Pagina 1 van 1

Slechte Service Samsung Benelux

Geplaatst: 14 jun 2015 14:17
door Jaap Veldhoen
Op 14 mei j.l. kreeg ik op mijn verjaardag in Frankrijk een Samsung S6 edge telefoon cadeau. Gewoon een in Nederland gekochte telefoon.

Daar ik zuinig ben op mijn spullen ben ik gelijk in Frankrijk naar een telefoonwinkel gegaan om een Clear view cover a €59,-- te kopen en een folie op het scherm.

Nu blijkt de cover krassen te maken op het scherm (zie ook berichten op NU.nl en internet) Gelukkig zitten bij mij de krassen niet op het scherm maar wel op het folie.

Samsung geeft toe dat er problemen zijn met de covers. Als de telefoon beschadigd is wordt er een nieuw scherm op gezet en de cover omgeruild.

Echter daar mijn cover in Frankrijk gekocht is, kom ik niet in aanmerking voor omruiling. Men raad wel aan de cover niet meer te gebruiken (dus gewoon €59,-- weggooien)
Men geeft alleen garantie op zaken gekocht in de Benelux....
We hebben open grenzen in Europa, Europese wetgeving, Samsung is een groot internationaal bedrijf, maar als het op garantie aankomt, zijn er bij Samsung grenzen en regels binnen Europa die per land verschillen....

Men geeft aan dat ik een nieuwe cover online kan kopen bij Samsung....
Het goede nieuws...... Ze kosten nog maar €30,--
Wel daarna een cover €59,-- weggooien! SERVICE?


Ook de clearviewcovers worden nog verkocht! Nu ook ineens nog maar €30,--
KOOP DEZE NIET!!!! Maken dus krassen!
Tevens zijn er via Samsung geen beschermfolies te verkrijgen Wat ze zelf ook verbaasd.

Al met al ben ik niet blij met Samsung.

Re: Slechte Service Samsung Benelux

Geplaatst: 14 jun 2015 20:22
door sweet-devil
Wettelijk gezien ben jij een contract aangegaan met de winkel in Frankrijk en hoeft Samsung jou ook niet te helpen. Het zou echter wel klantvriendelijk zijn.
Nu moet je namelijk eigenlijk contact opnemen met die winkel in Frankrijk voor geld terug o.i.d. en dan moet de winkel het verder zelf maar regelen met Samsung.