Stylebird Ibiza Mode
Geplaatst: 09 jun 2015 13:25
Geen idee of mijn bericht in dit gedeelte van het forum moet, of misschien wel bij jurudisch
. Waar het ook staat of hoort...ik heb een probleem met een product dat ik online gekocht heb bij Stylebird Ibiza Mode en ik zou graag willen wetne hoe ander hier over denken en wat ik eventueel zou kunnen ondernemen om dit op te lossen.
Vorige week heb ik sandalen voor de zomer besteld. Heb er maanden over lopen dubben, ze zijn best duur (92 euro), maar eindelijk had ik het bij elkaar en de knoop doorgehakt. Ze werden netjes bezorgd en zagen er prima uit, precies zoals ik verwacht had. Ik deed ze aan, allemaal hartstikke leuk. In huis een beetje heen en weer...nog steeds allemaal leuk.
Dus...ik ga boodschappen doen en kom erqachter dat ze VRESELIJK lopen en VRESELIJK zitten. Normaal gesproken bij het kopen van schoenen kom je er ook pas achter als je er wat langer op loopt.
Voor zoveel geld wil ik ze niet in de kast smijten om nooit meer naar om te kijken, dus ik besluit ze terug te sturen.
En daar wrikt de schoen (sorry
)...ik heb er buiten mee gelopen (ook al is het niet veel), je kunt het zien aan de zool. Ik schrijf toch netjes een mail naar het bedrijf en leg het uit. Tenslotte hebben we het toch over 92 euro. Wat krijg ik terug als reactie: jammer, maar helaas. (de zin was een paar woorden langer, maar hier kwam het op neer).
Maar nu: wat zijn mijn rechten in deze? Heeft iemand een idee?
Vorige week heb ik sandalen voor de zomer besteld. Heb er maanden over lopen dubben, ze zijn best duur (92 euro), maar eindelijk had ik het bij elkaar en de knoop doorgehakt. Ze werden netjes bezorgd en zagen er prima uit, precies zoals ik verwacht had. Ik deed ze aan, allemaal hartstikke leuk. In huis een beetje heen en weer...nog steeds allemaal leuk.
Dus...ik ga boodschappen doen en kom erqachter dat ze VRESELIJK lopen en VRESELIJK zitten. Normaal gesproken bij het kopen van schoenen kom je er ook pas achter als je er wat langer op loopt.
Voor zoveel geld wil ik ze niet in de kast smijten om nooit meer naar om te kijken, dus ik besluit ze terug te sturen.
En daar wrikt de schoen (sorry
Maar nu: wat zijn mijn rechten in deze? Heeft iemand een idee?