Wij hebben een huis gekocht waarbij de woning door Verschoor is gebouwt.
Nou hier zijn we dus totaal niet tevreden mee en ik adviseer ook geen huizen te kopen wat gebouwt wordt door deze flut aannemers.
Nadat we een huis gekocht hebben zijn we uitgenodigd voor meer en minder werk.
Nou we zaten eindelijk daar en we mochten aangeven wat voor meer en minder werk we wilden.
Hier kregen we totaal geen hulp van de bouwbedrijf zelf wat handig zou zijn voor onze woning om als meer en minder werk te laten doen, we moesten echt alles zelf gaan bedenken, alles kon gedaan worden maar we moesten dat allemaal gaan vragen of het mogelijk was.
Vervolgens hebben we de sleutels gehad.
Vloeren betegeld
Wat bleek achteraf, dat er een lekkage zat in de vloerverwarming. Ze probeerden nog te beweren dat wij misschien de lekkage zelf gedaan hebben en probeerden dit op ons bordje te schuiven. Daar was ik totaal niet van gediend, dus gelukkig had ik nog foto's van tijdens de bouw waarbij te zien was dat er gaten zaten in de grond, waarschijnlijk is er toen geboord in de grond (met welke reden weten we niet) precies op die plek waar het gat zat hadden we inderdaad lekkage.
Dus daar ging mijn mooie egale vloer naar de maan, heb hierover geklaagd en ook over de vloerverwarming dat ik toch wel een vergoeding verwachtte voor een vloerverwarming wat al bij gebruik defect was, maar daar hebben zij geen gehoor op gegeven, wel is het gerepareerd, maar ik zat wel inmiddels bijna 8 weken zonder vloerverwarming, omdat ze de lek 3-4 keer moesten zoeken.
Ze dachten de lek gevonden te hebben en hebben eerst een goed werkende buis kapot gemaakt en opnieuw gerepareerd en natuurlijk ook onze tegels gelijk.
Wij hebben een uitbouw, nou de ervaren mensen van het bouwbedrijf hadden verkeerde pannen besteld en die hadden ze wel tijdelijk gebruikt om mijn dak van mijn uitbouw dicht te bouwen.
Muren waren gestuuct en geverfd, maar wat bleek, omdat de dakelementen voor mijn uitbouw te groot waren is er lekkage onstaan in mijn woonkamer.
Nou daar ging dan weer een telefoontje richting [persoonsgegevens verwijderd], ja de juiste worden binnen 4 weken geleverd. Sorry hoor, maar als het huis niet compleet af is waarom wordt zo'n huis uberahupt opgeleverd?
Hebben ze de kosten die ik gemaakt heb voor de lekkage betaald? (het opnieuw laten verfen van mijn muren) Nee hoor dit is ook niet vergoed door [persoonsgegevens verwijderd]. Ze zeiden: je hoefde het niet te verfen het zou allemaal opdrogen en vanzelf wegtrekken. Sorry hoor maar de gele plekjes die waren duidelijk zichtbaar.
Kwaliteit van de gebruikte spullen van het bouwbedrijf zijn bar en bar slecht, heb inmiddels weer een klacht mail gestuurd over mijn kozijnen die na 1,5 jaar al aan het verouderen zijn.
en ook de slot van mijn schuur is op het moment bijzonder slecht en kan bijna niet op slot.
Daarnaast ook een hendel van een raam op de 1e verdieping die werkt niet goed.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aannemersbedrijf Gebr. Verschoor te Pernis
Aannemersbedrijf Gebr. Verschoor te Pernis
Laatst gewijzigd door ultrAslan op 24 jun 2015 15:48, 5 keer totaal gewijzigd.
Re: Aannemersbedrijf Gebr. Verschoor te Pernis
Reden dat ik dit allemaal vandaag hier gepost heb is het incident wat ik vandaag heb meegemaakt aan de Telefoon.
Ik heb lekkage aan mijn dak, wij hebben een dakkapel geplaatst, maar de lekkage bevindt zich op een hele andere plek dan waar het dakkapel is geplaatst.
Dus dit heb ik aangegeven bij [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] om hiernaar te kijken, zodat ze dit kunnen fixen voor ons, want een lekkage op je dak is geen pretje. (Overigens hebben heel veel buren lekkage gehad in hun woning)
Wat ik terug heb gekregen per mail van het bouwbedrijf en hun klachten behandelaar [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] is ''ik heb gebeld met woningborg en omdat er gewerkt is aan de woning door derden vervalt de garantie''.
Dus nadat ik gisteren dit per mail kreeg, heb ik vandaag gebeld met woningborg.
Meneer daar vertelde mij een totaal ander verhaal, hij gaf aan: als de lekkage door dakkapel komt, dan valt het niet onder de garantie, als dat niet zo is moet het bouwbedrijf komen kijken heeft hij aangegeven.
Nou heb ik een mail gestuurd om dit op zwart/wit te krijgen van woningborg.
Heb ook direct gebeld met [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] en heb gezegd: woningborg verteld mij totaal wat anders dan wat jij gisteren mij verteld hebt.
Reactie van [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] is: wij gaan er niks aan doen, je zoekt het uit. Daarnaast ook gisteren hoe hij met mij aan de telefoon praatte kan gewoon niet met je klanten.
Hij zei: het is jou probleem je zoekt het maar uit, ik ga er niet tussen zitten.
Vervolgens heb ik gezegd aan de telefoon. ik krijg het zo op zwart op wit, als jij er echt niks aan gaat doen dan ga ik een rechtzaak aanspannen.
Hij zei: Succes en hij hing op.
Nu heb ik gebeld met de directeur van het Bouwbedrijf A.V. en hij gaat dit bespreken met [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] maar al met al vind ik dit bedrijf 1 pot nat. Kan zich totaal niet verplaatsen in de situatie van de klant en geeft overal de derden van de schuld.
Zo ook bij me buren die lekkage hadden, zeiden ze; lekkage komt door je zonnepanelen. lol.
Maar nogmaals een gewaarschuwd mens telt voor twee, ga niet in zee met deze flut aannemers.
Ik heb lekkage aan mijn dak, wij hebben een dakkapel geplaatst, maar de lekkage bevindt zich op een hele andere plek dan waar het dakkapel is geplaatst.
Dus dit heb ik aangegeven bij [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] om hiernaar te kijken, zodat ze dit kunnen fixen voor ons, want een lekkage op je dak is geen pretje. (Overigens hebben heel veel buren lekkage gehad in hun woning)
Wat ik terug heb gekregen per mail van het bouwbedrijf en hun klachten behandelaar [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] is ''ik heb gebeld met woningborg en omdat er gewerkt is aan de woning door derden vervalt de garantie''.
Dus nadat ik gisteren dit per mail kreeg, heb ik vandaag gebeld met woningborg.
Meneer daar vertelde mij een totaal ander verhaal, hij gaf aan: als de lekkage door dakkapel komt, dan valt het niet onder de garantie, als dat niet zo is moet het bouwbedrijf komen kijken heeft hij aangegeven.
Nou heb ik een mail gestuurd om dit op zwart/wit te krijgen van woningborg.
Heb ook direct gebeld met [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] en heb gezegd: woningborg verteld mij totaal wat anders dan wat jij gisteren mij verteld hebt.
Reactie van [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] is: wij gaan er niks aan doen, je zoekt het uit. Daarnaast ook gisteren hoe hij met mij aan de telefoon praatte kan gewoon niet met je klanten.
Hij zei: het is jou probleem je zoekt het maar uit, ik ga er niet tussen zitten.
Vervolgens heb ik gezegd aan de telefoon. ik krijg het zo op zwart op wit, als jij er echt niks aan gaat doen dan ga ik een rechtzaak aanspannen.
Hij zei: Succes en hij hing op.
Nu heb ik gebeld met de directeur van het Bouwbedrijf A.V. en hij gaat dit bespreken met [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] maar al met al vind ik dit bedrijf 1 pot nat. Kan zich totaal niet verplaatsen in de situatie van de klant en geeft overal de derden van de schuld.
Zo ook bij me buren die lekkage hadden, zeiden ze; lekkage komt door je zonnepanelen. lol.
Maar nogmaals een gewaarschuwd mens telt voor twee, ga niet in zee met deze flut aannemers.
Laatst gewijzigd door ultrAslan op 24 jun 2015 15:51, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Aannemersbedrijf Gebr. Verschoor te Pernis
Nog een herinnering er is vorige jaar een balkon neergestort van een appartement in Dordrecht wat ook door Gebr.Verschoor gebouwd werd.
Zo kan je een idee krijgen over de kwaliteit van het werk wat Gebr. Verschoor levert.
Ik zal nog foto's plaatsen wanneer ik weer meer tijd heb om het verhaal duidelijk te maken bij jullie.
Veel lees plezier en kijk vooral uit voor Gebr. Verschoor.
Zo kan je een idee krijgen over de kwaliteit van het werk wat Gebr. Verschoor levert.
Ik zal nog foto's plaatsen wanneer ik weer meer tijd heb om het verhaal duidelijk te maken bij jullie.
Veel lees plezier en kijk vooral uit voor Gebr. Verschoor.
Laatst gewijzigd door ultrAslan op 24 jun 2015 12:05, 1 keer totaal gewijzigd.