KPN Prepaid geen verbruik overzicht omdat er al betaald is
Geplaatst: 24 aug 2015 16:21
Bij een prepaid abonnement van KPN staat, dat een verbruik overzicht niet nodig is 'omdat er al betaald is'. Ik snap hier niets van, want een verbruik overzicht geeft weer wat je hebt gedaan en wat je daarvoor moet betalen.
Omdat je bij een prepaid abonnement niet kunt zien waaraan het geld besteed is, vragen veel mensen zich af, net als ik, waar hun tegoed ineens is gebleven. Dit is vooral het geval indien er vanuit het buitenland is gebeld/data gebruikt.
Ik begrijp de KPN ook niet in deze, want ik zie een hoop negatieve opmerkingen op het internet over het verdwijnen van tegoed en de vraag hoe dat kan, terwijl inzicht in het verbruik dit toch zou moeten tonen.
Wat ik ook niet begrijp is dat er bij pre-paid blijkbaar geen verplichting is om te tonen waaraan het tegoed opgaat. Je koopt dus iets en hebt geen idee of het klopt.
Uiteindelijk maak je toch een account aan bij de KPN, met je email en je naam. Dus het hoeft niet moeilijk te zijn, sterker nog, het zou mensen aanmoedigen zich te registreren.
Of is er toch een mogelijkheid bij de KPN om een dergelijk overzicht boven tafel te krijgen en zie ik iets over het hoofd?
Met vriendelijke groet,
Freek
Omdat je bij een prepaid abonnement niet kunt zien waaraan het geld besteed is, vragen veel mensen zich af, net als ik, waar hun tegoed ineens is gebleven. Dit is vooral het geval indien er vanuit het buitenland is gebeld/data gebruikt.
Ik begrijp de KPN ook niet in deze, want ik zie een hoop negatieve opmerkingen op het internet over het verdwijnen van tegoed en de vraag hoe dat kan, terwijl inzicht in het verbruik dit toch zou moeten tonen.
Wat ik ook niet begrijp is dat er bij pre-paid blijkbaar geen verplichting is om te tonen waaraan het tegoed opgaat. Je koopt dus iets en hebt geen idee of het klopt.
Uiteindelijk maak je toch een account aan bij de KPN, met je email en je naam. Dus het hoeft niet moeilijk te zijn, sterker nog, het zou mensen aanmoedigen zich te registreren.
Of is er toch een mogelijkheid bij de KPN om een dergelijk overzicht boven tafel te krijgen en zie ik iets over het hoofd?
Met vriendelijke groet,
Freek