Pagina 1 van 1

Slechte service Woonfabriek

Geplaatst: 02 jun 2015 22:25
door *Sophie*
In december 2014 heb ik een bank besteld bij de Woonfabriek in Amsterdam. Ik heb toen in de winkel een aanbetaling gedaan en het restbedrag zou ik betalen als de bank bij hen binnen was. De levering zou in week 13 plaatsvinden.
Vanaf week 13 kreeg ik wekelijks een mail binnen waarin de Woonfabriek de levering uitstelde. Inmiddels, we zijn nu in week 24, heb ik nog steeds niet de bank die ik besteld heb.
Bij week 19 was ik het zat en heb ik, na veel heen en weer gebel, een leenbank los kunnen peuteren. Ik moest wel eerst het restbedrag overmaken anders konden ze me niet verder helpen.
De bank ziet er prima uit maar de zitting is keihard, iets wat met zes maanden zwangerschap echt geen pretje is.
Het contact met de klantenservice over de mail verloopt erg stroef en hun reactie is nog net niet onbeschoft te noemen. Het komt er op neer dat ze en leenbank toch wel een mooie compensatie vinden voor een uitgestelde levertijd van minimaal tien weken. Tevens schuiven ze de verantwoordelijkheid continu af aan hun leverancier.
Wees gewaarschuwd en koop geen bank bij de Woonfabriek!

Re: Slechte service Woonfabriek

Geplaatst: 04 jun 2015 06:20
door crazyme
*Sophie* schreef:Het komt er op neer dat ze en leenbank toch wel een mooie compensatie vinden voor een uitgestelde levertijd van minimaal tien weken. Tevens schuiven ze de verantwoordelijkheid continu af aan hun leverancier.
Wat had de winkel volgens u moeten doen ? De vertraging ligt bij de fabrikant.

Re: Slechte service Woonfabriek

Geplaatst: 04 jun 2015 07:44
door 16again
crazyme schreef:Wat had de winkel volgens u moeten doen ? De vertraging ligt bij de fabrikant.
Met de fabrikant heeft TS helemaal niets te maken. Daar heeft TS geen overeenkomst mee.

Bij mijn weten is woonfabriek aangesloten bij CBW, volgens de voorwaarden mag je een overeenkomst ontbinden zodra vermoedelijke levertijd met een maand verstreken is.

Re: Slechte service Woonfabriek

Geplaatst: 04 jun 2015 08:39
door crazyme
16again schreef:
crazyme schreef:Wat had de winkel volgens u moeten doen ? De vertraging ligt bij de fabrikant.
Met de fabrikant heeft TS helemaal niets te maken. Daar heeft TS geen overeenkomst mee.
De klant stelt dat de winkel de verantwoordelijkheid afschuift. Mijn vraag aan ts was : wat had de winkel dan moeten doen ?

Re: Slechte service Woonfabriek

Geplaatst: 04 jun 2015 09:55
door 16again
crazyme schreef:wat had de winkel dan moeten doen ?
Wekelijks wordt klant op de hoogte gehouden, en leenbank is verstrekt. Is eigenlijk goede service, maar wel bij een slechte levering.