Wie heeft hier ervaring mee?
Vorig jaar juni heeft mijn vriendin voor ons zoontje ene fisher price CD speler gekocht bij Intertoys. Na een week of zes weigerde het apparaat CD's af te spelen. Ik ben toen terug gegaan naar intertoys en heb toen keurig een nieuw exemplaar meegekregen.
Nu is het apparaat sinds twee weken wederom defect (zelfde problemen) Het apparaat tikt hevig wanneer er een cd in wordt gestopr en geeft vervolgens ERR aan op het display (error red.)
Het lijkt erg op de problemen met de Playstation 2 maar dat terzijde.
Ik ben vorige week weer naar intertoys gegaan met de mededeling dat het apparaat wederom defect is (geholpen door zelfde dame als vorig jaar, die probleem nog herkende)
Echter nu kreeg ik te horen dat intertoys maar 30 dagen garantie geeft op gekochte producten Ze wees hierbij naar een bordje in de winkel, waarop echter stond ruilen of niet goed geld terug, maar dit heeft mijns inziens niets te maken met garantie bepalingen.
Dit kan naar mijn idee niet. Is toch minimaal 1 jaar garantie. En dan ook bij diegene waarmee ik een koopcontract ben aangegaan? (intertoys in dit geval)
Daarbij werd ik doorverwezen naar Mattel Europe om het met hun te regelen. Inmiddels heb ik contact gehad met het hoofdkantoor van intertoys en zij zouden het uitzoeken. Nu twee dagen later heb ik nog niks gehoord.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Garantie Intertoys
Re: Garantie Intertoys
Je krijgt gewoon fabrieksgarantie
Bel even met de intertoy's voor het telefoonnummer van fisher price en dan kan het gewoon via hun worden geregeld. Wel een kopie van de bon maken je krijgt hem vaak niet meer terug.
Bel even met de intertoy's voor het telefoonnummer van fisher price en dan kan het gewoon via hun worden geregeld. Wel een kopie van de bon maken je krijgt hem vaak niet meer terug.
Beste lezers van mijn bericht.
Het is toch niet te geloven. Iedere keer als ik bij intertoy over de vloer kom is het een grote puinhoop. Ja dezelfe "aardige medewerkers"welke heel service gericht zijn...Dus totaal niet .
Kwam terug met een vraag over mijn product de sony playstation aangezien echter men had er totaal geen zin in om uitleg te geven laat staan mijn zoon normaal te woord te staan.
ZIjn tante had tevens een spelletje gekocht welke wij binnen één dag wilde omruilen met de bon ! maar neee hoor dit ruilen we niet meneer.
Ik weet voortaan wel beter ik ga een ander
Groet Michel
Het is toch niet te geloven. Iedere keer als ik bij intertoy over de vloer kom is het een grote puinhoop. Ja dezelfe "aardige medewerkers"welke heel service gericht zijn...Dus totaal niet .
Kwam terug met een vraag over mijn product de sony playstation aangezien echter men had er totaal geen zin in om uitleg te geven laat staan mijn zoon normaal te woord te staan.
ZIjn tante had tevens een spelletje gekocht welke wij binnen één dag wilde omruilen met de bon ! maar neee hoor dit ruilen we niet meneer.
Ik weet voortaan wel beter ik ga een ander
Groet Michel
Software en Intertoys gaan niet samen.
Intertoys is zowiezo een vervelend zaak.
Intertoys is zowiezo een vervelend zaak.
het is toch logisch dat je een cd of spel niet om kunt ruilen, ff lekker uitproberen en dan terug brengen als het niet bevalt?
Niets mis met Intertoys, zeker het filiaal in Noordwijk, altijd vriendelijke medewerkers en gaat er iets kapot al is het na 2 jaar, nooit een probleem
Niets mis met Intertoys, zeker het filiaal in Noordwijk, altijd vriendelijke medewerkers en gaat er iets kapot al is het na 2 jaar, nooit een probleem