iTEK
Geplaatst: 19 jul 2015 15:16
Wij hebben bij iTek 2 Xtract electrische fietsen gekocht op zondag 5 juli. 7 Juli konden wij die afhalen bij iTEK. Dat hebben wij gedaan na het betalen van de fietsen. Bij het van het filiaal van iTEK naar huis fietsen gaf een van de ebikes een ERROR. Dit al na enkele honderd meter. Dus wij terug.
Bij de technische dienst van iTEK hadden ze dit nog nooit meegemaakt. De fiets zou in z'n geheel worden omgeruild. Helaas hadden ze de juiste framemaat niet op voorraad en zou er een fiets van een ander filiaal worden gehaald. Wij zouden hierover de volgende dag bericht krijgen.
Woensdag 15 juli ben ik persoonlijk naar het filiaal van iTEK gegaan om te horen hoe de stand van zaken is. Hier werd toen gezegd dat de ebike-monteur ziek was maar dat ik de volgende dag telefonisch bericht zou krijgen. Net voor sluitingstijd heb ik donderdag 16 juli maar weer zelf gebeld.
Tijdens dit gesprek kreeg ik te horen dat er nu een nieuwe elektrische motor besteld zou zijn die op maandag 20 juli zou binnenkomen en dat de fiets dan dinsdag 21 juli gerepareerd zou zijn. Dit is tegen de afspraak dat er geheel nieuwe fiets zou worden geleverd, geen gerepareerde.
Ik heb hierop iTEK een email gestuurd dat wij van de aankoop van beide ebike's wilen afzien en ons geld terug wilden hebben. In het filiaal van iTEK werd gezegd dat wij een tegoedbon over de koopsom konden krijgen.Dat heb ik niet geaccepteerd. Het vertrouwen in iTEK en in het product is geheel verdwenen.
Deze email aan iTEK is verstuurd binnen 14 dagen na aankoop.
Heb ik hier recht op?
Bij de technische dienst van iTEK hadden ze dit nog nooit meegemaakt. De fiets zou in z'n geheel worden omgeruild. Helaas hadden ze de juiste framemaat niet op voorraad en zou er een fiets van een ander filiaal worden gehaald. Wij zouden hierover de volgende dag bericht krijgen.
Woensdag 15 juli ben ik persoonlijk naar het filiaal van iTEK gegaan om te horen hoe de stand van zaken is. Hier werd toen gezegd dat de ebike-monteur ziek was maar dat ik de volgende dag telefonisch bericht zou krijgen. Net voor sluitingstijd heb ik donderdag 16 juli maar weer zelf gebeld.
Tijdens dit gesprek kreeg ik te horen dat er nu een nieuwe elektrische motor besteld zou zijn die op maandag 20 juli zou binnenkomen en dat de fiets dan dinsdag 21 juli gerepareerd zou zijn. Dit is tegen de afspraak dat er geheel nieuwe fiets zou worden geleverd, geen gerepareerde.
Ik heb hierop iTEK een email gestuurd dat wij van de aankoop van beide ebike's wilen afzien en ons geld terug wilden hebben. In het filiaal van iTEK werd gezegd dat wij een tegoedbon over de koopsom konden krijgen.Dat heb ik niet geaccepteerd. Het vertrouwen in iTEK en in het product is geheel verdwenen.
Deze email aan iTEK is verstuurd binnen 14 dagen na aankoop.
Heb ik hier recht op?