Pagina 1 van 1

Vodafone

Geplaatst: 14 aug 2015 23:13
door Marcello Ananas
Wat een schandaal. Wat een bijzonder onklantvriendelijke provider.
Mijn (zakelijke) telefoon is afgesloten vanwege een geschil. Misbruik van macht. Wat een arrogantie. Getracht "klantenservice" te benaderen, dit is dus vrijwel onmogelijk. De verbinding wordt gewoon verbroken, belt u nog maar eens terug op een ander moment. Hoe bestaat het.......
Voor mij dus nooooooit meer Vodafone.
Deel dit bericht svp

Wat kun je doen tegen deze terreur, dit voelt als uitpersing en afpersing. Niet betalen: je telefoon wordt gewoon afgesloten. Men weet heel goed dat je niet zonder je (zakelijke) telefoon kunt. Er is geen andere keuze. Vodafone voelt dit haarfijn aan, dus er is maar een mogelijkheid: betalen van die veel te hoge rekening.

Re: Vodafone

Geplaatst: 16 aug 2015 21:32
door renewouters
Dit is een consumentenforum. Wij weten hoogstens wat van consumentenregels, maar niet wat er in jouw zakelijke contract staat.

Re: Vodafone

Geplaatst: 17 aug 2015 14:31
door Har06
renewouters schreef:Dit is een consumentenforum. Wij weten hoogstens wat van consumentenregels, maar niet wat er in jouw zakelijke contract staat.
?? Het afsluiten gebeurt niet zomaar, als ik niet betaal wordt ik ook afgesloten, Vodafone gooit er niet de phone op de haak , waar bestaat het geschil uit?