Hollandsnieuwe: echt 100% controle over je belkosten?
Geplaatst: 05 jun 2015 23:35
Stelling: Hollandsnieuwe misleidt door te stellen dat de consument bewust 100% controle heeft over de kosten.
Mijn uitleg:
1. De facturen in mijnhollandsnieuwe verschijnen pas 2 weken na incasso. Hierdoor is niet direct in te zien wat je verbruikt hebt aan wat
2. De facturen in mijnhollandsnieuwe komen qua bedragen niet overeen met de incasso's. Zeker met meerdere aansluitingen is het geen doen om iets te controleren.
3. De incasso's komen niet overeen met welk nummer dan ook op de facturen. Dit komt doordat ze niet zelf incasseren, maar via Stichting Adyen.
4. De app geeft geen actuele stand van zaken.
Ik krijg al meerdere maanden foutieve nota's, en kom er na ze goed te bestuderen achter, dat Hollandsnieuwe fouten maakt. Echter loop je vervolgens tegen de, inmiddels beruchte, muur van Hollandsnieuwe.
Ik zoek medestanders om een vuist te maken tegen deze misleidende praktijken. Ik zou willen dat Hollandsnieuwe eerlijk is, en zegt dat het graag geld wil verdienen, op een slinkse manier.
Mijn uitleg:
1. De facturen in mijnhollandsnieuwe verschijnen pas 2 weken na incasso. Hierdoor is niet direct in te zien wat je verbruikt hebt aan wat
2. De facturen in mijnhollandsnieuwe komen qua bedragen niet overeen met de incasso's. Zeker met meerdere aansluitingen is het geen doen om iets te controleren.
3. De incasso's komen niet overeen met welk nummer dan ook op de facturen. Dit komt doordat ze niet zelf incasseren, maar via Stichting Adyen.
4. De app geeft geen actuele stand van zaken.
Ik krijg al meerdere maanden foutieve nota's, en kom er na ze goed te bestuderen achter, dat Hollandsnieuwe fouten maakt. Echter loop je vervolgens tegen de, inmiddels beruchte, muur van Hollandsnieuwe.
Ik zoek medestanders om een vuist te maken tegen deze misleidende praktijken. Ik zou willen dat Hollandsnieuwe eerlijk is, en zegt dat het graag geld wil verdienen, op een slinkse manier.