quicknet
Geplaatst: 05 apr 2004 16:42
Quicknet,
Dit bericht is namens mijn ouders. Deze hebben internet aangeschaft via Quicknet ADSL. Dit is meer dan 2 maanden geleden aangevraad. De eerste keer was de aanvraag niet goed binnen gekomen. Inmiddels is dit wel gebeurt, maar het werkt nog steeds niet. Alles is goed geistalleerd, maar internet, ho maar. Het heeft een week gewerkt, en inmiddels is het weer niet mogelijk. De sercvice via de helpdesk is zeer slecht. Papieren worden opgestuurd, en gefaxed, maar komt niet aan. Het probleem is bekend, er is te weinig capaciteit in meppel. Helaas wil quicknet dit niet toegeven. Maar het annuleren van het abonnement willen ze ook niet aan. Het hele verhaal leverd veel frustratie op. Als iemand nog een tip heeft, hoor ik het graag.
Frank
Dit bericht is namens mijn ouders. Deze hebben internet aangeschaft via Quicknet ADSL. Dit is meer dan 2 maanden geleden aangevraad. De eerste keer was de aanvraag niet goed binnen gekomen. Inmiddels is dit wel gebeurt, maar het werkt nog steeds niet. Alles is goed geistalleerd, maar internet, ho maar. Het heeft een week gewerkt, en inmiddels is het weer niet mogelijk. De sercvice via de helpdesk is zeer slecht. Papieren worden opgestuurd, en gefaxed, maar komt niet aan. Het probleem is bekend, er is te weinig capaciteit in meppel. Helaas wil quicknet dit niet toegeven. Maar het annuleren van het abonnement willen ze ook niet aan. Het hele verhaal leverd veel frustratie op. Als iemand nog een tip heeft, hoor ik het graag.
Frank
