Pagina 1 van 1

Krijg reperatieproduct niet retour

Geplaatst: 01 jun 2015 11:19
door sumpie
Hallo,

Ik heb een probleem met een leverancier van audiomaterialen.
Ik heb een probleem geconstateerd en na dit probleem uit te leggen bij deze leverancier werd mij gesuggereerd om het product terug te sturen en dan kijken ze erna.

Na dit product 2 weken geleden terug te hebben gestuurd kreeg ik gelijk bericht dat het product is gearriveerd en gecontroleerd en bij hun werden geen defecten gevonden.
Ik dacht oke prima, dan ligt het waarschijnlijk aan mijn eigen settings oid dus ik verzocht om het product retour te krijgen. Nu 2 weken later en ongeveer 4 mailtjes en berichten op hun Facebook heb ik nog steeds geen bevestiging ontvangen dat het product retour wordt verstuurd naar mij.

Via Facebook ben ik erachter dat het product al sinds 2 weken bij hun klaar zou liggen om opgehaald te worden maar omdat ik dus te ver af woon is dit geen optie voor mij. (daarom dat ik hem ook via de post verstuurd had in het begin).

Wat is er nu voor mij te doen om evt de koop te ontbinden of een retour bedrag te ontvangen? Product is ondertussen misschien net 7 weken oud.

Mvg,

Sumpie

Re: Krijg reperatieproduct niet retour

Geplaatst: 01 jun 2015 17:18
door Barre Barry
sumpie schreef: Wat is er nu voor mij te doen om evt de koop te ontbinden of een retour bedrag te ontvangen? Product is ondertussen misschien net 7 weken oud.
Ontbinden of retour op basis waarvan?

Re: Krijg reperatieproduct niet retour

Geplaatst: 02 jun 2015 08:37
door prem
sumpie schreef:Hallo,

Ik heb een probleem met een leverancier van audiomaterialen.
Ik heb een probleem geconstateerd en na dit probleem uit te leggen bij deze leverancier werd mij gesuggereerd om het product terug te sturen en dan kijken ze erna.

Na dit product 2 weken geleden terug te hebben gestuurd kreeg ik gelijk bericht dat het product is gearriveerd en gecontroleerd en bij hun werden geen defecten gevonden.
Ik dacht oke prima, dan ligt het waarschijnlijk aan mijn eigen settings oid dus ik verzocht om het product retour te krijgen. Nu 2 weken later en ongeveer 4 mailtjes en berichten op hun Facebook heb ik nog steeds geen bevestiging ontvangen dat het product retour wordt verstuurd naar mij.

Via Facebook ben ik erachter dat het product al sinds 2 weken bij hun klaar zou liggen om opgehaald te worden maar omdat ik dus te ver af woon is dit geen optie voor mij. (daarom dat ik hem ook via de post verstuurd had in het begin).

Wat is er nu voor mij te doen om evt de koop te ontbinden of een retour bedrag te ontvangen? Product is ondertussen misschien net 7 weken oud.

Mvg,

Sumpie
Je zult dan toch de verzendkosten en verpakkingskosten moeten betalen op zijn minst.