| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Promotieonderzoek - vragenlijst
Promotieonderzoek - vragenlijst
Beste forumbezoekers,
Momenteel werk ik aan Tilburg University als promovendus. Voor mijn promotieonderzoek doe ik een studie waarvoor ik nog respondenten zoek. Iedereen die 18 jaar of ouder is mag meedoen en maakt vervolgens kans op 2 x 2 bioscoopbonnen. De vragenlijst duurt ongeveer 10 minuten.
Ik ben blij met iedereen die tijd heeft om de vragenlijst in te vullen:
https://tilburgss.co1.qualtrics.com/SE/ ... pqtweZHbc9
Alvast bedankt!
Groeten Fieke Wagemans
Momenteel werk ik aan Tilburg University als promovendus. Voor mijn promotieonderzoek doe ik een studie waarvoor ik nog respondenten zoek. Iedereen die 18 jaar of ouder is mag meedoen en maakt vervolgens kans op 2 x 2 bioscoopbonnen. De vragenlijst duurt ongeveer 10 minuten.
Ik ben blij met iedereen die tijd heeft om de vragenlijst in te vullen:
https://tilburgss.co1.qualtrics.com/SE/ ... pqtweZHbc9
Alvast bedankt!
Groeten Fieke Wagemans
Re: Promotieonderzoek - vragenlijst
Hallo Fieke, wat is het onderwerp?
-
moederslink
Ook ik ben benieuwd naar je studierichting en onderwerp..?
-
VioletPrue
Dit moet wel psychologie zijn. Ik vond er erg rare vragen tussen zitten. Wat vind je immoreel gedrag, wat vindt je walgelijk, hoe graag wil je iemand straffen, hoe opvliegend ben je (op 5 verschillende manieren gevraagd) etc....
Hoi Klaas Jan/moederslink/VioletPrue,
Ik zie inderdaad dat ik het onderwerp niet had gespecificeerd. Ik werk in het Sociale Psychologie departement en mijn onderzoeksproject gaat over moraliteit en emoties.
@VioletPrue, het is inderdaad gebruikelijk dat we op meerdere manieren ongeveer hetzelfde vragen, zodat we zeker weten op welk onderdeel iemand het wel eens is met een stelling en op welk onderdeel niet.
Mochten jullie specifieke vragen hebben dan mag je me altijd mailen op [email protected]
Bedankt voor het invullen!
Groeten Fieke
Ik zie inderdaad dat ik het onderwerp niet had gespecificeerd. Ik werk in het Sociale Psychologie departement en mijn onderzoeksproject gaat over moraliteit en emoties.
@VioletPrue, het is inderdaad gebruikelijk dat we op meerdere manieren ongeveer hetzelfde vragen, zodat we zeker weten op welk onderdeel iemand het wel eens is met een stelling en op welk onderdeel niet.
Mochten jullie specifieke vragen hebben dan mag je me altijd mailen op [email protected]
Bedankt voor het invullen!
Groeten Fieke