Pagina 1 van 1

Anderzorg levert beperkte service

Geplaatst: 30 jun 2015 05:28
door mr vegas
Zorg is niet hetzelfde als het kopen van een nieuwe fiets of een kaartje voor een festival. Waarom zou je dan genoegen nemen met het bellen van een 0900-nummer voor de klantenservice? Er zijn andere zorgverzekeraars die even duur of hooguit enkele euro's per maand duurder zijn. Wanneer je hen vervolgens nodig hebt, dan kun je rustig jouw situatie aan hen voorleggen zonder hierbij een teller op de achtergrond te horen tikken. Communicatie per e-mail kan in de praktijk betekenen dat je vele e-mails verder bent, alvorens je een (enigszins) bevredigend antwoord van Anderzorg hebt gehad. Ik heb inmiddels meerdere e-mails naar hen gestuurd en van hen ontvangen en heb het probleem nog steeds niet kunnen oplossen. Hopelijk bespaar ik met dit bericht anderen een hoop ellende voor niets.

Re: Anderzorg levert beperkte service

Geplaatst: 30 jun 2015 16:26
door Brainless
Anderszorg rekent 20 cent per gesprek.
Anderzorg is maandag tot en met vrijdag van 8:30 - 17:00 uur telefonisch bereikbaar. Bel met 0900 16 16 160. Je betaalt dan € 0,20 per gesprek.

Re: Anderzorg levert beperkte service

Geplaatst: 30 jun 2015 16:42
door Moneyman
Bovendien: dan kies je toch voor die iets duurdere zorgverzekeraar? het mooie van kunnen kiezen is dat je kiest voor wat bij je past... klagen over je keuze heeft weinig nut.