Pagina 1 van 1

Klantenservice Mobiel.nl en KPN een Drama

Geplaatst: 28 aug 2015 14:24
door tjerk1
06-08-2015
Al zoekende op tweakers.nl een LG Leon H320 met 1GB werkgeheugen en 8GB opslag gevonden voor €116,23
Besteld bij Mobiel.nl
07-08-2015 afgeleverd door KPN, blijkt dat de opgegeven opslag en het werkgeheugen niet kloppen, had 768MB werkgeheugen en 4GB opslag
Onmiddellijk met KPN 0612001200 gebeld om te retourneren, kreeg geen retournummer, was volgens die mevrouw niet nodig. Kreeg wel een retouradres dat ik op de doos moest plakken. KPN Retours Antwoordnummer 10085 5200VB Den Bosch. Wat later niet bleek te bestaan omdat het pakje is bezorgd bij: Postbus 345 5201AH 's-Hertogenbosch.
12-08-2015 Nog geen E-mail met retourinstructies, dus maar weer eens gebeld met 0612001200.Ook volgens deze meneer was een retournummer niet nodig, kreeg wel weer hetzelfde foutieve retouradres ( met het antwoordnummer) Ook gaf de meneer aan dat mijn €108,23 zo snel mogelijk werden teruggestort op mijn rekening. Waarop ik hem er op attent maakte dat ik €116,23 had betaald. Daar begreep de beste man helemaal niets van en beloofde plechtig om dat zo snel mogelijk uit te zoeken . Ik kreeg wel dezelfde dag €8 hele euro's op mijn rekening bijgeschreven. Vraag mij nu af waar de resterende 108,23 blijft , na meerdere malen bellen met Mobiel.nl en KPN is er niemand die een oplossing kan bieden.
Eerst wordt je belazerd en dan heb je de grootste moeite om je geld terug te krijgen heel erg fijn van KPN

Re: Klantenservice Mobiel.nl en KPN een Drama

Geplaatst: 28 aug 2015 21:48
door tjerk1
Ja nu kloppen de specificaties wel, die zijn intussen wel aangepast.
Op de pagina van mobiel.nl staat alleen maar het nummer van KPN 0612001200
Je kunt niet naar mobiel.nl retourneren

Re: Klantenservice Mobiel.nl en KPN een Drama

Geplaatst: 28 aug 2015 22:42
door tjerk1
Betaling is gedaan aan : Stichting Derdengelden Buckaroo
IBAN : NL19DEUT0319821366
maar is door KPN geleverd