LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] megapool

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
st-emilion

megapool

Ongelezen bericht door st-emilion »

Ik heb een dvd-speler voor reparatie afgegeven bij megapool. maar helaas nu is deze firma zo goed als failliet. maar wat nu! :cry: afz st-emilion

The bman [[email protected]]

Re: megapool

Ongelezen bericht door The bman [[email protected]] »

Als het goed is sturen ze de reparatie naar uw huis toe. Deze verplichting hebben zij een jaar lang. Met vriendelijke groet

Ron81 [[email protected]]

Ongelezen bericht door Ron81 [[email protected]] »

ik heb bij megapool een tv gekocht en betaald.... hij staat in het filliaal in alkmaar en kon hem zo ophalen... wat nu te doen of moet ik wachten?

Kathleen

Ongelezen bericht door Kathleen »

Ik heb eveneens een dvd-speler voor reparatie afgegeven bij megapool. (06 maart 2004) De herstelling zou zo'n 3 à 4 weken in beslag nemen, men zou mij tevens contacteren wanneer ze meer nieuws hadden.... Maar helaas nu is deze firma zo goed als failliet. Ben ik nu mijn bijna nieuwe DVD speler kwijt, en dit terwijl ik eveneens betaald heb voor een 5 jaar garantie contract ! Pure afzetterij als je het mij vraagt ! :twisted: Een gedupeerde Belg.

Ron81 [[email protected]]

Ongelezen bericht door Ron81 [[email protected]] »

ik heb ook betaald voor extra garantie... dit gaat buiten megapool om. ik heb een philips tv en deze garantie gaat dus ook via philips. alleen moeten we die garantie nu wel kunnen gebruiken voor jou dvd speler en mijn tv

PCH

Ongelezen bericht door PCH »

Wat nu, wij hebben een droger gekocht en voor een deel betaald. Zien wij hire nog iets van terug of kunnen wij er naar fluiten. Bergen op Zoom

davyp2999 [[email protected]]

Ongelezen bericht door davyp2999 [[email protected]] »

Alleen als u de garantie aan philips heeft betaald heeft u daar de extra garantie. Als u deze bij megapool heeft betaald heeft u geen extra garantie meer bij sluiting.

Erwin54

Ongelezen bericht door Erwin54 »

Ik heb zaterdag een wasmachine en droger bij megapool besteld en voor een deel aanbetaald, betekend dit dat ik mijn geld nu kwijt ben? :(

sieta de haan

Ongelezen bericht door sieta de haan »

Hallo Radar Ook ik heb een wasmachine bij megapool gekocht +5 jaar garantie. Nu weet ik dat de reparatie binnen het jaar door het bedrijf electrolux wordt gedaan, maar geldt dat ook voor de 5 jaar garantie. www.service.electrolux.com vriendlijk groet sieta de Haan

koen[[email protected]

Ongelezen bericht door koen[[email protected] »

Ik heb afgelopen vrijdag ook zaken gekocht bij Megapool: wasmaschine, droger en televisie. Gezamelijke waarde net boven de 2000 Euro. Alles volledig betaald per pinpas in de winkel. Weet iemand hoe de situatie is indien de goederen VOLLEDIG betaald zijn en slechts levering nog rest? Voor AANBETAALDE goederen verwijs ik u naar hetvolgende: link naar Consumentenbond groeten, Koen

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Wat is een Nederlander nog steeds bang voor een detailist,aanbetalen hoeft niet.En als ze dat wel willen moeten ze maar een gedeelte van de bestelde order meegeven,en als je dat niet willen op een andere hoek van de straat verkopen ze ook electronica

Gast

Ik begrijp nog steeds niet dat mensen aanbetalen.Geen wonder dat ze zo slecht verkopen.Ken genoeg zaken die dat niet vragen.

gast2324 [[email protected]]

Ongelezen bericht door gast2324 [[email protected]] »

gelukkig doet die link hierboven t erg goed P.S. mijn spullen krijg ik terug al moet er een steen door t raam

ter horst

Ongelezen bericht door ter horst »

Helaas hebben wij afgelopen zaterdag een droger en wasmachine gekocht en betaald. Aanstaande vrijdag zouden deze geleverd worden. Als iets besteld en betaald is wordt er dan geleverd als de onderneming nog in inderhandeling is over een doorstart?

Gast

Mensen die een extra garantie afsluiten bij een winkel is vaak de winkel weer bij een verzekering maatschappij verzekerd voor zo als er nu bij megapool gebeurt dat de verlengde garantie toch door blijft gaan 8)

m4ble4

Ongelezen bericht door m4ble4 »

Ook ik heb een tv en wasmaschine bij megapool gekocht, waar ik nou nog 4 jaar verzekering op heb. Ik hoop alleen dat ik die verzekering niet voor niks heb afgesloten en dat ik er nog gebruik van kan maken, als er iets aan mijn apparatuur komt.

NOOTJE

Ongelezen bericht door NOOTJE »

we hebben een breedbeeld tv gekocht. Is een vrijdag geleverd maar zonder meubel( DEZE WAS NIET VOORRADIG)we hebben een leenmeubel gekregen dat ding ziet er niet uit.kan ik nu nog rekenen op mijn meubel.wij hebben de tv gekocht met uitgestelde betaling en extra garantie.kan ik de betaling wijzigen bij primeline zodat het meubel een de extra garantie van de nota wordt gehaald. :cry: [quote][/quote]

Xenia [[email protected]]

Ongelezen bericht door Xenia [[email protected]] »

Wij hebben in januari 2004 een home cinemaset gekocht van JVC bij de Megapool. Nadat eerst de versterker al is weggestuurd voor reparatie, (deze hebben we inmiddels alweer terug) vertoonde de dvd speler ook mankementen waarna we deze op 16 maart hebben ingelevert bij Megapool ter reparatie. Toen ik het nieuws hoorde van de sluitingen van de Megapool vestigingen heb ik meteen telefonisch contact gezocht met JVC. Ben er nu achter dat mijn dvd speler nog bij het JVC reparatie centrum staat, maar daar konden ze me (nog) niet vertellen hoe of het verder gaat lopen. Morgen zouden ze meer weten en bel ik dus terug..... Maar goed, ik hoop uiteraard ook niet dat ik mijn dvd speler kwijt ben.... Het lijkt me toch wel dat ze bij JVC zo logisch denken dat ze hem na reparatie naar mijn huisadres sturen i.p.v. naar de megapool.... Ik vind het heel vervelend allemaal, en ben achteraf blij dat ik er geen 5 jaar garantie op afgesloten heb...

PS

Ongelezen bericht door PS »

wat betreft de extra garantie die is bijgekocht bij een apparaat, die vervalt indien megapool failliet is. ook aanbetalingen e.d ben je kwijt bij een faillisement. de reparaties die bij megapool liggen zou je terug moeten krijgen

koen

Ongelezen bericht door koen »

Je hoeft niet per se alles in 1 keer kwijt te zijn. Voor aanbetaalde producten: Indien het faillissement wordt uitgesproken moet er een brief naar de curator geschreven worden waarin je verzoekt om levering van het aanbetaalde/gekochte. De curator kan beslissen om tot levering over te gaan. Indien geen levering -kan- plaatsvinden wordt je erkend als crediteur...(kleine kans om alles terug te krijgen gezien de volgorde van preferente crediteuren..) Indien een product in reparatie is gegegeven: Dit is en blijft eigendom van U als eigenaar, immers de koop heeft al volledig plaatsgevonden in het verleden. Dit kan nooit tot het bezit van Megapool worden gerekend. Ook hier moet er een brief geschreven worden naar de curator. Het is uiteraard noodzakelijk om aan te kunnen tonen dat het product daadwerkelijk aan u toebehoort. (bon van aankoop/etc) Koen

Gesloten