Garantie
Geplaatst: 08 apr 2004 20:07
Beste Lezers,
Heb ongeveer 2 jaar geleden bij Megamax Apeldoorn een draadloze telefoon van Samsung gekocht (SPR 6100) voor +/- 170 euro.
Met extra 3 jaar garantie, (deze geeft megamax standaard dus zonder extra te betalen)
Voorwaarden:
Gratis "Megamax-kwaliteitsgarantie"
Megamax staat achter de kwaliteit van de door hun geleverde produkte. Toch bestaat de kans dat er een defect optreedt. Mocht uw aankoop binnen de verhoogde garantieperiode 3 keer door onze technische dienst danwel de leverancier op fabricagefouten gerepareed moeten worden krijgt u van ons een nieuw exemplar. Is het model/type niet mer leverbaar dan krijgt u van Megammax een gelijkwaardige met dezelfde specificaties.
Deze toestel heeft helaas 1 maand geleden defecten vertoont. Deze is toen opgestuurd via megamax, hieruit bleek dat het toestel economisch niet te repareren was. Dus ze kwamen aan met een gelijkwaardige toestel en dat zou een AEG D5000 zijn.
Hiermee zijn wij niet accoord gegaan omdat wij het toestel niet mooi vonden, waarop wij met het volgende voorstel zijn gekomen. Een ander toestel leveren met eventuele bijbetaling, ze zijn hiermee accoord gegaan. Alleen ze kwamen aan dat wij een bedrag van 160 euro bij moesten betalen. Het toestel kost bij hun 260 euro.
Onze vraag is kunnen ze dit maken of hebben wij recht op een bijbetaling van 80 euro dit naa aftrek van oorspronkelijke betaalde prijs voor het samsung toestel.
Trouwens zeggen ja maar meneer u heeft het toestel wel gebruikt dus er zit daar een afschrijving aan. Maar ik hed toch 3 jaar garantie???????
Wie kan ons HELPEN.
Heb ongeveer 2 jaar geleden bij Megamax Apeldoorn een draadloze telefoon van Samsung gekocht (SPR 6100) voor +/- 170 euro.
Met extra 3 jaar garantie, (deze geeft megamax standaard dus zonder extra te betalen)
Voorwaarden:
Gratis "Megamax-kwaliteitsgarantie"
Megamax staat achter de kwaliteit van de door hun geleverde produkte. Toch bestaat de kans dat er een defect optreedt. Mocht uw aankoop binnen de verhoogde garantieperiode 3 keer door onze technische dienst danwel de leverancier op fabricagefouten gerepareed moeten worden krijgt u van ons een nieuw exemplar. Is het model/type niet mer leverbaar dan krijgt u van Megammax een gelijkwaardige met dezelfde specificaties.
Deze toestel heeft helaas 1 maand geleden defecten vertoont. Deze is toen opgestuurd via megamax, hieruit bleek dat het toestel economisch niet te repareren was. Dus ze kwamen aan met een gelijkwaardige toestel en dat zou een AEG D5000 zijn.
Hiermee zijn wij niet accoord gegaan omdat wij het toestel niet mooi vonden, waarop wij met het volgende voorstel zijn gekomen. Een ander toestel leveren met eventuele bijbetaling, ze zijn hiermee accoord gegaan. Alleen ze kwamen aan dat wij een bedrag van 160 euro bij moesten betalen. Het toestel kost bij hun 260 euro.
Onze vraag is kunnen ze dit maken of hebben wij recht op een bijbetaling van 80 euro dit naa aftrek van oorspronkelijke betaalde prijs voor het samsung toestel.
Trouwens zeggen ja maar meneer u heeft het toestel wel gebruikt dus er zit daar een afschrijving aan. Maar ik hed toch 3 jaar garantie???????
Wie kan ons HELPEN.