Pagina 1 van 1

T-mobile Storing Wat een provider

Geplaatst: 17 aug 2015 15:50
door Yasmine01
Hallo Allemaal,

Wie heeft er ook problemen met T-Mobile? Ik heb voor deze provider gekozen vanwege de snelle service.
Maar heb nu al 5 dagen storing kan niet bellen noch gebeld worden. Wie heeft dit ook gehad de afgelopen dagen. Noch doet T-Mobile er iets aan om je te compenseren voor het feit dat je geen gebruik kan maken van je eigen abonnement die je notabene zelf betaald elke maand.

Re: T-mobile Storing Wat een provider

Geplaatst: 17 aug 2015 18:48
door renewouters
T-Mobile heeft aangekondigd te gaan compenseren, maar het lijkt me logisch dat ze eerst de boel weer helemaal op orde willen hebben voordat ze dat gaan doen.

En zo'n storing kan overal gebeuren. Zoveel leveranciers van mobiele netwerken zijn er niet meer en de leveranciers van T-Mobile leveren ook aan KPN.

Re: T-mobile Storing Wat een provider

Geplaatst: 17 aug 2015 19:10
door Josephien12
Yasmine01 schreef: Noch doet T-Mobile er iets aan om je te compenseren voor het feit dat je geen gebruik kan maken van je eigen abonnement die je notabene zelf betaald elke maand.
Hoezo notabene die je zelf betaald? Dat is toch logisch dat ieder zijn of haar eigen abo betaald....

Gewoon indrdaad ff rustig afwachten. Geef T-mobile de kans om zelf zaken op te lossen. Dat lukt niet in een paar dagen.

Re: T-mobile Storing Wat een provider

Geplaatst: 18 aug 2015 09:48
door Har06
Yasmine01 schreef:Hallo Allemaal,

Wie heeft er ook problemen met T-Mobile? Ik heb voor deze provider gekozen vanwege de snelle service.
Maar heb nu al 5 dagen storing kan niet bellen noch gebeld worden. Wie heeft dit ook gehad de afgelopen dagen. Noch doet T-Mobile er iets aan om je te compenseren voor het feit dat je geen gebruik kan maken van je eigen abonnement die je notabene zelf betaald elke maand.
In de media is het probleem van T mobile breed uitgemeten, we praten over een dikke dag, de directie bekijkt op welke wijze ze compenseren: Wat een provider is een verkeerde kop :mrgreen:

Re: T-mobile Storing Wat een provider

Geplaatst: 18 aug 2015 10:57
door Miepje1
Jeminee zeg. Ik ben al 15 jaar T-mobile klant en dit is de éérste echte storing. Het is jammer maar helaas. Als jij al een week niet kan bellen is er wat anders aan de hand. Daar kan je T-mobile over twitteren, faceboeken of mailen ;-)

Re: T-mobile Storing Wat een provider

Geplaatst: 18 aug 2015 11:51
door ruud_a
Waarschijnlijk een gemuteerd virus van de NSA dat een eigen leven is gaan leiden.

Re: T-mobile Storing Wat een provider

Geplaatst: 18 aug 2015 12:16
door renewouters
ruud_a schreef:Waarschijnlijk een gemuteerd virus van de NSA dat een eigen leven is gaan leiden.
Ze hebben geen Amerikaanse leverancier in het core netwerk, dus die kans is vrij klein. Een lek richting China of Finland is dan wel weer een optie.

Re: T-mobile Storing Wat een provider

Geplaatst: 18 aug 2015 15:37
door tijger1
Ben al jaren en jaren klant bij T-mobile en dit is de eerste storing die ik meemaak. Dus valt nogal mee de problemen. En duurde zeker geen week. Kijk uw mobiel eens na.

Re: T-mobile Storing Wat een provider

Geplaatst: 18 aug 2015 15:38
door martine81
hier hetzelfde, eerste storing die ik in jaren had, was ook maar 1 dag (had het eigenlijk niet eens in de gaten)

Re: T-mobile Storing Wat een provider

Geplaatst: 18 aug 2015 20:09
door Har06
martine81 schreef:hier hetzelfde, eerste storing die ik in jaren had, was ook maar 1 dag (had het eigenlijk niet eens in de gaten)
Vreemd dat Ts praat over 5 dagen, wederom een opgeklopte topic :mrgreen:

Re: T-mobile Storing Wat een provider

Geplaatst: 19 aug 2015 10:15
door Miepje1
Van de site: https://www.t-mobile.nl/netwerkstoring

Je wordt er niet rijk van maar ze doen hun best.

Re: T-mobile Storing Wat een provider

Geplaatst: 19 aug 2015 14:56
door Har06
Miepje1 schreef:Van de site: https://www.t-mobile.nl/netwerkstoring

Je wordt er niet rijk van maar ze doen hun best.
Zo is het maar net, gisteren lag Ziggo er ook een tijdje uit, kan gebeuren,toch ? :lol: