NLE & Vervaldatum AcceptEmail
Geplaatst: 08 aug 2015 06:29
Ook ik heb de nodige uitdagingen ondervonden met de NLE waar ik (helaas) al wat langer klant ben, dit is voor mij de nieuwste in de lange rij van onhebbelijkheden met die "organisatie";
Wellicht is er al eens melding van gemaakt dat NLE "opeens" van acceptgiro per post, zonder verdere aankondiging, mij dwong te betalen via hun AcceptEmail.
NLE gaf aan dat je via hun website kon aangeven dat je desondanks weer wederom acceptgiro's wilt ontvangen maar dat is mij tot op heden niet gelukt.
Alleen via hun klanten"service" kon ik aangeven dat ik weer acceptgiro's zou willen ontvangen.
Zelfs voor betaling via die AcceptEmail betaal ik nog 2,42 euro aan extra kosten, een raadsel voor mij waarom dat zo maar kan.
Maar nu komt het en kan worden opgetekend als de zoveelste waarschuwing tegen zaken doen met NLE;
In die AcceptEmail staat een vervaldatum aangegeven, in mijn geval de 28e.
Als je betaald via die AcceptEmail is het derhalve een directe betaling. (!)
Maar, ik kreeg recentelijk opeens een betalingsherinnering van NLE met een referentie die ik niet kon thuisbrengen.
Kijkende op hun website kon ik ook niet zien dat er nog betalingen openstonden.
Dus per email (want via de telefoon lijkt het wel alsof je met een computer spreekt?) contact opgenomen met hun klanten"service";
Die geven aan dat voor dergelijke AcceptEmail betalingen de vervaldatum niet de 28e is maar de 25e!
Edoch, hun AcceptEmail geeft wel degelijk een vervaldatum aan van de 28e!
In verband met de verwerkingstijd hou ik meestal 3 tot 4 dagen aan, dus betaal 4 dagen vóór de vervaldatum.
Tot op heden bij al mijn betalingen bij ontelbare organisaties nooit problemen mee gehad, nimmer betalingsherinneringen gehad.
Behalve deze ene keer, blijkbaar is NLE haar "strategie" aan het aanpassen nog meer geld van ons te "stelen", liefst zo vroeg mogelijk.
Voor mij is dit de druppel om bij een eerst volgende gelegenheid & mogelijkheid over te stappen naar een andere leverancier, ook al zou deze duurder zijn.
Te vaak valt er wat aan te merken op het gedrag van NLE, laat staan hoe ze omgaan met bestaande klanten en klachten.
Wellicht is er al eens melding van gemaakt dat NLE "opeens" van acceptgiro per post, zonder verdere aankondiging, mij dwong te betalen via hun AcceptEmail.
NLE gaf aan dat je via hun website kon aangeven dat je desondanks weer wederom acceptgiro's wilt ontvangen maar dat is mij tot op heden niet gelukt.
Alleen via hun klanten"service" kon ik aangeven dat ik weer acceptgiro's zou willen ontvangen.
Zelfs voor betaling via die AcceptEmail betaal ik nog 2,42 euro aan extra kosten, een raadsel voor mij waarom dat zo maar kan.
Maar nu komt het en kan worden opgetekend als de zoveelste waarschuwing tegen zaken doen met NLE;
In die AcceptEmail staat een vervaldatum aangegeven, in mijn geval de 28e.
Als je betaald via die AcceptEmail is het derhalve een directe betaling. (!)
Maar, ik kreeg recentelijk opeens een betalingsherinnering van NLE met een referentie die ik niet kon thuisbrengen.
Kijkende op hun website kon ik ook niet zien dat er nog betalingen openstonden.
Dus per email (want via de telefoon lijkt het wel alsof je met een computer spreekt?) contact opgenomen met hun klanten"service";
Die geven aan dat voor dergelijke AcceptEmail betalingen de vervaldatum niet de 28e is maar de 25e!
Edoch, hun AcceptEmail geeft wel degelijk een vervaldatum aan van de 28e!
In verband met de verwerkingstijd hou ik meestal 3 tot 4 dagen aan, dus betaal 4 dagen vóór de vervaldatum.
Tot op heden bij al mijn betalingen bij ontelbare organisaties nooit problemen mee gehad, nimmer betalingsherinneringen gehad.
Behalve deze ene keer, blijkbaar is NLE haar "strategie" aan het aanpassen nog meer geld van ons te "stelen", liefst zo vroeg mogelijk.
Voor mij is dit de druppel om bij een eerst volgende gelegenheid & mogelijkheid over te stappen naar een andere leverancier, ook al zou deze duurder zijn.
Te vaak valt er wat aan te merken op het gedrag van NLE, laat staan hoe ze omgaan met bestaande klanten en klachten.