LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Discriminatie van Nederlandse klanten bij Wehkamp
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 30 sep 2011 15:02
- Locatie: Leerbroek
Discriminatie van Nederlandse klanten bij Wehkamp
Discriminatie van Nederlandse klanten bij Wehkamp die contact zoeken via de klanten service, dus telefonisch. Dus als je ze wil bellen bij een probleem. Dan wordt de Nederlander gediscrimineerd want ze moeten een 0900 nummer bellen 1 euro per gesprek, maar woon je in België dan mag je een gratis 0800 nummer bellen. Ik vind dit niet kunnen en lijkt op de zaak Euro Disney. Nu het bewijs: zie deze 2 website's de ene is de Nederlandse versie en de andere de Belgische versie, ze zijn exact het zelfde alleen het telefoon nummer is anders. Nederlandse versie wehkamp.nl en de Belgische versie wehkamp.com Rechts boven is het verschil en de Nederlandse versie hebben ze het 0900 nummer verstopt onder contact klantenservice.
Laatst gewijzigd door Radar op 04 aug 2015 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link verwijderd
Reden: Commerciële link verwijderd
Re: Discriminatie van Nederlandse klanten bij Wehkamp
Nou, dat is inderdaad wel goed verstopt. Echt de laatste plaats waar ik zou zoeken! Goed dat je dit aankaart!michel1979 schreef:de Nederlandse versie hebben ze het 0900 nummer verstopt onder contact klantenservice.
Maar serieus: wat wil je bereiken met dit topic?
Re: Discriminatie van Nederlandse klanten bij Wehkamp
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
Re: Discriminatie van Nederlandse klanten bij Wehkamp
vogels schreef:Wauw! Een hele euro per gesprek! En daar ga je een topic over openen??? Discriminatie? Zoek eens op wat de betekenis is van dat woord!michel1979 schreef:Discriminatie van Nederlandse klanten bij Wehkamp die contact zoeken via de klanten service, dus telefonisch. Dus als je ze wil bellen bij een probleem. Dan wordt de Nederlander gediscrimineerd want ze moeten een 0900 nummer bellen 1 euro per gesprek, maar woon je in België dan mag je een gratis 0800 nummer bellen. Ik vind dit niet kunnen en lijkt op de zaak Euro Disney. Nu het bewijs: zie deze 2 website's de ene is de Nederlandse versie en de andere de Belgische versie, ze zijn exact het zelfde alleen het telefoon nummer is anders. Nederlandse versie http://www.wehkamp.nl en de Belgische versie http://www.wehkamp.com Rechts boven is het verschil en de Nederlandse versie hebben ze het 0900 nummer verstopt onder contact klantenservice.
hier sluit ik mij bij aan.
oneerlijk oke, maar discriminatie
tanken in belgie is ook goedkoper, de bekeuringen ook. is dit dan ook discriminatie??
Re: Discriminatie van Nederlandse klanten bij Wehkamp
Natuurlijk, ik woon te ver van de grens af, bekeuringen zijn redelijk goedkoop in Nederland, (mogen best omhoog)aarie25 schreef:vogels schreef:Wauw! Een hele euro per gesprek! En daar ga je een topic over openen??? Discriminatie? Zoek eens op wat de betekenis is van dat woord!michel1979 schreef:Discriminatie van Nederlandse klanten bij Wehkamp die contact zoeken via de klanten service, dus telefonisch. Dus als je ze wil bellen bij een probleem. Dan wordt de Nederlander gediscrimineerd want ze moeten een 0900 nummer bellen 1 euro per gesprek, maar woon je in België dan mag je een gratis 0800 nummer bellen. Ik vind dit niet kunnen en lijkt op de zaak Euro Disney. Nu het bewijs: zie deze 2 website's de ene is de Nederlandse versie en de andere de Belgische versie, ze zijn exact het zelfde alleen het telefoon nummer is anders. Nederlandse versie http://www.wehkamp.nl en de Belgische versie http://www.wehkamp.com Rechts boven is het verschil en de Nederlandse versie hebben ze het 0900 nummer verstopt onder contact klantenservice.
hier sluit ik mij bij aan.
oneerlijk oke, maar discriminatie
tanken in belgie is ook goedkoper, de bekeuringen ook. is dit dan ook discriminatie??