Firefly car rental
Geplaatst: 27 jun 2015 13:06
goedemiddag,
Via de website doyouspain.com. een auto gehuurd van 18-06-15 t/m 22-06-15 voor het bedrag van 35,58. Was ook mogelijk voor 19,23 maar dan was het eigen risico niet afgekocht. Gekozen voor de eerste en duurdere optie. Bij aankomst in Madrid 90 minuten moeten wachten in de brandende zon, toen ik eindelijk binnen in het kantoortje van Firefly stond, begreep ik dat hier iets aan de hand was. Alle mensen hadden de auto via een website geboekt en het eigen risico afgekocht, volgens de medewerkers was deze verzekering niet geldig en moesten zij nog een verzekering van Firefly er bij nemen, of er werd € 1000,00 geblokkeerd op de credit card. Iedereen boos, op het moment dat ik aan de beurt was, precies hetzelfde verhaal, of ik voor 4 dagen € 53,41 extra verzekering wilde betalen of € 1000,00 blokkering op mijn credit card. Wat ik beslist niet wil door vervelende ervaring uit het verleden. Verder moest ik een tank benzine betalen van € 74,00. Hier kan ik in spanje 2 x voor tanken. Totaal bij te betalen € 148,78 de huur was € 35,38 reeds betaald. Ik begrijp niet dat Hertz, firefly is een dochter onderneming hier iets mee wil te maken hebben. Verder de extreem lange wachttijd en het uiterst onvriendelijke personeel. Als je een auto wil huren ga niet naar firefly, de auto komt 4 tot 5 keer duurder uit dan op internet wordt aan gegeven.
Via de website doyouspain.com. een auto gehuurd van 18-06-15 t/m 22-06-15 voor het bedrag van 35,58. Was ook mogelijk voor 19,23 maar dan was het eigen risico niet afgekocht. Gekozen voor de eerste en duurdere optie. Bij aankomst in Madrid 90 minuten moeten wachten in de brandende zon, toen ik eindelijk binnen in het kantoortje van Firefly stond, begreep ik dat hier iets aan de hand was. Alle mensen hadden de auto via een website geboekt en het eigen risico afgekocht, volgens de medewerkers was deze verzekering niet geldig en moesten zij nog een verzekering van Firefly er bij nemen, of er werd € 1000,00 geblokkeerd op de credit card. Iedereen boos, op het moment dat ik aan de beurt was, precies hetzelfde verhaal, of ik voor 4 dagen € 53,41 extra verzekering wilde betalen of € 1000,00 blokkering op mijn credit card. Wat ik beslist niet wil door vervelende ervaring uit het verleden. Verder moest ik een tank benzine betalen van € 74,00. Hier kan ik in spanje 2 x voor tanken. Totaal bij te betalen € 148,78 de huur was € 35,38 reeds betaald. Ik begrijp niet dat Hertz, firefly is een dochter onderneming hier iets mee wil te maken hebben. Verder de extreem lange wachttijd en het uiterst onvriendelijke personeel. Als je een auto wil huren ga niet naar firefly, de auto komt 4 tot 5 keer duurder uit dan op internet wordt aan gegeven.