AEG wasmachine Service dienst AEG KNUDDE
Geplaatst: 17 jul 2015 21:10
hallo,
Wij hebben nu onze 3e AEG wasmachine. De 1e was niet kapot te krijgen na 15 jaar diens (niet defect) toch afscheid genomen. (AEG turnemat S) onze 2e was een frontlader volautomaat. Die liet het na 7 jaar afweten en was niet storingsvrij geweest tijdens deze periode (begon al in de garantie). Nu onze 3e automaat van AEG. Tot onlangs ging het goed wel de laatste maanden code E20 storing (iets met pompen en water wat niet weg wil) terwijl pomphuis schoon was. ) Tot 3 weken terug er water onder stond, AEG service dienst gebeld, automaat nog geen 3 jaar oud viel onder coulance regeling max. 175 euro wat het ook zou zijn. Het duurde al 4 dagen voordat ze kwamen (ze moesten onderdelen bestellen was hun motto) helaas de monteur was er maar geen juist onderdeel. Twee dagen later een andere monteur met het juiste onderdeel. Gerepareerd en daarna vroeg hij naar de bankcode (bedoelde rekening nr voor autoincasso wat hij niet vertelde). Hij wilde een hoger bedrag laten betalen dan was afgesproken maar nadat dit verteld was corrigeerde hij zich. (bedrag van 175 euro voor rubber slang vervangen vond ik wel heel erg duur, 35 voor slang en 90 euro arbeid en voorrijden vond ik al best betaald maar ja ze moesten 2 x komen.. niet mijn fout ..Ook nog even gevraagd hoe dat kan dat de slang gescheurd was, hij gaf aan dat hij dacht dat er iets ingezeten had, wat niet het geval maar hij kon zijn collega niet vragen omdat die op vakantie was.). Zes dagen later wederom problemen met de wasmachine .. weer bellen en dit zou onder de vorige reparatie vallen (weer 5 dagen wachten) monteur komt langs en hersteld het apparaat. Hij wilde laten betalen voor de reparatie, weer te kennen gegeven dat dit niet afgesproken was en hij accepteerde dat. Later de gang van zaken nog even gemaild naar service center. Krijg ik een standaard mail terug met bla bla bla en er werdt met geen enkel woord ingegegaan op de aangegeven kwestie. Daarna weer een reactie gemaild en kreeg ik alleen excuses voor de kwestie dat de monteur een tehoog bedrag wilde afrekeken. Voor mij is één ding duidelijk geworden.
- GEEN AEG wasmachine meer
- NOOIT geen AEG Service Dienst meer
Als de machine nu defect raakt bel ik een locale monteur die staat er de volgende dag.
Als deze servicedienst de uitstraling van AEG moet vertegenwoordigen krijgen ze het nog zwaar.
Ik zit zelf in een sector met een hoge service graad.
Doe uw voordeel mee met dit verhaal.
Wij hebben nu onze 3e AEG wasmachine. De 1e was niet kapot te krijgen na 15 jaar diens (niet defect) toch afscheid genomen. (AEG turnemat S) onze 2e was een frontlader volautomaat. Die liet het na 7 jaar afweten en was niet storingsvrij geweest tijdens deze periode (begon al in de garantie). Nu onze 3e automaat van AEG. Tot onlangs ging het goed wel de laatste maanden code E20 storing (iets met pompen en water wat niet weg wil) terwijl pomphuis schoon was. ) Tot 3 weken terug er water onder stond, AEG service dienst gebeld, automaat nog geen 3 jaar oud viel onder coulance regeling max. 175 euro wat het ook zou zijn. Het duurde al 4 dagen voordat ze kwamen (ze moesten onderdelen bestellen was hun motto) helaas de monteur was er maar geen juist onderdeel. Twee dagen later een andere monteur met het juiste onderdeel. Gerepareerd en daarna vroeg hij naar de bankcode (bedoelde rekening nr voor autoincasso wat hij niet vertelde). Hij wilde een hoger bedrag laten betalen dan was afgesproken maar nadat dit verteld was corrigeerde hij zich. (bedrag van 175 euro voor rubber slang vervangen vond ik wel heel erg duur, 35 voor slang en 90 euro arbeid en voorrijden vond ik al best betaald maar ja ze moesten 2 x komen.. niet mijn fout ..Ook nog even gevraagd hoe dat kan dat de slang gescheurd was, hij gaf aan dat hij dacht dat er iets ingezeten had, wat niet het geval maar hij kon zijn collega niet vragen omdat die op vakantie was.). Zes dagen later wederom problemen met de wasmachine .. weer bellen en dit zou onder de vorige reparatie vallen (weer 5 dagen wachten) monteur komt langs en hersteld het apparaat. Hij wilde laten betalen voor de reparatie, weer te kennen gegeven dat dit niet afgesproken was en hij accepteerde dat. Later de gang van zaken nog even gemaild naar service center. Krijg ik een standaard mail terug met bla bla bla en er werdt met geen enkel woord ingegegaan op de aangegeven kwestie. Daarna weer een reactie gemaild en kreeg ik alleen excuses voor de kwestie dat de monteur een tehoog bedrag wilde afrekeken. Voor mij is één ding duidelijk geworden.
- GEEN AEG wasmachine meer
- NOOIT geen AEG Service Dienst meer
Als de machine nu defect raakt bel ik een locale monteur die staat er de volgende dag.
Als deze servicedienst de uitstraling van AEG moet vertegenwoordigen krijgen ze het nog zwaar.
Ik zit zelf in een sector met een hoge service graad.
Doe uw voordeel mee met dit verhaal.