons! En je raad het al, 2 dagen geen problemen en nu weer in dezelfde problemen. Hij rookt en ratelt weer. Garage wil de auto niet terug nemen en wij blijven met de problemen zitten. Door de garage bezoeken zonder auto gezeten (1 keer een leenauto mee gehad), vrij moeten nemen van het werk en 550 euro plus de 450 euro inruilkosten en het probleem nog niet opgelost terwijl wij over 5 weken met ons gezin naar Kroatië op vakantie gaan met de auto. Is dit klantvriendelijk en betrouwbaar? Wij zijn alles behalve positief over dit autobedrijf. :evil: :twisted:
Je zou van Radar bijna een "auto was geweldig, kostte niks, maar achteraf ben ik bedonderd'-forum maken.

kokka

Ongelezen bericht door kokka »

zolang er nog zoveel mensen zijn die zich zo verschrikkelijk naaibaar opstellen naar zo'n handelaar zal er ook voorlopig wel geen einde komen aan deze ellende.

thecure

Ongelezen bericht door thecure »

het duurste wat ze hebben staan is bijna 5000 euro.. en km standen richting de twee ton.

nou met zo'n auto durf ik de rit naar kroatie niet aan...

witte angora

Had ik met mijn Golfje van ruim 20 jaar oud, 150.000 op de teller, en gekocht voor 750 euro ook wel gedurfd. Heb met dat ding 35.000 kilometer zonder één enkel probleem gereden, dus dat ritje Kroatië had hij heus wel gered.

Autobedrijf H en C

Auto: Ford Mondeo Station
KM stand 207000
Prijs 1950 EUR
APK nieuw bij aflevering
BJ 2003

Je mag er toch vanuit gaan dat je met een auto als deze prima naar Kroatië kan gaan. Ik heb de auto's ouder gezien. Helaas heeft niet iedereen 6000 EUR te besteden voor een auto en in deze prijscategorie zijn er normaal prima auto's te vinden. Dat er iets aan mankeert is ook geen probleem dat kun je inderdaad verwachten met een occasion, echter wordt het probleem niet verholpen maar zijn we inmiddels wel veel geld kwijt. Het gaat hier om de betrouwbaarheid en service van dit autobedrijf. Dat het autobedrijf niet blij is met deze recensie begrijp ik maar ervaringen delen mag, ook als deze negatief zijn.

witte angora

Autobedrijf H en C schreef:Auto: Ford Mondeo Station
KM stand 207000
Prijs 1950 EUR
APK nieuw bij aflevering
BJ 2003

Je mag er toch vanuit gaan dat je met een auto als deze prima naar Kroatië kan gaan. Ik heb de auto's ouder gezien. Helaas heeft niet iedereen 6000 EUR te besteden voor een auto en in deze prijscategorie zijn er normaal prima auto's te vinden.
De prijs in combinatie met het bouwjaar doet mij al het ergste vermoeden, sorry. Ook het: APK bij aflevering.

Van auto's van 12 jaar is het ook niet zo heel normaal dat ze allemaal prima zijn. Eerste vraag moet altijd zijn: waarom doet iemand een auto weg. Een oudere auto levert gewoon niks op bij de handelaar/dealer, als er niks aan mankeert zou je zeggen dat de vorige eigenaar er beter nog een jaartje mee door kan rijden, goedkoper rijden kun je namelijk niet. Maar aangezien het ding door de vorige eigenaar niet meer door de apk is gesleept (wat kost alleen de apk nog?), is voor mij al een indicatie dat er grote kosten aan zitten te komen.

autobedrijf H&C

Ongelezen bericht door autobedrijf H&C »

Ik ben de gene die de auto verkocht heeft
We zijn eer eerlijk en betrouwbaar bedrijf die nooit iemand zal bedonderen
We praten over een auto van 1650,00 € niet van 1950,00 dat was de vraag prijs en dat hebben ze niet betaald
Ze hebben de auto gekocht zonder garantie en zonder nieuwe apk
ze konden er een nieuwe op krijgen voor 100,00 € meer maar dat wouden ze niet
hebben hem laten keuren en er waren 2 wiellagers stuk achter
omdat we zo slecht zijn hebben we er 2 nieuwe in gezet kosteloos en zij hebben er 50,00 € bij moeten doen en dat we er twee van de sloop in zouden zetten nu pasten die niet hebben we er 2 nieuwe ingezet wat normaal wel 300,00 kost ,maar hoefden toch maar 50,0€ te betalen dat vertellen ze ook niet
Weet je wat zo jammer is dat de mensen niet de waarheid vertellen
We vinden het heel naar dat de auto niet is zo als het moet zijn
Maar we hebben er alles aan gedaan om die mensen te helpen
2 keer toe een andere auto aangeboden dat vertellen ze niet en dat ze een auto inruilen die ook niet goed was ook niet wat ze wel wissen
We hebben ze nooit afgewezen en wouden ze altijd netjes helpen
Ze zijden dat een andere garage zij dat het de zuigerveren waren en die hadden het goed en wij niet want ik zij dat het daar niet aan kon liggen
Ik heb ze toen aangeboden om het op hun risico te vervangen tegen kost prijs van de onderdelen
350,00 we hebben er twee dagen werk meegehad
nu het probleem wat ik al had gezegd nog niet goed is zijn wij de boos doende
U mag zelf oordelen over deze zaak
gelukkig zijn niet alle mensen zo

witte angora

Dat zijn dan dure wiellagers, 2 stuks voor 300 euro.

Maar verder laat het verhaal voor de zoveelste keer zien dat lang niet iedere topicstarter zo eerlijk is.

peteroo

Ongelezen bericht door peteroo »

Raar dat de klager zich bedient van de naam van het bedrijf. Lijkt me ook iets voor de webbeheerder.

Goed dat de garage zijn kant van het verhaal weergeeft, dat zouden meer bedrijven moeten doen. Vooral datgene over de apk is zeer relevant. Vraag is ook of je van een auto van 1650 euro zonder meer kunt verwachten dat je er mee op vakantie kunt. Je kunt nog jaren rijden met een goedkope tweedehands auto, maar moet wel rekening houden met extra kosten, zeker als je afziet van garantie en keuring.

Inruilen op een goedkope tweedehands auto is ook zelden aantrekkelijk. De inruiler zal niet veel moois zijn geweest.

Autobedrijf H en C

Autobedrijf en wij zijn zojuist tot overeenstemming gekomen om hierover te praten en tot een oplossing te komen. Dit forum is er niet voor bedoeld onenigheden uit te vechten maar om ervaringen uit te delen. Mijn ervaring heb ik naar volledige waarheid beschreven. En ik ben het dan ook niet eens met de punten die hierboven door bedrijf worden benoemd. Maar nogmaals, dit forum is er niet voor bedoeld onenigheden uit te vechten. In ieder geval blij dat we nu met autobedrijf om tafel gaan om tot een goede oplossing te komen. En ook dan komt mijn positieve ervaring op dit forum te staan. Wordt vervolgt..

Autobedrijf H en C

Zojuist met autobedrijf HenC gesproken en we gaan samen op zoek naar een oplossing. Netjes toch

thecure

Ongelezen bericht door thecure »

u hoeft uw bericht niet te verwijderen hoor, hij is toch gequote

Slobberbone

Ongelezen bericht door Slobberbone »

Autobedrijf H en C schreef:Zojuist met autobedrijf HenC gesproken en we gaan samen op zoek naar een oplossing. Netjes toch
Van het autobedrijf wel, u wat minder met een zeer tegenstrijdige nickname en waarom zouden ze u moeten helpen als je niet de hele waarheid weergeeft.

witte angora

Autobedrijf H en C schreef:Autobedrijf HenC is bereid een oplossing te vinden met ons. Wij zijn blij
En het bedrijf? Is dat ook zo blij?

prem

Ongelezen bericht door prem »

thecure schreef:u hoeft uw bericht niet te verwijderen hoor, hij is toch gequote
Daar zorgt WA wel voor :mrgreen:

Gesloten