Hertz Tilburg - Klantvriendelijk???
Geplaatst: 14 aug 2015 16:46
Vandaag heb ik een poging gedaan om mijn gereserveerde huurauto in Tilburg op te halen.
Jammer maar helaas. Er waren geen auto's meer aanwezig.
Dus werd ik gevraagd om zelf maar te annuleren via internet en het maandag nog maar eens te proberen.
Wat is dit?!?!?!?
Geen excuses of alternatieven werden er aangeboden....
Willen deze mensen hier uberhaupt wel iets verdienen of zo.
Ik heb over het algemeen wereldwijd goede ervaringen met Hertz vestigingen, maar dit is zo inmiddels al de tweede keer dat ik hier min of meer buitengekeken wordt.
Het lijkt wel of je deze mensen lastig valt als je een auto bij ze huurt....
Misschien dat mijnheer/mevrouw Hertz deze vestiging eens wat beter onder de loep moet nemen, want dit lijkt nergens op!
Jammer maar helaas. Er waren geen auto's meer aanwezig.
Dus werd ik gevraagd om zelf maar te annuleren via internet en het maandag nog maar eens te proberen.
Wat is dit?!?!?!?
Geen excuses of alternatieven werden er aangeboden....
Willen deze mensen hier uberhaupt wel iets verdienen of zo.
Ik heb over het algemeen wereldwijd goede ervaringen met Hertz vestigingen, maar dit is zo inmiddels al de tweede keer dat ik hier min of meer buitengekeken wordt.
Het lijkt wel of je deze mensen lastig valt als je een auto bij ze huurt....
Misschien dat mijnheer/mevrouw Hertz deze vestiging eens wat beter onder de loep moet nemen, want dit lijkt nergens op!