Hallo,
Enkele maanden geleden een TV Monitor en sokken bij Wehkamp besteld, de dag van aflevering kon ik de bestelling volgen via de door Wehkamp aangeboden dienst waarmee je de bestelling kan volgen.
Nu werd er netjes op tijd de sokken bezorgd, toen ik bij de bezorger vroeg naar de monitor die toch in een behoorlijk groot pakket had moeten zitten en ik dus gelijk mistte zei deze dat dit misschien morgen wel werd bezorgd.
Enkele uren later de site van Wehkamp nog eens nagekeken en hierin stond tot mijn verbazing dat mijn pakket bij het verkeerde magazijn was geleverd en deze retour Wehkamp zou gaan, gelijk klantenservice opgebeld, die dit bevestigden en mij mededeelden dat als ik zo'n monitor wou hebben deze opnieuw moest bestellen.
Na eerst nog rondgekeken te hebben naar een ander exemplaar toch maar besloten om een 14 dagen later deze opnieuw bij de Wehkamp te bestellen, nu zou de "eerste" niet ontvangen monitor 27-3-2015 geleverd worden, ik heb herinneringen gehad dat ik deze nog moest betalen, heb Wehkamp hierover zeker 4x opgebeld dat deze rekening niet terecht is, maar het schijnt onmogelijk te zijn om deze te verwijderen uit mijn account, nu kreeg ik vorige week een mail dat ik in gebreke werd gesteld??, nogmaals maar Wehkamp opgebeld en deze keer de financiële afdeling waar een uiterst correcte medewerker mij toezegde dat dit opgelost zou worden, nu zie ik echter deze rekening nog steeds in mijn account en vraag mij dus af wat de volgende stap van Wehkamp zal zijn, en hoe sterk ik sta? Iemand ervaring of know-how?
M vr Grt
David V.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Niet ontvangen bestelling Wehkamp.nl
-
- Berichten: 203
- Lid geworden op: 27 jan 2010 15:00
Re: Niet ontvangen bestelling Wehkamp.nl
Goedemorgen David,
Wat een vervelende situatie.
Ik kijk graag wat ik voor je kan doen.
Zou je mij een mail willen sturen met dit verhaal samen met jouw klantnummer of postcode+huisnummer naar: [email protected]?
Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp.nl
Wat een vervelende situatie.
Ik kijk graag wat ik voor je kan doen.
Zou je mij een mail willen sturen met dit verhaal samen met jouw klantnummer of postcode+huisnummer naar: [email protected]?
Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp.nl
Re: Niet ontvangen bestelling Wehkamp.nl
Goedenavond Webcarewehkamp.nl
Sta er niet echt om te springen om persoonlijke gegevens naar een voor mij onbekend, en niet door dit forum geverifieerd emailadres te sturen, ik heb uit eerdere topics al begrepen dat jullie er bovenop springen wanneer Wehkamp wordt vermeld in een topic, maar mijn vraag is vrij algemeen om te beantwoorden, namelijk: waarom blijft de rekening in mijn account staan en is deze gewoon actief? Het is toch niet mijn fout als jullie transporteur een fout maakt? Ik wordt er niet vrolijk van als jullie volgende stap aanmaningen zal zijn daarom ook mijn vraag wat ik hiertegen kan doen en hoe sterk ik sta.
David V.
Sta er niet echt om te springen om persoonlijke gegevens naar een voor mij onbekend, en niet door dit forum geverifieerd emailadres te sturen, ik heb uit eerdere topics al begrepen dat jullie er bovenop springen wanneer Wehkamp wordt vermeld in een topic, maar mijn vraag is vrij algemeen om te beantwoorden, namelijk: waarom blijft de rekening in mijn account staan en is deze gewoon actief? Het is toch niet mijn fout als jullie transporteur een fout maakt? Ik wordt er niet vrolijk van als jullie volgende stap aanmaningen zal zijn daarom ook mijn vraag wat ik hiertegen kan doen en hoe sterk ik sta.
David V.
Re: Niet ontvangen bestelling Wehkamp.nl
Kan ik goed begrijpen. Webcarewehkamp.nl kan met het grootste gemak een geverifieerd account krijgen en is daar al meerdere malen op gewezen.Zomaar privé gegevens opsturen (ook al lijkt het allemaal oké) is gevaarlijk.
https://forum.www.radartv.nl/viewtopic. ... 0&t=147472
https://forum.www.radartv.nl/viewtopic. ... 0&t=147472
-
- Berichten: 203
- Lid geworden op: 27 jan 2010 15:00
Re: Niet ontvangen bestelling Wehkamp.nl
We vragen je om ons te mailen omdat anders je klantgegevens openbaar staan.
Zou je ons alsnog willen mailen op [email protected]?
Dan kunnen het voor je nakijken.
Excuses voor het ongemak en we wachten je e-mail af.
Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp.nl
Zou je ons alsnog willen mailen op [email protected]?
Dan kunnen het voor je nakijken.
Excuses voor het ongemak en we wachten je e-mail af.
Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp.nl
Re: Niet ontvangen bestelling Wehkamp.nl
Even een update,
Mijn laatste telefoontje met de financiële afdeling van Wehkamp lijkt gewerkt te hebben, 10 dagen na het verstrijken van door Wehkamp opgelegde uiterste betaaldatum nog geen bericht hierover gehad.
Enige minpunt, ik probeerde iets te bestellen maar moest dit direct betalen waar ik normaal dit altijd achteraf betaal, spijtig.
David
Mijn laatste telefoontje met de financiële afdeling van Wehkamp lijkt gewerkt te hebben, 10 dagen na het verstrijken van door Wehkamp opgelegde uiterste betaaldatum nog geen bericht hierover gehad.
Enige minpunt, ik probeerde iets te bestellen maar moest dit direct betalen waar ik normaal dit altijd achteraf betaal, spijtig.
David