actie PLanet INternet ADSL
Geplaatst: 05 apr 2004 14:59
Op 17 feb 04 hebben wij adsl aangevraagd bij planet internet.
Pas op 24 maart heben we het pakket ontvangen.
Een ruime maand wachten dus.
In de maand maart ging de nieuwe adsl-actie blijkbaar in van planet.
Wij hebben nu tot medio maart op onze verbinding moeten wachten maar komen niet in aanmerking voor het nu geldende actieaanbod.
Planet houdt zich aan het moment van aanvraag en dus ook aan de toen geldende actie.
Wij hebben gemengde gevoelens: Als we nu 1 of 2 weken hadden moeten wachten op effecturen van aansluiting, dan hadden we dat terecht gevonden. Nu laten ze mensen ruim 4 weken wachten en gaan dan uit van het moment van aanvraag, zodat je niet voor de huidige actie in aanmerking komt....
Middels email schreef ik hen dat ik dus beter had kunnen afzeggen, toen ik de brief kreeg die de aanvraag bevestigde. Als ik toen acuut weer een aanvraag in zou hebben gediend, was ik wel voor de maart actie in aanmerking gekomen.....
Planet heeft met een standaardbrief gereageerd, zonder specifiek antwoord op mijn opmerkingen.
Beste service provider? IK ben in elk geval teleurgesteld in hen. Zo kan je makkelijk klanten binden. Eerst mensen wekenlang laten wachten en hen niet tegemoet komen voor dit wachten. Heb hier best moeite mee.
gr. Hukkekruk[/quote]
Pas op 24 maart heben we het pakket ontvangen.
Een ruime maand wachten dus.
In de maand maart ging de nieuwe adsl-actie blijkbaar in van planet.
Wij hebben nu tot medio maart op onze verbinding moeten wachten maar komen niet in aanmerking voor het nu geldende actieaanbod.
Planet houdt zich aan het moment van aanvraag en dus ook aan de toen geldende actie.
Wij hebben gemengde gevoelens: Als we nu 1 of 2 weken hadden moeten wachten op effecturen van aansluiting, dan hadden we dat terecht gevonden. Nu laten ze mensen ruim 4 weken wachten en gaan dan uit van het moment van aanvraag, zodat je niet voor de huidige actie in aanmerking komt....
Middels email schreef ik hen dat ik dus beter had kunnen afzeggen, toen ik de brief kreeg die de aanvraag bevestigde. Als ik toen acuut weer een aanvraag in zou hebben gediend, was ik wel voor de maart actie in aanmerking gekomen.....
Planet heeft met een standaardbrief gereageerd, zonder specifiek antwoord op mijn opmerkingen.
Beste service provider? IK ben in elk geval teleurgesteld in hen. Zo kan je makkelijk klanten binden. Eerst mensen wekenlang laten wachten en hen niet tegemoet komen voor dit wachten. Heb hier best moeite mee.
gr. Hukkekruk[/quote]