LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nummerbehoud online.nl

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
hz0885

Nummerbehoud online.nl

Ongelezen bericht door hz0885 »

Een maand geleden ben ik overgestapt naar online.nl voor internet, bellen en tv.

Er was telefoonnummerbehoud afgesproken, maar nu na een maand heb ik nog steeds mijn oude telefoonnummer niet terug.

De helpdesk van online.nl geeft aan, dat vanwege een 'systeemmigratie' nummer porteren niet gaat.
men werkt er aan
Alleen ik kan nu al langere tijd niet gebeld worden op mijn oude nummer.
We hebben wel een 'tijdelijk' nieuw nummer, maar vrijwel niemand kent dat nieuwe nummer.

Zijn er anderen die hier ook tegenaan gelopen zijn?

Wat kun je er tegen doen?.
Het abonnement is aangegaan voor 2 jaar.
Blijven ze nu in gebreke in hun dienstverlening?

hz0885

Re: Nummerbehoud online.nl

Ongelezen bericht door hz0885 »

Ik had na het maar voortslepen van de problemen met de telefoonnummer portering mijn vraag, klacht ook geplaatst op het forum van Online.nl en vervolgens ook 9/7 op het forum Klachtenkompas van de consumentenbond.

Afgelopen donderdag 9/7 kon ik ook opeens niet meer bellen en gebeld worden met het tijdelijke nummer, want dat bleek vervallen te zijn.

Het forum Klachtenkompas wordt ook door vertegenwoordigers van Online.nl in de gaten gehouden.

Dus ik werd afgelopen vrijdag opeens gebeld, dat het allemaal heel vervelend was, maar ook dat de storingen helaas niet 1,2,3 verholpen zouden zijn.

Echter vrijdag om ca. 18.00 uur werd ik weer gebeld, dat ik mijn oorspronkelijke telefoonnummer terug had en dat ik weer kon telefoneren.
Ik krijg een tegemoetkoming aangeboden van 20 voor het geleden ongemak.

Maar goed (voorlopig) kan ik weer telefoneren en gebruik dus forum Klachtenkompas voor problemen met de diensten van Online.nl.

Gesloten