Mooie uitvinding als je tijdelijk geen internetverbinding hebt. Dan koop je voor
bij voorbeeld € 14,95 een 5-daagse kaart bij KPN Fon en kun je naar hartelust internetten.
Alleen na 15 minuten wordt de verbinding verbroken. als je daarna weer inlogt dan herkennen ze jouw username en wachtwoord niet. Na een een paar uur kun je weer inloggen.
In het begin heb je snel een internetverbinding en na 5 minuten wordt het sloom en moet je opnieuw inloggen en dan krijg je keer op keer een foutmelding dat inloggen niet lukt.
Iemand ook ervaring met deze dienst ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN FON
Re: KPN FON
Heb je het met meerdere apparaten geprobeerd (zodat je problemen de de apparatuur kunt schrappen van het lijstje met mogelijke oorzaken)?
Ik heb Fon zowel met Belgacom en Vodafone gebruikt (niet in Nederland) en daar werkte het goed. Ik weet niet of KPN hun eigen sausje er overheen hebben gegooid.
Ik heb Fon zowel met Belgacom en Vodafone gebruikt (niet in Nederland) en daar werkte het goed. Ik weet niet of KPN hun eigen sausje er overheen hebben gegooid.
Re: KPN FON
Op zich wel een goed systeem dan je kun je toch internetten. Heb alles uitgezet router etc. maar moet zeggen geen slechte verbinding.