esso extra punten vervallen
Geplaatst: 09 jul 2015 17:58
Hallo allemaal,
Al 16 jaar spaar ik Esso tigerpunten en later is dit esso extra's geworden.
Gedurende deze jaren heb ik er meer dan 14000 punten gespaard.
Door diverse redenen ben ik de auto minder gaan gebruiken en dus ook minder gaan tanken (bij Esso)
In 2013 kreeg ik een mail met de mededeling dat ik binnen een maand moest tanken omdat anders mijn gespaarde punten zouden vervallen. Prima.
Hierop natuurlijk gelijk gaan tanken om mijn punten te behouden.
Kom ik er vorige week achter dat ik nog maar 100 punten op de pas staan. Direct contact gelegd met met de klantenservice en deze gaven aan dat er een geautomatiseerde mail verstuurd is met de mededeling dat ik bijna een jaar niet heb getankt.
Echter deze keer is de mail niet bij mij aangekomen...!
Alle correspondentie met en door esso heb ik in mijn mailbox staan. Alleen dit ene mailtje niet.
Deze keer ben ik dus niet in de gelegenheid gesteld om tijdig te tanken en het verlies van mijn punten te voorkomen.
Het verzoek aan het hoofdkantoor om de punten te herstellen is afgewezen.
Zijn er (juridische) mogelijkheden om mijn punten terug te krijgen?
Of is er een manier om aan te tonen dat ik die mail niet heb gehad en er misschien iets is misgegaan met het automatisch versturen?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Groeten Jeroen
Al 16 jaar spaar ik Esso tigerpunten en later is dit esso extra's geworden.
Gedurende deze jaren heb ik er meer dan 14000 punten gespaard.
Door diverse redenen ben ik de auto minder gaan gebruiken en dus ook minder gaan tanken (bij Esso)
In 2013 kreeg ik een mail met de mededeling dat ik binnen een maand moest tanken omdat anders mijn gespaarde punten zouden vervallen. Prima.
Hierop natuurlijk gelijk gaan tanken om mijn punten te behouden.
Kom ik er vorige week achter dat ik nog maar 100 punten op de pas staan. Direct contact gelegd met met de klantenservice en deze gaven aan dat er een geautomatiseerde mail verstuurd is met de mededeling dat ik bijna een jaar niet heb getankt.
Echter deze keer is de mail niet bij mij aangekomen...!
Alle correspondentie met en door esso heb ik in mijn mailbox staan. Alleen dit ene mailtje niet.
Deze keer ben ik dus niet in de gelegenheid gesteld om tijdig te tanken en het verlies van mijn punten te voorkomen.
Het verzoek aan het hoofdkantoor om de punten te herstellen is afgewezen.
Zijn er (juridische) mogelijkheden om mijn punten terug te krijgen?
Of is er een manier om aan te tonen dat ik die mail niet heb gehad en er misschien iets is misgegaan met het automatisch versturen?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Groeten Jeroen