Kijk uit met Triptime.nl
Geplaatst: 09 jul 2015 11:55
Het boeken bij deze website ging makkelijk. tot het moment van een voor mij nog al vroege "definitieve boek" knop.
De prijs stond netjes naast de definitieve(en bindend) knop. echter was de prijs na het drukken op deze knop opeens 40 euro duurder. Dit was waarschijnlijk de oude prijs die werd "gequote" voor de boeking gemaakt werd.
Aangezien ik op de "definitieve" knop had gedrukt wist ik dat dit een overeenkomst is. Ik wilde niet de bestelling afbreken omdat ik dan kon rekenen op dat het bedrijf alsnog achter het geld aan zou komen. Ik heb de betaling netjes afgerond(40 euro te veel) omdat ik mijn deel van de overeenkomst wilde na komen en wel zou kunnen rekenen op een nette afhandeling.
Dit was uiteraard achteraf een domme keus van mijn kant.
De medewerker welke weinig interesse had in zijn baan erkende wat er gebeurd was maar wist te melden dat er geen fout zat in hun systeem. Hij wist dus dat ik 40 euro meer dan de overeenkomst heb betaald via hun site NA de definitieve prijs die 40 euro lager was maar vind dat het bedrijf hier niets verkeerd doet dit is uiteraard het grote kwade van zo een bedrijf, op de hoogte zijn maar niets mee doen. Dit noem ik dus in alle wetenschap je eigen voorgestelde definitieve overeenkomst niet na komen.
Hij kon geen 40 euro retour doen. maar kon wel gratis de boeking annuleren met de voorwaarde NU direct te beslissen.
Kort samengevat:
Willens en wetens de klant slachtoffer laten zijn van een (bewuste) onrecht die de klant aangedaan wordt terwijl de oplossing makkelijk is. Dit is een hele verkeerde instelling en ik wil niet weten wat er nog meer gedaan wordt met zo een kwade filosofie daar binnen dat bedrijf!
De prijs stond netjes naast de definitieve(en bindend) knop. echter was de prijs na het drukken op deze knop opeens 40 euro duurder. Dit was waarschijnlijk de oude prijs die werd "gequote" voor de boeking gemaakt werd.
Aangezien ik op de "definitieve" knop had gedrukt wist ik dat dit een overeenkomst is. Ik wilde niet de bestelling afbreken omdat ik dan kon rekenen op dat het bedrijf alsnog achter het geld aan zou komen. Ik heb de betaling netjes afgerond(40 euro te veel) omdat ik mijn deel van de overeenkomst wilde na komen en wel zou kunnen rekenen op een nette afhandeling.
Dit was uiteraard achteraf een domme keus van mijn kant.
De medewerker welke weinig interesse had in zijn baan erkende wat er gebeurd was maar wist te melden dat er geen fout zat in hun systeem. Hij wist dus dat ik 40 euro meer dan de overeenkomst heb betaald via hun site NA de definitieve prijs die 40 euro lager was maar vind dat het bedrijf hier niets verkeerd doet dit is uiteraard het grote kwade van zo een bedrijf, op de hoogte zijn maar niets mee doen. Dit noem ik dus in alle wetenschap je eigen voorgestelde definitieve overeenkomst niet na komen.
Hij kon geen 40 euro retour doen. maar kon wel gratis de boeking annuleren met de voorwaarde NU direct te beslissen.
Kort samengevat:
Willens en wetens de klant slachtoffer laten zijn van een (bewuste) onrecht die de klant aangedaan wordt terwijl de oplossing makkelijk is. Dit is een hele verkeerde instelling en ik wil niet weten wat er nog meer gedaan wordt met zo een kwade filosofie daar binnen dat bedrijf!