Qube Parking wederom bezig met onheuse praktijken
Geplaatst: 08 jun 2015 21:48
Ik hoop dat de negatieve berichtgeving over Qube Parking een definitieve nekslag is voor [ongefundeerde bewering verwijderd] [persoonsgegevens verwijderd], eigenaar van vele bedrijfjes die zich met zogenaamde parkeerpraktijken bij Schiphol bezighoudt.
Vorige jaar werden wij via Groupon "gelokt" naar een prachtige parkeerplek, die achteraf niet eens van Qube Parking was. Deze was echter "vol" en het werd een slecht onderhouden terrein met allerlei rotzooi her en der. Bij terugkomst was mijn auto beschadigd en [persoonsgegevens verwijderd] zou de schade vergoeden want ik mocht van hem deze schde niet zelf verhalen op de eigenaar van de auto die de schade veroorzaakt had. Deze stond naast mijn auto en de lak ervan zat duidelijk op mijn auto.
Rekening opgestuurd naar [persoonsgegevens verwijderd] en deze werd natuurlijk niet betaald. Toen ik een negatieve review hierover plaatste werd er gedreigd met als het er afgehaald wordt zal de rekening overgemaakt worden.
Via de telefoon ook zeer onvriendelijke medewerkers en [persoonsgegevens verwijderd] krijg je nooit te spreken want die wordt netjes door zijn personeel afgeschermd.
Deze [persoonsgegevens verwijderd] heeft allerlei bedrijfjes op zijn naam staan, maar krijgt telkens de kans om [ongefundeerde beweringen verwijderd].
Als je een parking niet vertrouwd, vraag dan de naam van de eigenaar en als het [persoonsgegevens verwijderd] is parkeer daar dan niet of doe geen andere zaken met hem.
In Nederland kan zo iemand telkens weer opnieuw beginnen en dergelijke praktijken er op na houden.
Groupon wist ook van voornoemde situatie en hebben niets ondernomen, ondanks de toezegging dat wél te doen. Zij hebben nu (pas) het zaken doen met [persoonsgegevens verwijderd] beeindigd. Jammer, want dat had veel eerder moeten gebeuren.
Vorige jaar werden wij via Groupon "gelokt" naar een prachtige parkeerplek, die achteraf niet eens van Qube Parking was. Deze was echter "vol" en het werd een slecht onderhouden terrein met allerlei rotzooi her en der. Bij terugkomst was mijn auto beschadigd en [persoonsgegevens verwijderd] zou de schade vergoeden want ik mocht van hem deze schde niet zelf verhalen op de eigenaar van de auto die de schade veroorzaakt had. Deze stond naast mijn auto en de lak ervan zat duidelijk op mijn auto.
Rekening opgestuurd naar [persoonsgegevens verwijderd] en deze werd natuurlijk niet betaald. Toen ik een negatieve review hierover plaatste werd er gedreigd met als het er afgehaald wordt zal de rekening overgemaakt worden.
Via de telefoon ook zeer onvriendelijke medewerkers en [persoonsgegevens verwijderd] krijg je nooit te spreken want die wordt netjes door zijn personeel afgeschermd.
Deze [persoonsgegevens verwijderd] heeft allerlei bedrijfjes op zijn naam staan, maar krijgt telkens de kans om [ongefundeerde beweringen verwijderd].
Als je een parking niet vertrouwd, vraag dan de naam van de eigenaar en als het [persoonsgegevens verwijderd] is parkeer daar dan niet of doe geen andere zaken met hem.
In Nederland kan zo iemand telkens weer opnieuw beginnen en dergelijke praktijken er op na houden.
Groupon wist ook van voornoemde situatie en hebben niets ondernomen, ondanks de toezegging dat wél te doen. Zij hebben nu (pas) het zaken doen met [persoonsgegevens verwijderd] beeindigd. Jammer, want dat had veel eerder moeten gebeuren.