defecte ov-chipkaart vervangen
Geplaatst: 31 mei 2015 17:48
Na moeilijk in- en uitchecken en een tip van een controleur in de bus zijn we met de ov-chipkaart naar de GVB-balie gegaan. Dit was ook op advies van een medewerker van ov-chipkaart.nl in de mail. De GVB gaf ons een formulier. Dit werd met de kaart naar de ov-chipkaartklantendienst opgestuurd. We gaven geen toestemming voor incasso van kosten aangezien het een defect product betrof.
Na mails en telefoontjes hebben we van ov-chipkaart.nl geen antwoord op de vragen.
Waarom moet een klant betalen voor de vervanging van een defect product?
Hoe kan een klant weten dat er een 2-jarige termijn staat voor de kostenloze vervanging?
Hoe kan een klant weten dat er een 2e formulier bestaat voor restitutie van de vervangingskosten en dat dit moet worden opgestuurd en niet het formulier van de site?
Waarom kost vervanging 11 euro en een nieuw product 7,50?
OV-chipkaart.nl reageert met standaard script, incasseert toch het geld gewoon en biedt een teleurstellende service bij gedwongen nering.
Na mails en telefoontjes hebben we van ov-chipkaart.nl geen antwoord op de vragen.
Waarom moet een klant betalen voor de vervanging van een defect product?
Hoe kan een klant weten dat er een 2-jarige termijn staat voor de kostenloze vervanging?
Hoe kan een klant weten dat er een 2e formulier bestaat voor restitutie van de vervangingskosten en dat dit moet worden opgestuurd en niet het formulier van de site?
Waarom kost vervanging 11 euro en een nieuw product 7,50?
OV-chipkaart.nl reageert met standaard script, incasseert toch het geld gewoon en biedt een teleurstellende service bij gedwongen nering.