Vodafone
Geplaatst: 14 aug 2015 23:13
Wat een schandaal. Wat een bijzonder onklantvriendelijke provider.
Mijn (zakelijke) telefoon is afgesloten vanwege een geschil. Misbruik van macht. Wat een arrogantie. Getracht "klantenservice" te benaderen, dit is dus vrijwel onmogelijk. De verbinding wordt gewoon verbroken, belt u nog maar eens terug op een ander moment. Hoe bestaat het.......
Voor mij dus nooooooit meer Vodafone.
Deel dit bericht svp
Wat kun je doen tegen deze terreur, dit voelt als uitpersing en afpersing. Niet betalen: je telefoon wordt gewoon afgesloten. Men weet heel goed dat je niet zonder je (zakelijke) telefoon kunt. Er is geen andere keuze. Vodafone voelt dit haarfijn aan, dus er is maar een mogelijkheid: betalen van die veel te hoge rekening.
Mijn (zakelijke) telefoon is afgesloten vanwege een geschil. Misbruik van macht. Wat een arrogantie. Getracht "klantenservice" te benaderen, dit is dus vrijwel onmogelijk. De verbinding wordt gewoon verbroken, belt u nog maar eens terug op een ander moment. Hoe bestaat het.......
Voor mij dus nooooooit meer Vodafone.
Deel dit bericht svp
Wat kun je doen tegen deze terreur, dit voelt als uitpersing en afpersing. Niet betalen: je telefoon wordt gewoon afgesloten. Men weet heel goed dat je niet zonder je (zakelijke) telefoon kunt. Er is geen andere keuze. Vodafone voelt dit haarfijn aan, dus er is maar een mogelijkheid: betalen van die veel te hoge rekening.