vanaf 7 maart hebben ze bij zonnet per ongeluk mijn internet afgesloten
na 10 tallen keren bellen word er nu nog steeds beloofd dat het binnen enkele dagen gemaakt zou zijn maar vandaag(3 april) is het nog steeds niet gemaakt.
tevens ontkennen ze alles en weten ze niet wat er aan de hand is.
kan ik deze situatie mijn abbonament opzeggen.?
mvg bianca R
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Zonnet is ***
Re: Zonnet is ***
Tuurlijk!
Je hoeft nog niet te betalen voor wanprestatie?!
Hoewel.....als je de overheid bezig ziet met hun belastingen en zo...
Maar per aangetekende brief je bezwaar uiteen zetten en aangeven wanneer je e.e.a. hebt aangekaart en doorgegeven en als reden opgeven dat men contractbreuk pleegt doordat men al zo en zo lang geen prestatie levert voor hetgeen je betaald!
Suc6!
Je hoeft nog niet te betalen voor wanprestatie?!
Hoewel.....als je de overheid bezig ziet met hun belastingen en zo...
Maar per aangetekende brief je bezwaar uiteen zetten en aangeven wanneer je e.e.a. hebt aangekaart en doorgegeven en als reden opgeven dat men contractbreuk pleegt doordat men al zo en zo lang geen prestatie levert voor hetgeen je betaald!
Suc6!
Re: Zonnet is ***
hallo,
ok ok heb van een vriendin van mij een "leuk"verhaal over zonnet gehoord.
mijn vriendin mailt zonnet op 16 februari 2004 dat zij per 24 maart 2004 gaat verhuizen van rotterdam naar capelle a/d ijssel..........zij verneemt van zonnet dat het een week of 3 tot 4 kan duren voor zij daar zonnet heeft, dit moet eerst via verschillende wegen geregeld worden, even goed blijft zij wel betalen via automatische incasso.
vorge week heeft zij naar zonnet gebeld deed hier drie pogingen van elk gemiddeld 15 minuten a 7 euro cent per minutt over voor zij uberhaupt een medewerker van zonnet klantenservice aan de telefoon had, ja mevrouw erg jammer dat u nog steeds geen gebruik kunt maken van zonnet ja mevrouw deze week voor vrijdag heeft u weer zonnet hoor.
op vrijdag, je raad het al, weer geen zonnet, haar vrined heeft via internet op zijn werk een boze mail naar zonnet gestuurd, heeft hier niet eens een ontvangst bevestiging van ontvangen.
vandaag heeft mijn vriendin weer enig keer gebeld van een aantal minuten tegen 7 euro cent per minutt voor zij iemand van de klantenservice te spreken kreeg.
sorry mevrouw, ja heel spijtig voor u........u zult nog even geduld moeten hebben, er is iets fout gedaan, het kan nog wel op zijn minst 4 weken gaan duren voor u weer gebruik kunt maken van zonnet. Mijn vriendin vraagt, dit zijn toch die vier weken die ik vanaf dat ik mijn verhuizing aan gemeld heb bij jullie.
NEE, vanaf nu moet u nog minimaal 4 weken wachten, ja u abbonnement wordt gewoon geincaseerd,ja daar kunnen wij niets aan doen mevrouw, alleen dan kunne wij zorgen dat u weer "snel"gebruik kunt maken van internet via zonnet.
je begrijpt mijn vriendin is inmiddels radeloos, ook omdat zij in juli af wil studeren aan haar studie medicijnen, zij moet een scriptie maken en heeft je raad het al hier internet voor nodig, vanwege haar handicap is zij niet in staat om elke keer naar de universiteit te reizen om even gebruik van internet te maken en even goed, zij betaald fors aan zonnet en dan vertrouw je er op dat je ook wel kunt internetten.
graag willen wij weten of er meer klachten omtrent ditprobleem zijn en of er iemand is die haar via mij kan helepn om te zorgen dat zij weer snel over haar zonnet kan gaan beschikken.
wie o wie wil mij zijn/haar eactie laten weten???
gemma in overleg met bianca, fokke, rgier en lizemijn (de laatste zijn de gedupeerde van zonnet)
ok ok heb van een vriendin van mij een "leuk"verhaal over zonnet gehoord.
mijn vriendin mailt zonnet op 16 februari 2004 dat zij per 24 maart 2004 gaat verhuizen van rotterdam naar capelle a/d ijssel..........zij verneemt van zonnet dat het een week of 3 tot 4 kan duren voor zij daar zonnet heeft, dit moet eerst via verschillende wegen geregeld worden, even goed blijft zij wel betalen via automatische incasso.
vorge week heeft zij naar zonnet gebeld deed hier drie pogingen van elk gemiddeld 15 minuten a 7 euro cent per minutt over voor zij uberhaupt een medewerker van zonnet klantenservice aan de telefoon had, ja mevrouw erg jammer dat u nog steeds geen gebruik kunt maken van zonnet ja mevrouw deze week voor vrijdag heeft u weer zonnet hoor.
op vrijdag, je raad het al, weer geen zonnet, haar vrined heeft via internet op zijn werk een boze mail naar zonnet gestuurd, heeft hier niet eens een ontvangst bevestiging van ontvangen.
vandaag heeft mijn vriendin weer enig keer gebeld van een aantal minuten tegen 7 euro cent per minutt voor zij iemand van de klantenservice te spreken kreeg.
sorry mevrouw, ja heel spijtig voor u........u zult nog even geduld moeten hebben, er is iets fout gedaan, het kan nog wel op zijn minst 4 weken gaan duren voor u weer gebruik kunt maken van zonnet. Mijn vriendin vraagt, dit zijn toch die vier weken die ik vanaf dat ik mijn verhuizing aan gemeld heb bij jullie.
NEE, vanaf nu moet u nog minimaal 4 weken wachten, ja u abbonnement wordt gewoon geincaseerd,ja daar kunnen wij niets aan doen mevrouw, alleen dan kunne wij zorgen dat u weer "snel"gebruik kunt maken van internet via zonnet.
je begrijpt mijn vriendin is inmiddels radeloos, ook omdat zij in juli af wil studeren aan haar studie medicijnen, zij moet een scriptie maken en heeft je raad het al hier internet voor nodig, vanwege haar handicap is zij niet in staat om elke keer naar de universiteit te reizen om even gebruik van internet te maken en even goed, zij betaald fors aan zonnet en dan vertrouw je er op dat je ook wel kunt internetten.
graag willen wij weten of er meer klachten omtrent ditprobleem zijn en of er iemand is die haar via mij kan helepn om te zorgen dat zij weer snel over haar zonnet kan gaan beschikken.
wie o wie wil mij zijn/haar eactie laten weten???
gemma in overleg met bianca, fokke, rgier en lizemijn (de laatste zijn de gedupeerde van zonnet)
Re: Zonnet is ***
Verhuizen of opzeggen kan niet per mail .
Uitsluitend per ondertekende brief op fax.
Kijk even hier want het maakt ook nog uit of je via Versatel of KPN ADSL krijgt van Zonnet.
http://bsc.helptu.nl/p_sn_li.asp?UID={4 ... yHistory=1
Daar zal het wel fout mee zijn gegaan.
Hoe ik ver geen problemen heb moet ik zeggen dat de klantenservice waardeloos is.
Uitsluitend per ondertekende brief op fax.
Kijk even hier want het maakt ook nog uit of je via Versatel of KPN ADSL krijgt van Zonnet.
http://bsc.helptu.nl/p_sn_li.asp?UID={4 ... yHistory=1
Daar zal het wel fout mee zijn gegaan.
Hoe ik ver geen problemen heb moet ik zeggen dat de klantenservice waardeloos is.
Re: Zonnet is ***
ik bedoel per ondertekende formulier die je (of hun) bij die link van mij kan downloaden.
Re: Zonnet is ***
Ben 3 maanden lid ADSL budget. Heb de eerste maand kunnen internetten en nu al 2 maanden niet. Vele malen aan de helpdesk gehangen, maar de fout ligt altijd ergens anders. Heb ook al een nieuw USB-modem ontvangen. Ik heb toen wel internet gehad, maar na 2 a 3 uur wachten op verbinding. Weer helpdesk gebeld, bleek iets in de centrale te zitten ! week geinternet, waarbij verbinding na ongeveer 10 tot 15 minuten. Nog veel te lang. Nu alweer een week geen internet. Heb al 4 boze klachtenmailtjes gestuurd. Hun reactie is dat het dan wel weer aan het modem zal liggen. Weer een boos mailtje, hun reactie is om maar hun helpdesk te bellen a 0,70 euro per minuut, maar mijn klachten worden gewoon genegeerd. Hebben hier meer mensen last van. Ik vind de service waardeloos. Het mooie is dan ook nog dat je zelf met het bedrijf E-tech moet regelen dat je een nieuw modem krijgt.