LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Medewerker Stadsbus Maastricht
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 01 apr 2004 20:28
Medewerker Stadsbus Maastricht
Beste mensen,
Ik wil toch even reageren op de verhalen die zich op dit forum afspelen over Stadsbus maastricht.
Ik ben zelf buschauffeur bij het genoemde bedrijf en dat al heel veel jaartjes.
Ik werk daar met veel plezier tussen fijne collega's en de mensen die voor ons de uitgestippelde lijn uitvoeren.
Ik heb het gevoel dat er mensen zijn die gewoon niets begrijpen van het vak, want hier wordt alleen maar gesproken over de min punten die Stadsbus Maastricht zou meebrengen.
Dat er in deze periode van bezuinigingen prestaties geleverd wordt door Managers van ons bedrijf om het nog zo goed koop mogenlijk te houden voor de klanten begrijpen ze niet.
Alles wat moet gebeuren wordt niet door hen bepaald maar door DenHaag.
Officieel moest er voor de nieuwe ingevoerde zoneringen nog meer stripjes betaald worden maar door goed inzicht van onze managers is dat tot het minimum beperkt geworden.
Dat alles maar duurder wordt daar zijn wij het met zijn allen over eens, en daar heeft iedereen gelijk in maar om hier stadsbus Maastricht schuld van te geven is dan ook lulkoek.
En dan iets over Mick, tja ik weet wie je bent en iedereen trouwens, je bent iemand die graag hoog van de toren blaast maar niet iemand die even goed nadenkt wat er in de OV shops te koop is aan maandabonnementen.Schaam je voor je uitspraken
Tip : Koop een Abonnement van Stadsbus van 1,5 ster, dat is een jaar abonnement waar je maar een prijs van 10 maanden over hoeft te betalen.Kom je door heel Maastricht, Hartstikke goedkoop.
Kan je reizen van Zone 6658 door naar 6649 en verder door naar 6650 en zone 6659.
Enne Mick, wij chauffeurs zijn je verhalen platgezegd kotsmoe aan het worden.
Is het zo goed Bij jou bedrijf( Vodafoon) Los daar de problemen op want met jou fantasie moet dat echt wel lukken.
Hou je bij je meug en hou op met bazelen.
Verder wens ik jou namens vele chauffeurs een goede reis met Stadsbus Maastricht, en als je toch nog ergens met een probleempje zit dan moet je maar eens bij de mensen die in de nieuwbouw op de eerste etage werken eens binnen lopen voor een goed advies.
Een Buschauffeur van Stadsbus Maastricht
Ik wil toch even reageren op de verhalen die zich op dit forum afspelen over Stadsbus maastricht.
Ik ben zelf buschauffeur bij het genoemde bedrijf en dat al heel veel jaartjes.
Ik werk daar met veel plezier tussen fijne collega's en de mensen die voor ons de uitgestippelde lijn uitvoeren.
Ik heb het gevoel dat er mensen zijn die gewoon niets begrijpen van het vak, want hier wordt alleen maar gesproken over de min punten die Stadsbus Maastricht zou meebrengen.
Dat er in deze periode van bezuinigingen prestaties geleverd wordt door Managers van ons bedrijf om het nog zo goed koop mogenlijk te houden voor de klanten begrijpen ze niet.
Alles wat moet gebeuren wordt niet door hen bepaald maar door DenHaag.
Officieel moest er voor de nieuwe ingevoerde zoneringen nog meer stripjes betaald worden maar door goed inzicht van onze managers is dat tot het minimum beperkt geworden.
Dat alles maar duurder wordt daar zijn wij het met zijn allen over eens, en daar heeft iedereen gelijk in maar om hier stadsbus Maastricht schuld van te geven is dan ook lulkoek.
En dan iets over Mick, tja ik weet wie je bent en iedereen trouwens, je bent iemand die graag hoog van de toren blaast maar niet iemand die even goed nadenkt wat er in de OV shops te koop is aan maandabonnementen.Schaam je voor je uitspraken
Tip : Koop een Abonnement van Stadsbus van 1,5 ster, dat is een jaar abonnement waar je maar een prijs van 10 maanden over hoeft te betalen.Kom je door heel Maastricht, Hartstikke goedkoop.
Kan je reizen van Zone 6658 door naar 6649 en verder door naar 6650 en zone 6659.
Enne Mick, wij chauffeurs zijn je verhalen platgezegd kotsmoe aan het worden.
Is het zo goed Bij jou bedrijf( Vodafoon) Los daar de problemen op want met jou fantasie moet dat echt wel lukken.
Hou je bij je meug en hou op met bazelen.
Verder wens ik jou namens vele chauffeurs een goede reis met Stadsbus Maastricht, en als je toch nog ergens met een probleempje zit dan moet je maar eens bij de mensen die in de nieuwbouw op de eerste etage werken eens binnen lopen voor een goed advies.
Een Buschauffeur van Stadsbus Maastricht
Re: Medewerker Stadsbus Maastricht
Ik zie al, ook jij begrijpt de clue van mijn gezeur niet maar misschien dat jij als goede buschauffeur mij dan eens antwoord op het feit kunt geven dat ik met een abb. met zone 6650 instap op bv Scharnerweg wel via 6659 nnaar 6658 mag rijden en met mijn abb. van 6649 instappende op de Scharnerweg niet via 6659 naar 6658 mag rijden???
Ik hoop nu echt eens een antwoord hierop te krijgen. Verder vind ik toch jammer dat ook jij niet begrijpt dat jij door klanten hierop aangesproken wordt, ik hoop echt dat dat jou ook eens goed gaat gebeuren. Kun je die ook voor zeurkop uitmaken, ik neem het wel voor jullie op, wat jij dus duidelijk niet waardeerd, krijg je binnenkort promotie??
Ik hoop nu echt eens een antwoord hierop te krijgen. Verder vind ik toch jammer dat ook jij niet begrijpt dat jij door klanten hierop aangesproken wordt, ik hoop echt dat dat jou ook eens goed gaat gebeuren. Kun je die ook voor zeurkop uitmaken, ik neem het wel voor jullie op, wat jij dus duidelijk niet waardeerd, krijg je binnenkort promotie??
Re: Medewerker Stadsbus Maastricht
Zeg Mick,
Ten eerste,
Heb zelden zo'n zeurpiet gezien als jouw persoontje. Ikzelf heb een abonnement genomen met zone 6659, kan ik heel de stad door.
Ten tweede, als het je niet bevalt, neem de fiets of auto (als je die hebt).
Ten derde, laat die mensen met rust
WEL EEN ZEER TEVREDEN PASSAGIER VAN STADSBUS MAASTRICHT.
o ja, complimenten aan de chauffeurs, zeker nog nooit in holland geweest.
Ten eerste,
Heb zelden zo'n zeurpiet gezien als jouw persoontje. Ikzelf heb een abonnement genomen met zone 6659, kan ik heel de stad door.
Ten tweede, als het je niet bevalt, neem de fiets of auto (als je die hebt).
Ten derde, laat die mensen met rust
WEL EEN ZEER TEVREDEN PASSAGIER VAN STADSBUS MAASTRICHT.
o ja, complimenten aan de chauffeurs, zeker nog nooit in holland geweest.
Re: Medewerker Stadsbus Maastricht
Gelukkig zijn er wel genoeg mensen die wel tevreden zijn over het openbaar vervoer.
Zeg Mick ga even voor de spiegel staan dan zie je genoeg.
Een tevreden klant met een jaarabonnnement.
Zeg Mick ga even voor de spiegel staan dan zie je genoeg.
Een tevreden klant met een jaarabonnnement.
Re: Medewerker Stadsbus Maastricht
Mick,
Waar zitten je hersens.Ga gewoon naar die mensen toe die je zo aan het onderuithalen bent en vraag op de man/vrouw af hoe het nu zit, heb je hier overigens wel lef voor.Want al die zinloze discussies hebben hier geen enkele zin.
Een Abonnementhouder en vaste klant van Stadsbus Maastricht
Waar zitten je hersens.Ga gewoon naar die mensen toe die je zo aan het onderuithalen bent en vraag op de man/vrouw af hoe het nu zit, heb je hier overigens wel lef voor.Want al die zinloze discussies hebben hier geen enkele zin.
Een Abonnementhouder en vaste klant van Stadsbus Maastricht
Re: Medewerker Stadsbus Maastricht
Ik zie het al niemand begrijpt Mick, ik hoop dat er volgend jaar nog minder bussen rijden en dat alles nog duurder wordt, maar dan mogen jullie niet meer schrijven, jammer dat supermarkten goedkoper worden, voor jullie was het beter als ze juist duurder worden, jullie zijn toch oh zo tevreden. Bijbetalen doen jullie volgens mij graag, vind ik niet Ok maar jullie wel dus, Mick keep on going, ik sta wel achter je.
Re: Medewerker Stadsbus Maastricht
Is dat zo?Alles wat moet gebeuren wordt niet door hen bepaald maar door DenHaag.
Officieel moest er voor de nieuwe ingevoerde zoneringen nog meer stripjes betaald worden maar door goed inzicht van onze managers is dat tot het minimum beperkt geworden.
Ik dacht dat de provinciale staten (in dit geval dus Limburg) de zones bepaalt aan de hand van subsidiëring aan o.a. stadsbus.
Volgens mij bepaalt "Den Haag" niet hoeveel zones er van A naar B gelden.
Wordt de "subsidiekraan" aan de Stadsbus iets meer dichtgedraaid dan lost men dat op door de zones te verkleinen of nieuwe zones te creëren tussen andere zones. Dit levert extra inkomsten op.
Op die manier compenseert dit het verlies aan subsidie.
Hier in Noord-Brabant was dit ook aan de orde. Naar Den Bosch waren 5 strippen. Ineens waren er dat voor hetzelfde ritje 6 strippen.
Bij navraag bleek er dus een extra zone gecreëerd te zijn om het subsidieverlies van de provincie te compenseren.
Dit was ook het geval met meerdere routes.
Zo kan het inderdaad ook gebeuren dat je van B naar C meer strippen kwijt bent als van A naar C terwijl de route van A naar C meer kilometers zijn.
Logisch is het niet, maar een zone-grens moet nu eenmaal ergens liggen.
Re: Medewerker Stadsbus Maastricht
wat een verhaal van die buschauffeur, jammer dat hij niet kan rijden met een bus maar des te meer de hele dag achter zijn computer zit te type voor het buskruit .
Volgens mij klop het toch wat Mick schrijft en het klopt ook dat hij niets tegen buschauffeurs heeft, alleen de leiding van stadsbus heeft wat tegen Mick, zo komen ze met het stomme verhaal van zone ..59.
Beste leiding van stadsbus neem deze raad van mij aan en geeft die Mick een bekeuring zodat er dan ook eindelijk een rechtzaak kan komen en dan zal duidelijk worden wie er uiteindelijk gelijk heeft.
Duidelijk trek de leidig van stadsbus hier niet aan, want tenslotte rijd Mick iedere dag doodleuk met een niet geldig plaatsbewijs door maastricht.
Volgens mij klop het toch wat Mick schrijft en het klopt ook dat hij niets tegen buschauffeurs heeft, alleen de leiding van stadsbus heeft wat tegen Mick, zo komen ze met het stomme verhaal van zone ..59.
Beste leiding van stadsbus neem deze raad van mij aan en geeft die Mick een bekeuring zodat er dan ook eindelijk een rechtzaak kan komen en dan zal duidelijk worden wie er uiteindelijk gelijk heeft.
Duidelijk trek de leidig van stadsbus hier niet aan, want tenslotte rijd Mick iedere dag doodleuk met een niet geldig plaatsbewijs door maastricht.
Re: Medewerker Stadsbus Maastricht
Wat ik zo lees over wat hier boven geschreven staat dan klopt hier iets niet.
Ik dacht dat dat Mick iets tegen de leiding van Stadsbus Maastricht had, maar nu heeft diezelfde leiding iets tegen Mick .
Wie is hier nu aan het breien.
Verder staat ergens iets geschreven over diezelfde Mick dat hij een bekeuring moet krijgen zodat hij een rechtsprocedure kan starten tegen het genoemde busbedrijf.
Ik zelf hoop dat ook, dan zijn we eindelijk van het gezeik af, kunnen we eindelijk eens gaan lachen wie de Ezel is.hé Mick en al die anderen.
Ps jullie denken dat ik iemand van de leiding ben.....helaas niet en ook niet iemand die er werkt,Dus dames en heren zoek het maar verder uit.
Ik ben gewoon een sjeng zoals vele anderen sjengen zijn.
Unne Sjeng vaan Mestreech
Ik dacht dat dat Mick iets tegen de leiding van Stadsbus Maastricht had, maar nu heeft diezelfde leiding iets tegen Mick .
Wie is hier nu aan het breien.
Verder staat ergens iets geschreven over diezelfde Mick dat hij een bekeuring moet krijgen zodat hij een rechtsprocedure kan starten tegen het genoemde busbedrijf.
Ik zelf hoop dat ook, dan zijn we eindelijk van het gezeik af, kunnen we eindelijk eens gaan lachen wie de Ezel is.hé Mick en al die anderen.
Ps jullie denken dat ik iemand van de leiding ben.....helaas niet en ook niet iemand die er werkt,Dus dames en heren zoek het maar verder uit.
Ik ben gewoon een sjeng zoals vele anderen sjengen zijn.
Unne Sjeng vaan Mestreech
Re: Medewerker Stadsbus Maastricht
Sjeng, Sjeng , Sjeng is zaat
(a la 't leedsje vaan Ziesjoem, gaank e beerke vaange sjeng!)
(a la 't leedsje vaan Ziesjoem, gaank e beerke vaange sjeng!)
Re: Medewerker Stadsbus Maastricht
Klopt, ik ben het wel met u eens, maar klanten (in dit geval de reizigers) hebben geen interesse in de interne bedrijfsvoering en al helemaal niet in de externe factoren die de prijs van de dienst bepalen. Zij kijken alleen naar de prijs en naar de kwaliteit van de geboden dienst. Zij zien de prijs verhogen en de dienst verslechteren. Klanten zullen dat nooit accepteren als een bedrijf er niet in slaagt de verhoging te rechtvaardigen. Ze krijgen niet te zien waar het extra geld heen gaat wat ze betalen. Dat maakt ze kwaad. Klanten leggen dan de schuld bij het bedrijf waarmee ze in zee gaan. Niet bij externen. Ze hebben immers geen behoefte te weten hoe de kostprijs van producten in uw bedrijf in elkaar zit.Dat alles maar duurder wordt daar zijn wij het met zijn allen over eens, en daar heeft iedereen gelijk in maar om hier stadsbus Maastricht schuld van te geven is dan ook ***koek.
Re: Medewerker Stadsbus Maastricht
Gaat het niet over de "on-logica" van de zonering?
Waarom er geen duidelijk en unaniem antwoord gegeven kan worden op een simpele vraag van een klant?
Het is jammer dat diverse mensen een vasthoudende klant, die hierop een duidelijk antwoord wilt, onderuit halen.
En waarom gaat men het bedrijf waar die klant zelf werkt ook er bij betrekken?
Misschien uit onmacht en frustratie omdat ze het zelf ook niet (meer) weten en niet gecharmeerd zijn van vastbijters en dan gaat men maar met modder gooien.
Het is goed dat er mensen zijn die zich ergens in vastbijten, jammer genoeg waarderen veel mensen zoiets niet.
Zet door Mick!
Waarom er geen duidelijk en unaniem antwoord gegeven kan worden op een simpele vraag van een klant?
Het is jammer dat diverse mensen een vasthoudende klant, die hierop een duidelijk antwoord wilt, onderuit halen.
En waarom gaat men het bedrijf waar die klant zelf werkt ook er bij betrekken?
Misschien uit onmacht en frustratie omdat ze het zelf ook niet (meer) weten en niet gecharmeerd zijn van vastbijters en dan gaat men maar met modder gooien.
Het is goed dat er mensen zijn die zich ergens in vastbijten, jammer genoeg waarderen veel mensen zoiets niet.
Zet door Mick!
Re: Medewerker Stadsbus Maastricht
Is het misschien een idee om de directie voor te dragen voor de toert vaan de Maospòs.
Dit omdat zeker is dat, al zou je pagina-grote advertenties plaatsen in landelijke dagbladen, er nooit duizenden mensen met de fiets zouden gaan.
Aangezien de targets van de stadsbus, qua passagiers al gigantisch naar beneden zijn aangepast, blijkt wel dat we nooit meer in een volle bus stappen (tenzijj 't Vastelaovend is daan he, want daan is 't ouch gooijekouper es normaal!). En er dus nu een groot aantal mensen voor een alternatief vervoer kiest, willen we bij deze dus de directeur voordragen voor deze taart. Want hij heeft ons toch allemaal op de fiets gekregen.
Chapeau, grand chapeau
Dit omdat zeker is dat, al zou je pagina-grote advertenties plaatsen in landelijke dagbladen, er nooit duizenden mensen met de fiets zouden gaan.
Aangezien de targets van de stadsbus, qua passagiers al gigantisch naar beneden zijn aangepast, blijkt wel dat we nooit meer in een volle bus stappen (tenzijj 't Vastelaovend is daan he, want daan is 't ouch gooijekouper es normaal!). En er dus nu een groot aantal mensen voor een alternatief vervoer kiest, willen we bij deze dus de directeur voordragen voor deze taart. Want hij heeft ons toch allemaal op de fiets gekregen.
Chapeau, grand chapeau
Re: Medewerker Stadsbus Maastricht
Dao is mien tuttelke weer, uzze zweefteef heet é veurstel. 'n toert vaan de Maospos en dat veur de directie vaan Stadsbus Mestreech.
Mien leef Airwolkske gaank e'bitsje wentelle dat verdeene allein de chauffeurkes die fein kinder.
Diene Sjeng
Mien leef Airwolkske gaank e'bitsje wentelle dat verdeene allein de chauffeurkes die fein kinder.
Diene Sjeng
Re: Medewerker Stadsbus Maastricht
Sjeng uit Maastricht en Airwolf hebben nog nooit gehoord van het begrip forum.
Wanneer zij zo nodig moeten chatten met elkaar, ga dan naar msn. jullie contact hier hoort niet op dit forum thuis, een reactie zal waarschijnlijk zijn: daar heb je Gast weer.
de berichten voegen totaal niets toe aan de discussie, het gaat over de stadsbus maastricht, maar het begint hier op een alternatief dating topic te lijken.
Wanneer zij zo nodig moeten chatten met elkaar, ga dan naar msn. jullie contact hier hoort niet op dit forum thuis, een reactie zal waarschijnlijk zijn: daar heb je Gast weer.
de berichten voegen totaal niets toe aan de discussie, het gaat over de stadsbus maastricht, maar het begint hier op een alternatief dating topic te lijken.
Re: Medewerker Stadsbus Maastricht
Sjeng en Airwolf kijk maar uit voor Gast. Voordat je het weet worden jullie namen ook toegevoegd aan het eeuwige getreiter hier op het forum en kun je reacties verwachten zodra jullie met naam uitkomen.
Duik in de anonimiteit en maak ook gebruik van de naam gast-gast. Nu kan het nog!!!!!!!!!!!!!!
Duik in de anonimiteit en maak ook gebruik van de naam gast-gast. Nu kan het nog!!!!!!!!!!!!!!