Goossens Meubelen
Geplaatst: 07 jul 2015 10:49
Wie heeft dezelfde ervaring met Goossens Meubelen?
Wij kochten er een teak houten tafel, die er, zowel op internet als in de showroom in Amsterdam, netjes en onbeschadigd uitzag. Er werd echter een tafel bezorgd die een tiental scheuren vertoonde (in lengte verschillend van 30 tot 10 cm, en in breedte van 1 tot 3cm) en die scheuren waren ook nog eens heel slordig (deels) opgevuld met een soort stopverf. Bij de productbeschrijving staat nergens dat een geleverde tafel er zo uit kan/mag zien dan wel zo kan afwijken van de tafels waar Goossens mee adverteert. De monteur haastte zich te zeggen dat we vooral de klantenservice moesten bellen als we niet tevreden waren. Na nogmaals te zijn gaan kijken in de showroom hebben we inderdaad de klantenservice gebeld en Goossens zou een andere tafel bezorgen. Die kwam inderdaad, waarbij deze monteur zei dat hij de tafel die wij al hadden staan zelf ook nooit geaccepteerd zou hebben. De nieuwe tafel was beschadigd (gevallen of ergens tegen aan gebotst) en die accepteerden wij uiteraard niet, waar de monteur het volledig mee eens was. Beide tafels retour Goossens, en Goossens boekte het aankoopbedrag (€700,-) terug, minus €75,- retourkosten. Het kan toch niet zo zijn dat een klant twee ondeugdelijke tafels geleverd krijgt, die begrijpelijkerwijs niet accepteert en vervolgens als dank een rekening krijgt van €75,-. Goossens is niet bereid om de €75,- alsnog te vergoeden. Argument: al die beschadigingen horen nu eenmaal bij zo'n tafel. Ook al staat dat nergens in hun advertenties / productbeschrijving. Nogal misleidend lijkt mij. Wat verder te doen?
Wij kochten er een teak houten tafel, die er, zowel op internet als in de showroom in Amsterdam, netjes en onbeschadigd uitzag. Er werd echter een tafel bezorgd die een tiental scheuren vertoonde (in lengte verschillend van 30 tot 10 cm, en in breedte van 1 tot 3cm) en die scheuren waren ook nog eens heel slordig (deels) opgevuld met een soort stopverf. Bij de productbeschrijving staat nergens dat een geleverde tafel er zo uit kan/mag zien dan wel zo kan afwijken van de tafels waar Goossens mee adverteert. De monteur haastte zich te zeggen dat we vooral de klantenservice moesten bellen als we niet tevreden waren. Na nogmaals te zijn gaan kijken in de showroom hebben we inderdaad de klantenservice gebeld en Goossens zou een andere tafel bezorgen. Die kwam inderdaad, waarbij deze monteur zei dat hij de tafel die wij al hadden staan zelf ook nooit geaccepteerd zou hebben. De nieuwe tafel was beschadigd (gevallen of ergens tegen aan gebotst) en die accepteerden wij uiteraard niet, waar de monteur het volledig mee eens was. Beide tafels retour Goossens, en Goossens boekte het aankoopbedrag (€700,-) terug, minus €75,- retourkosten. Het kan toch niet zo zijn dat een klant twee ondeugdelijke tafels geleverd krijgt, die begrijpelijkerwijs niet accepteert en vervolgens als dank een rekening krijgt van €75,-. Goossens is niet bereid om de €75,- alsnog te vergoeden. Argument: al die beschadigingen horen nu eenmaal bij zo'n tafel. Ook al staat dat nergens in hun advertenties / productbeschrijving. Nogal misleidend lijkt mij. Wat verder te doen?