LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waar zijn jullie toch allemaal mee bezig.............??
Waar zijn jullie toch allemaal mee bezig.............??
Klagen is datgeen wat volgens mij de gemiddelde Nederlander het liefst doet. Een positieve instelling en een stuk wederzijds vertrouwen is helaas niet meer mogelijk in dit land. Ik ben zelf keukenleverancier en zie de nodige berichten met zin & onzin op deze site staan o.a. over het C.B.W. en garantie fondsen etc. Ik weet dat het C.B.W. op dit moment druk doende is om een nieuwe opzet te bedenken welke voldoende moet zijn om echte garanties te waarborgen t.a.v. het aanbetalen op een keuken. Ik denk dat wanneer je een probleem hebt met je keukenleverancier en je dit probleem op een normale manier voorlegt, zonder direct te dreigen met programma's als RADAR of met andere zware middelen te dreigen je het verst komt. Het spreekwoord luidt immers : "met stroop vang je veren"
Helaas heeft een keuken een behoorlijk aantal onderdelen waarop weer verschillende zaken mogelijk zijn als draairichting / kleur kast / kleur front / model greep / greepboring etc. dit betekend dat er in een gemiddelde keuken waar gauw 30 tot 50 onderdelen in zitten en je dit vermenigvuldigt met het aantal zaken wat per onderdeel nog aangegeven moet worden, je je daarna moet kunnen voorstellen dat na de keukenverkoper, de orderverwerking, de orderverwerker bij de fabrikant, de fabricage van het produkt, het uitleveren en het monteren van de verschillende keukenonderdelen die daar ook nog eens bijkomen, de kans dat er "iets" fout gaat behoorlijk aanwezig is bij een keuken. Waar gaat het nou in mijn ogen om : Stel samen vast dat indien er iets niet goed is ( klant en leverancier ) Waardoor het is ontstaan en bij wie de fout ligt. Wat is de goede oplossing en hoe snel kan e.e.a. worden opgelost. Gemiddeld moet je uitgaan van een levertermijn van een opnieuw te leveren onderdeel van 1 tot 4 weken afhankelijk van welk onderdeel er besteld moet worden. Maak een nieuwe afspraak om de eventuele na te leveren onderdelen te vervangen en je hebt geen problemen. Ik vind niet dat je er vanuit moet gaan dat er bij een keuken altijd iets fout gaat. Ik wil alleen maar duidelijk maken dat de verschillende onderdelen van een keuken en alles wat daar mee te maken heeft -dus ook buiten de keukenzaak zelf om- een behoorlijk aantal handelingen nodig heeft voordat deze compleet bij u thuis geleverd en eventueel gemonteerd kunnen gaan worden. En koop nooit een keuken onder de "dwang" van verkoperspraatjes met zogenaamde kortingen etc.. Ga goed nadenken over wat en hoe u het wil en denk niet de "deal" van uw leven te sluiten bij een keukenverkoper die spontaan met flinke kortingen gaat strooien. Blijf de nuchtere Nederlander en kijk wat je moet betalen onderaan de streep en niet naar de kroting welke deze tot stand heeft gebracht !! Vraag ook wat er onder keukenmontage wordt verstaan, komt er b.v. water uit de kraan als de monteur weg is of moet uzelf uiteindelijk de kraan en de afvoer etc. aansluiten..........??
Ik ga ook niet beweren dat ik de beste keukenzaak van Nederland heb of hier andere loze beloftes doen. Kijk & vergelijk en neem de tijd. Maar hier een beetje lopen te zeuren over een stuk onvrede over uw eigen (mis?) koop........?? Of was u eerst zo blij met die hoge korting en nu niet zo blij met de service die daar vaak bij hoort..........?? En gaat u dat hier lopen afreageren, waarom niet zelf initiatief nemen en gaan praten met de leverancier en ook niet een zogenaamde neutrale keukenadviseur welke uiteindelijk ook voor zijn eigen boterham bezig is.......?? Dan kunt u beter kiezen voor een bij het C.B.W. aangesloten keukenzaak deze hebben in ieder geval een geschillencommissie welke mijns inziens redelijk werkt, ga niet af op het feit dat u bij een "erkend" lid koopt want iedere keukenzaak kan bijna zondermeer lid worden zonder dat personeel getest wordt op kennis, of het desbetreffende bedrijf op de kwaliteit van zijn uitleveringen of andere zaken. Ik snap dat het voor u als consument niet eenvoudig is om een keus te maken waar u het beste kunt kopen, maar ik sluit mij aan bij de opmerking van een aantal consumenten hier dat de "kleinere" keukenzaken (lees: geen keukenketen) vaak meer gericht zijn op service en dat de gevraagde prijs vaak weinig afwijkt van de prijs van de zogenaamde "grote" jongens...........
Ik hoop u hiermee geholpen te hebben.
Dick Bloksma.
Helaas heeft een keuken een behoorlijk aantal onderdelen waarop weer verschillende zaken mogelijk zijn als draairichting / kleur kast / kleur front / model greep / greepboring etc. dit betekend dat er in een gemiddelde keuken waar gauw 30 tot 50 onderdelen in zitten en je dit vermenigvuldigt met het aantal zaken wat per onderdeel nog aangegeven moet worden, je je daarna moet kunnen voorstellen dat na de keukenverkoper, de orderverwerking, de orderverwerker bij de fabrikant, de fabricage van het produkt, het uitleveren en het monteren van de verschillende keukenonderdelen die daar ook nog eens bijkomen, de kans dat er "iets" fout gaat behoorlijk aanwezig is bij een keuken. Waar gaat het nou in mijn ogen om : Stel samen vast dat indien er iets niet goed is ( klant en leverancier ) Waardoor het is ontstaan en bij wie de fout ligt. Wat is de goede oplossing en hoe snel kan e.e.a. worden opgelost. Gemiddeld moet je uitgaan van een levertermijn van een opnieuw te leveren onderdeel van 1 tot 4 weken afhankelijk van welk onderdeel er besteld moet worden. Maak een nieuwe afspraak om de eventuele na te leveren onderdelen te vervangen en je hebt geen problemen. Ik vind niet dat je er vanuit moet gaan dat er bij een keuken altijd iets fout gaat. Ik wil alleen maar duidelijk maken dat de verschillende onderdelen van een keuken en alles wat daar mee te maken heeft -dus ook buiten de keukenzaak zelf om- een behoorlijk aantal handelingen nodig heeft voordat deze compleet bij u thuis geleverd en eventueel gemonteerd kunnen gaan worden. En koop nooit een keuken onder de "dwang" van verkoperspraatjes met zogenaamde kortingen etc.. Ga goed nadenken over wat en hoe u het wil en denk niet de "deal" van uw leven te sluiten bij een keukenverkoper die spontaan met flinke kortingen gaat strooien. Blijf de nuchtere Nederlander en kijk wat je moet betalen onderaan de streep en niet naar de kroting welke deze tot stand heeft gebracht !! Vraag ook wat er onder keukenmontage wordt verstaan, komt er b.v. water uit de kraan als de monteur weg is of moet uzelf uiteindelijk de kraan en de afvoer etc. aansluiten..........??
Ik ga ook niet beweren dat ik de beste keukenzaak van Nederland heb of hier andere loze beloftes doen. Kijk & vergelijk en neem de tijd. Maar hier een beetje lopen te zeuren over een stuk onvrede over uw eigen (mis?) koop........?? Of was u eerst zo blij met die hoge korting en nu niet zo blij met de service die daar vaak bij hoort..........?? En gaat u dat hier lopen afreageren, waarom niet zelf initiatief nemen en gaan praten met de leverancier en ook niet een zogenaamde neutrale keukenadviseur welke uiteindelijk ook voor zijn eigen boterham bezig is.......?? Dan kunt u beter kiezen voor een bij het C.B.W. aangesloten keukenzaak deze hebben in ieder geval een geschillencommissie welke mijns inziens redelijk werkt, ga niet af op het feit dat u bij een "erkend" lid koopt want iedere keukenzaak kan bijna zondermeer lid worden zonder dat personeel getest wordt op kennis, of het desbetreffende bedrijf op de kwaliteit van zijn uitleveringen of andere zaken. Ik snap dat het voor u als consument niet eenvoudig is om een keus te maken waar u het beste kunt kopen, maar ik sluit mij aan bij de opmerking van een aantal consumenten hier dat de "kleinere" keukenzaken (lees: geen keukenketen) vaak meer gericht zijn op service en dat de gevraagde prijs vaak weinig afwijkt van de prijs van de zogenaamde "grote" jongens...........
Ik hoop u hiermee geholpen te hebben.
Dick Bloksma.
Re: Waar zijn jullie toch allemaal mee bezig.............??
Ben 't er wel mee eens maar als ik lees dat vaak de complete keuken al moet zijn betaald voor er nog maar één kastje op zijn plaats staat en er al getekend moet worden voor goede en onbeschadigde ontvangst terwijl alles nog ingepakt zit dan begrijp ik de houding van die consumenten ook. Je hebt geen poot meer op te staan als er iets fout mocht gaan tijdens de montage. Een oplossing van 25% aanbetalen, 25% bij levering van de keuken en de overige 50% als de keuken klaar is. Daarbij de klant pas laten tekenen voor goede ontvangst als hij de kans heeft gehad om ook te kijken of er niks beschadigd is, dan voelt de klant zich al een stuk zekerder en zullen de klachten ook afnemen denk ik.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 10 nov 2006 23:52
Re: Waar zijn jullie toch allemaal mee bezig.............??
goede dag allemaal,
Ik ben het helemaal met Dick Bloksma eens.
Ik heb zelf ook een "kleine keukenzaak"( lees geen keten). Die er naar streeft om de klanten er zich prettig te laten voelen.
Bij ons ook geen agressieve verkoop en mooie praatjes, maar deskundig advies, en de order laten plaatsen wanneer de klant er aan toe is.
Bij ons hoeven de klanten geen aanbetalingen te doen, zelf een handtekening is bij ons niet vereist. Wel het vertrouwen , maar dan wederzijds.
De prijzen die wij hanteren zijn door de fabrikanten bepaalt, daar wordt echter wel een korten op verstrekt, maar daar zitten geen duizenden euro`s verschil in. Dat is landelijk te controleren , daar wij zaken doen met gerenomeerde keuken en apparatuur leveranciers.
kortom , het is niet de keukenbranch die ondoorzichtig is , maar het zijn een aantal bedrijven die zich met dat soort pratijken bezig houden.
Bedankt voor het lezen van mijn reactie.
groetjes Rene van Mook.
Uw keuken speciaalzaak.
van Mook keukens&Badkamers
Ik ben het helemaal met Dick Bloksma eens.
Ik heb zelf ook een "kleine keukenzaak"( lees geen keten). Die er naar streeft om de klanten er zich prettig te laten voelen.
Bij ons ook geen agressieve verkoop en mooie praatjes, maar deskundig advies, en de order laten plaatsen wanneer de klant er aan toe is.
Bij ons hoeven de klanten geen aanbetalingen te doen, zelf een handtekening is bij ons niet vereist. Wel het vertrouwen , maar dan wederzijds.
De prijzen die wij hanteren zijn door de fabrikanten bepaalt, daar wordt echter wel een korten op verstrekt, maar daar zitten geen duizenden euro`s verschil in. Dat is landelijk te controleren , daar wij zaken doen met gerenomeerde keuken en apparatuur leveranciers.
kortom , het is niet de keukenbranch die ondoorzichtig is , maar het zijn een aantal bedrijven die zich met dat soort pratijken bezig houden.
Bedankt voor het lezen van mijn reactie.
groetjes Rene van Mook.
Uw keuken speciaalzaak.
van Mook keukens&Badkamers
Re: Waar zijn jullie toch allemaal mee bezig.............??
Ik ben het voor een groot deel met de stelling eens. Echter, dit is een consumentenforum en daar kun je nu eenmaal veel klagers verwachten. Mensen klagen nu eenmaal eerder dan dat ze positieve meldingen maken.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ik ben redelijk goed van vertrouwen maar helaas is dit niet echt meer mogelijk in NL. Als je de goede bedrijven eruit weet te pikken dan is het een stuk makkelijker maar door de praktijken van o.a. Mandemakers wordt je toch wel erg eeeehhhh...oplettend, zullen we maar zeggenen een stuk wederzijds vertrouwen is helaas niet meer mogelijk in dit land.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
- Berichten: 190
- Lid geworden op: 03 aug 2006 12:12
Re: Waar zijn jullie toch allemaal mee bezig.............??
100% met Dick Bloksma en Rene van Mook eens
Heb ook met veel genot de ingezonden brieven in de KIM's van Dhr. Bloksma gelezen. De werkwijze van deze man is een goed voorbeeld van hoe een verhouding keukenzaak - consument behoort te zijn.
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Heb ook met veel genot de ingezonden brieven in de KIM's van Dhr. Bloksma gelezen. De werkwijze van deze man is een goed voorbeeld van hoe een verhouding keukenzaak - consument behoort te zijn.
-
- Berichten: 136
- Lid geworden op: 03 jan 2006 22:24
Re: Waar zijn jullie toch allemaal mee bezig.............??
Dick,
Chapeau! een goed verhaal.
Het enige waar ik wel op wil wijzen is dat CBW niets toevoegt zolang deze gedirigeerd wordt door mensen als Mandemakers en Baxs.
Ik had de aanmeldformulieren klaar liggen maar na de uitzending van opgelicht heb ik deze gauw in de bekende brievenbus onder het bureau gedaan. Als het CBW écht onafhankelijk gaat worden wil ik er nog wel eens over denken.
Voor de rest ben ik het volkomen met je eens!
Chapeau! een goed verhaal.
Het enige waar ik wel op wil wijzen is dat CBW niets toevoegt zolang deze gedirigeerd wordt door mensen als Mandemakers en Baxs.
Ik had de aanmeldformulieren klaar liggen maar na de uitzending van opgelicht heb ik deze gauw in de bekende brievenbus onder het bureau gedaan. Als het CBW écht onafhankelijk gaat worden wil ik er nog wel eens over denken.
Voor de rest ben ik het volkomen met je eens!
Re: Waar zijn jullie toch allemaal mee bezig.............??
Wij hebben onlangs een keuken gekocht bij Garando in Hoorn. Uitstekend geholpen, geen opdringerige verkoper. En daar valt en staat het wel mee. Wij zijn zo vertrokken bij opdringerige verkopers. Deze verkoper bij Grando gaf ons vertrouwen. Met resultaat een keuken gekocht.
Re: Waar zijn jullie toch allemaal mee bezig.............??
Vind als je iets koop van over de 10.000 euro het gewoon goed moet zijn geen gezeik met iets beschadigd of dat er iets ontbreekt.
En waar de fout lig heb ik als consument geen ruk mee te maken.
Dus keuken verkopers gewoon zelf alles goed controleren voordat het wordt afgeleverd bij de klant.
Altijd maar dat afschuiven, Jij bent verantwoordelijk voor een product wat je heb verkocht.
En waar de fout lig heb ik als consument geen ruk mee te maken.
Dus keuken verkopers gewoon zelf alles goed controleren voordat het wordt afgeleverd bij de klant.
Altijd maar dat afschuiven, Jij bent verantwoordelijk voor een product wat je heb verkocht.
Re: Waar zijn jullie toch allemaal mee bezig.............??
Daar hebben we weer zo'n een zielig verhaal van een keukenboertje!!!!
Om te beginnen wat doet u eigenlijk op een consumentenforum?? Dan de volgende opmerkingen:
Om te beginnen wat doet u eigenlijk op een consumentenforum?? Dan de volgende opmerkingen:
Praat vooral voor jezelf en niet voor de andere Nederlanders!!!!Klagen is datgeen wat volgens mij de gemiddelde Nederlander het liefst doet.
Die zitten in een auto, boot etc,etc, ook maar ik heb nog nooit gehoord dat die dingen incompleet worden afgeleverd laat staan dat het vier weken duurt voordat je eindelijk eens een keer kunt rijden/varen. Dus precies zoals Erikkie zegt äls de rommel die jij levert niet compleet is heeft de consument daar inderdaad GEEN RUK mee te maken!!!!! Wanneer gaan jullie keukenboeren dat nu eens een keer snappen????Helaas heeft een keuken een behoorlijk aantal onderdelen
Neen dat denk ik ook niet als je in staat bent dit soort dom gezwets op papier te zetten.Ik ga ook niet beweren dat ik de beste keukenzaak van Nederland heb
Dat maken wij als consument zelf wel uit!!!!! De consument moet bij het kopen van een keuken geen cent vooruit betalen, dat hoeft bij de aanschaf van een auto ook niet dus ik zou echt niet weten waarom wel in keukenland.En gaat u dat hier lopen afreageren
Ik u ook Bloksma!!!!Ik hoop u hiermee geholpen te hebben
Re: Waar zijn jullie toch allemaal mee bezig.............??
Helemaal gelijk, Dick.
Door jouw verhaal hebben we goed opgelet en zijn we uitstekend geslaagd via www.keukenwijzer.nl
Door jouw verhaal hebben we goed opgelet en zijn we uitstekend geslaagd via www.keukenwijzer.nl
Re: Waar zijn jullie toch allemaal mee bezig.............??
Scheuj,
Bedankt voor je reactie, deze hadden we even nodig om aan te geven over welke types we het hier hebben en waarom we altijd een handtekening moeten hebben, anno 2006.
Gelukkig mag ik van mijn klanten nog wel eens een foutje maken, ongeacht waar de schuld ligt, ik krijg de tijd om het fatsoenlijk op te lossen.
Dick, je hebt gelijk, maar probeer niet hier je gelijk te halen.
Dat is namelijk zinloos, je ziet de gemiddelde reacties hier, dat zegt genoeg.
Bedankt voor je reactie, deze hadden we even nodig om aan te geven over welke types we het hier hebben en waarom we altijd een handtekening moeten hebben, anno 2006.
Gelukkig mag ik van mijn klanten nog wel eens een foutje maken, ongeacht waar de schuld ligt, ik krijg de tijd om het fatsoenlijk op te lossen.
Dick, je hebt gelijk, maar probeer niet hier je gelijk te halen.
Dat is namelijk zinloos, je ziet de gemiddelde reacties hier, dat zegt genoeg.
Re: Waar zijn jullie toch allemaal mee bezig.............??
Wilco,
Gelukkig maar dat jij altijd van die zinvolle bijdragen levert. Trouwens de toevoeging 2005 slaat dat op het jaar dat je geboren bent of ben je toen voor de vierde keer failliet gegaan uiteraard met het meepikken van de vooruit betalingen????
Gelukkig maar dat jij altijd van die zinvolle bijdragen levert. Trouwens de toevoeging 2005 slaat dat op het jaar dat je geboren bent of ben je toen voor de vierde keer failliet gegaan uiteraard met het meepikken van de vooruit betalingen????
Re: Waar zijn jullie toch allemaal mee bezig.............??
Ik snap 1 ding niet, scheuj wat doe je hier in hemelsnaam,
keukens is niet je vakgebied, als ik goed gelezen heb ben je al in het bezit van een keuken. je levert naar mijn idee weinig positieve bijdrages het enigste wat je kan is anderen afzeiken.
wat is je doel hier eigenlijk?
keukens is niet je vakgebied, als ik goed gelezen heb ben je al in het bezit van een keuken. je levert naar mijn idee weinig positieve bijdrages het enigste wat je kan is anderen afzeiken.
wat is je doel hier eigenlijk?
Re: Waar zijn jullie toch allemaal mee bezig.............??
Loesjes,
Ter jouwer informatie. Ik heb inderdaad een keuken, een Siematic en ik heb inmiddels bij een kleine keukenzaak in Duitsland een andere gekocht, een Eggersman. Het prijsverschil tussen NL en DU was zo'n 15% in het voordeel van de Duitsers. Nadat ik de keuken had aangeschaft werd ik gebeld door de Nederlander die mij vroeg wat ik ervoor had betaald. Toen hij de prijs hoorde wist deze slimbo mij te vertellen dat hij voor deze prijs ook had kunnen leveren en dat is nu precies waar het om gaat. Hij had de lagere prijs dus vooraf moeten geven en niet achteraf, nog afgezien van het feit dat deze keukenboer in eerste instantie mij met z'n hand op het hart verzekerde dat de prijs absoluut niet lager kon. Kom mij nu niet aan met het verhaal dat de nederlandse keukenboer al het vooraf werk had gedaan zoals 3D tekeningen maken etc,etc want dat had ik zelf gedaan, Alno heeft daar een uitstekend programma voor op hun site staan. Het enige dat werd gevraagd was om de Eggersman typenummers en prijzen bij de door mij gevraagde kasten te zetten. Hetzelfde was waar voor de apparaten. Omdat mijn vrouw bij een kooksessie van Miele was geweest wist zij precies welke apparatuur ze wilde bestellen.
Wat mijn doel is zal ik proberen duidelijk te maken. Ik heb geen verstand van keukens en dat wil ik graag zo houden. Daarom val ik niemand aan op zijn vakkennis of misschien wel gebrek daaraan hoewel ik niet geloof dat keukens ook maar iets met hoogwaardige techniek te maken hebben. Waar het natuurlijk om gaat is de volstrekte intransparantie in de prijsstelling bij de gemiddelde keukenboer en het vervelende is dat dit niet alleen voorkomt bij de DMG groep maar ook bij de kleinere keukenzaken. Dat er zoveel scheef zit bij de keukenleveranciers hebben ze dan ook hoofdzakelijk aan hun gedrag/beleid te danken. Mijn missie is de weinige consumenten die op dit forum nog overgebleven zijn te waarschuwen om hun duur verdiende geld niet zondermeer aan de eerste beste prutser uit te geven maar te vergelijken, nog eens te vergelijken, een keer naar Duitsland te gaan en dan pas toe te slaan.
Ter jouwer informatie. Ik heb inderdaad een keuken, een Siematic en ik heb inmiddels bij een kleine keukenzaak in Duitsland een andere gekocht, een Eggersman. Het prijsverschil tussen NL en DU was zo'n 15% in het voordeel van de Duitsers. Nadat ik de keuken had aangeschaft werd ik gebeld door de Nederlander die mij vroeg wat ik ervoor had betaald. Toen hij de prijs hoorde wist deze slimbo mij te vertellen dat hij voor deze prijs ook had kunnen leveren en dat is nu precies waar het om gaat. Hij had de lagere prijs dus vooraf moeten geven en niet achteraf, nog afgezien van het feit dat deze keukenboer in eerste instantie mij met z'n hand op het hart verzekerde dat de prijs absoluut niet lager kon. Kom mij nu niet aan met het verhaal dat de nederlandse keukenboer al het vooraf werk had gedaan zoals 3D tekeningen maken etc,etc want dat had ik zelf gedaan, Alno heeft daar een uitstekend programma voor op hun site staan. Het enige dat werd gevraagd was om de Eggersman typenummers en prijzen bij de door mij gevraagde kasten te zetten. Hetzelfde was waar voor de apparaten. Omdat mijn vrouw bij een kooksessie van Miele was geweest wist zij precies welke apparatuur ze wilde bestellen.
Wat mijn doel is zal ik proberen duidelijk te maken. Ik heb geen verstand van keukens en dat wil ik graag zo houden. Daarom val ik niemand aan op zijn vakkennis of misschien wel gebrek daaraan hoewel ik niet geloof dat keukens ook maar iets met hoogwaardige techniek te maken hebben. Waar het natuurlijk om gaat is de volstrekte intransparantie in de prijsstelling bij de gemiddelde keukenboer en het vervelende is dat dit niet alleen voorkomt bij de DMG groep maar ook bij de kleinere keukenzaken. Dat er zoveel scheef zit bij de keukenleveranciers hebben ze dan ook hoofdzakelijk aan hun gedrag/beleid te danken. Mijn missie is de weinige consumenten die op dit forum nog overgebleven zijn te waarschuwen om hun duur verdiende geld niet zondermeer aan de eerste beste prutser uit te geven maar te vergelijken, nog eens te vergelijken, een keer naar Duitsland te gaan en dan pas toe te slaan.
Re: Waar zijn jullie toch allemaal mee bezig.............??
Ow, zelf een keukentje tekenen ? Zijn dus allemaal standaard kastje waar je mee werkt ? Dat verklaart alles.
Een fantasieloos keukentje dus in huis en je had een Siematic ? Die zal dan al in je huis hebben gezeten toen je het kocht ?
Keuken 15 % goedkoper , bij een keuken van 15000 ( sorry, hoger schat ik je niet in )in nederland komt dat dus neer op 2250 euro. Je moet de keuken aan laten sluiten door een extern bedrijf, dus zeg maar 450 euro van je winst af. 2 dagen naar duitsland ( maar je zal wel lease auto rijden ) , dan blijft het netto voordeel wel te overzien denk ik zo ? Neh, ik zou gewoon in Nederland kopen. Zeker gezien de after sales, is toch wel makkelijk als je keukenleverancier dicht in de buurt zit. Of je moet on Oldenzaal wonen natturlijk
Een fantasieloos keukentje dus in huis en je had een Siematic ? Die zal dan al in je huis hebben gezeten toen je het kocht ?
Keuken 15 % goedkoper , bij een keuken van 15000 ( sorry, hoger schat ik je niet in )in nederland komt dat dus neer op 2250 euro. Je moet de keuken aan laten sluiten door een extern bedrijf, dus zeg maar 450 euro van je winst af. 2 dagen naar duitsland ( maar je zal wel lease auto rijden ) , dan blijft het netto voordeel wel te overzien denk ik zo ? Neh, ik zou gewoon in Nederland kopen. Zeker gezien de after sales, is toch wel makkelijk als je keukenleverancier dicht in de buurt zit. Of je moet on Oldenzaal wonen natturlijk
Re: Waar zijn jullie toch allemaal mee bezig.............??
Klopt een Volvo S80!!! Wat rijd jij eigenlijk??? Een bestelbusje met de text "keuken 3000"??? Of gewoon een scooter???maar je zal wel lease auto rijden
Re: Waar zijn jullie toch allemaal mee bezig.............??
Dat wil je niet weten
En hij staat nog op mijn eigen naam ook en is betaald .
En tja scheuj, we zijn beiden fl.apdro.llen maar ik kom er tenminste voor uit. Kom op man, kom uit de kast![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
En tja scheuj, we zijn beiden fl.apdro.llen maar ik kom er tenminste voor uit. Kom op man, kom uit de kast
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Re: Waar zijn jullie toch allemaal mee bezig.............??
Nou scheuj, smaak voor auto's heb je naar mijn idee in ieder geval wel,
voor de rest vind ik het een heel nobel streven van je, om de consument te waarschuwen voor de louche keukenhandel die zowel in nederland als in duitsland plaatsvind.
al komt het mij wel heel vreemd over dat iemand die in de automatisering werkt wat naar mijn idee nog veel corrupter werkt hier probeert de consument te waarschuwen.
ben je ook op de andere forum onderdelen actief waar ook louche praktijken plaatsvinden zoals, aannnemerij, installateurs, vakantie verkoper, verzekeringen ga zo maar door???
Ik heb je daar nog niet gezien??? hoe kan dat waarom heb je daar geen nobel streven dan? daar heb je ook mee te doen ( gehad) toch?
voor de rest vind ik het een heel nobel streven van je, om de consument te waarschuwen voor de louche keukenhandel die zowel in nederland als in duitsland plaatsvind.
al komt het mij wel heel vreemd over dat iemand die in de automatisering werkt wat naar mijn idee nog veel corrupter werkt hier probeert de consument te waarschuwen.
ben je ook op de andere forum onderdelen actief waar ook louche praktijken plaatsvinden zoals, aannnemerij, installateurs, vakantie verkoper, verzekeringen ga zo maar door???
Ik heb je daar nog niet gezien??? hoe kan dat waarom heb je daar geen nobel streven dan? daar heb je ook mee te doen ( gehad) toch?
Re: Waar zijn jullie toch allemaal mee bezig.............??
Beste Scheuj,
2005 is het jaar waarin ik mij aanmelde op dit forum.
Ik heb geen eigen keukenzaak, helaas. Ik werk slechts als adviseur.
Niet als verkoper, maar als adviseur.
Zolang jij de vakmensen uit de keukenindustrie keukenboeren noemt, zal ik zeker reageren op je domme gezwets.
Succes met het forum volplempen met je lulverhaaltjes.
Ik ga keukens tekenen nu.
Kus kus, doei doei
2005 is het jaar waarin ik mij aanmelde op dit forum.
Ik heb geen eigen keukenzaak, helaas. Ik werk slechts als adviseur.
Niet als verkoper, maar als adviseur.
Zolang jij de vakmensen uit de keukenindustrie keukenboeren noemt, zal ik zeker reageren op je domme gezwets.
Succes met het forum volplempen met je lulverhaaltjes.
Ik ga keukens tekenen nu.
Kus kus, doei doei
Re: Waar zijn jullie toch allemaal mee bezig.............??
Klopt!! Tot op heden heb ik in die branches nog geen slechte ervaringen gehad maar wat niet is kan natuurlijk nog komen. En wat doe ik als automatiseerder op dit forum??? Voor de laatste keer dan. Dit is een consumentenforum en wat ben ik??????? Ik denk dat je die vraag veel beter aan je collega verkopertjes kan stellen.Ik heb je daar nog niet gezien??? hoe kan dat waarom heb je daar geen nobel streven dan? daar heb je ook mee te doen ( gehad) toch?
Dat zijn de ergste!!!!! Daar ik nog begrip op kan brengen voor de keukenwinkelier want die moet tenslotte een behoorlijke investering doen om een leuke showroom op te bouwen zijn die zgn. adviseurs een soort van parasieten die lekker over de rug van de investeerder mee willen profiteren.Ik werk slechts als adviseur.
Niet als verkoper, maar als adviseur.