koopvoer.nl
Geplaatst: 02 jun 2015 18:07
via webwinkel koopvoer.nl hebben wij voor ons hondje voer besteld en betaald via Ideal.
Na vele mailtjes, kregen we eindelijk antwoord over hoe en wanneer onze bestelling zou worden verzonden. Erg passief mail verkeer.Eindelijk horen we dan het wordt per DPD verzonden. Dat was alvast wat. Maar toen wij vroegen om een tracking code gaven zij die niet. We hebben dus geen flauw idee wanneer de bestelling komt. Tevens hadden wij op het bestelformulie van de shop duidelijk al aangegeven, dat wij binnen korte tijd op vakantie gaan. Dat het dus belangrijk is dat het voer er voor die tijd is. Vandaag ook weer heel moeizaam contact met de webwinkelier, ze reageren niet snel en ook eigenlijk pas na een paar mailtjes. Wij zijn er eigenlijk bijzonder boos om, dat men zo passief omgaat met klanten die betaald hebben en wachten op hun bestelling. Graag zouden wij in contact komen met andere klanten die wellicht ook via koopvoer.nl hebben besteld en een soortgelijke onverschillige ervaring hebben met de winkel.
Na vele mailtjes, kregen we eindelijk antwoord over hoe en wanneer onze bestelling zou worden verzonden. Erg passief mail verkeer.Eindelijk horen we dan het wordt per DPD verzonden. Dat was alvast wat. Maar toen wij vroegen om een tracking code gaven zij die niet. We hebben dus geen flauw idee wanneer de bestelling komt. Tevens hadden wij op het bestelformulie van de shop duidelijk al aangegeven, dat wij binnen korte tijd op vakantie gaan. Dat het dus belangrijk is dat het voer er voor die tijd is. Vandaag ook weer heel moeizaam contact met de webwinkelier, ze reageren niet snel en ook eigenlijk pas na een paar mailtjes. Wij zijn er eigenlijk bijzonder boos om, dat men zo passief omgaat met klanten die betaald hebben en wachten op hun bestelling. Graag zouden wij in contact komen met andere klanten die wellicht ook via koopvoer.nl hebben besteld en een soortgelijke onverschillige ervaring hebben met de winkel.