LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] terugbetaling restschuld

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
dv
Berichten: 93
Lid geworden op: 16 aug 2003 15:35

terugbetaling restschuld

Ongelezen bericht door dv »

yes
dexia heeft mij de volledige restschuld terugbetaald plus een sorry briefje erbij, ik ben dus eindelijk van hun verlost, nu ga ik er eentje op drinken
m vr gr dv

lions90
Berichten: 247
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:24

Re: terugbetaling restschuld

Ongelezen bericht door lions90 »

dv,

Als je het zelf maar gelooft he!

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: terugbetaling restschuld

Ongelezen bericht door Janneke52 »

DV zet die brief eens op het forum dan!!!! Dexia en verontschuldiging?
No way, kan het niet geloven.
Mail de brief eens naar Piet van Pay-back als je hem niet op het forum wilt zetten.

speeds
Berichten: 31
Lid geworden op: 04 apr 2004 12:24

Re: terugbetaling restschuld

Ongelezen bericht door speeds »

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen???

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: terugbetaling restschuld

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Ik zou die brief wel eens willen zien, kan het me niet voorstellen, maar wie weet...

m.v.g. justice man 007

willy59
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 feb 2004 17:49

Re: terugbetaling restschuld

Ongelezen bericht door willy59 »

DV

weet je nog wat dit is
effe opgelet allemaal

jullie geloven toch niet dat magier 25000 euro is kwijtgescholden, dit is de reinste onzin, als bij mensen met een restschuld van bv 3000 euro, nog geen cent wordt kwijtgescholden, dan bij magier zeker 25000 euro, logish nadenken mensen, of hij zit ons te stangen, of hij moet in opdracht van dexia dit doen, om iedereen die zogenaamde clausule te laten ondertekenen, laat hem maar eerst met hard bewijs komen, en niet zo'n onzin uitkramen, ik verwed er mijn loon op
Geplaatst 5-04-2004 om 19.14

Dus kom maar met je loon.

Harry
Berichten: 140
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:17

Re: terugbetaling restschuld

Ongelezen bericht door Harry »

Ook als dv, magier of al die andere vogels een brief van dexia naar Payback mailen wil dit nog niet zeggen dat het waar is. Het kunnen dexia medewerkers zijn die Piet op een verkeerd been willen zetten. Heel veel mensen op dit forum geloven volgens mij nog in sprookjes. Ach misschien ook wel lekker je nog als kind te wanen.

groetjes Harry


p.s. er worden stelselmatig berichten verwijderd, zo krijg je eenzijdige communicatie we kunnen beter op de site van pay-back verder communiceren.

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: terugbetaling restschuld

Ongelezen bericht door JL »

In principe is het forum onbetrouwbaar geworden Harry maar veel factoren spelen een rol in het geheel. Sara heeft zich op tijd teruggetrokken omdat ze vond, dat het tijd werd ze heeft velen de weg gewezen.

Nu moet je het zelf doen al of niet georganiseerd. Het is komkommertijd in de financiële- en rechterlijke wereld.

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: terugbetaling restschuld

Ongelezen bericht door Sonja »

ik krijg ook mijn inleggeld terug binnenkort.

speeds
Berichten: 31
Lid geworden op: 04 apr 2004 12:24

Re: terugbetaling restschuld

Ongelezen bericht door speeds »

Nou sonja, ik ben benieuwd hoe en wanneer en op welek manier?
Alvast bedankt voor een antwoord.

dv
Berichten: 93
Lid geworden op: 16 aug 2003 15:35

Re: terugbetaling restschuld

Ongelezen bericht door dv »

goedendag iedereen

er is er maar 1 die echt heeft opgelet en dat is WILLY 59, ikzelf werd er een beetje misselijk van dat mensen andere mensen deden geloven dat er restschulden werden terugbetaald of kwijtgescholden, daarom deed ik dit voor de gein, kijken hoeveel er reageren en hoeveel goedgelovigen er nog steeds zijn, voor de mensen die dit niet weten te waarderen, mijn excuses, voor de anderen GELOOF NIETS MAAR OOK NIETS DAT ER SCHULDEN WORDEN KWIJTGESCHOLDEN OF TERUGBETAALD

m vr gr dv

Bernts Eman
Berichten: 183
Lid geworden op: 14 aug 2003 14:20

Re: terugbetaling restschuld

Ongelezen bericht door Bernts Eman »

...
Laatst gewijzigd door Bernts Eman op 06 dec 2004 06:09, 1 keer totaal gewijzigd.

dv
Berichten: 93
Lid geworden op: 16 aug 2003 15:35

Re: terugbetaling restschuld

Ongelezen bericht door dv »

geachte bernts eman

wat nou, verkeerde gevoel voor humor, je moest eens weten wat ik verloren heb met die aandelenlease, ik ben aangesloten bij stichting leaseleed, dan weet je mijn restschuld ongeveer wel, maar ik ben niet bij de pakken er gaan neer zitten, heb restschuld onder protest betaald dmv verhoging hypotheek, dus kom nou niet aan met mensen die met 2000 of 3000 euro verlies gedraaid hebben dat die nou in kat en zak zitten, ik blijf tenminste optimistisch en blijf overal de humor van inzien ook al heb ik veel verloren,

m vr gr dv

Annet
Berichten: 192
Lid geworden op: 01 aug 2003 19:33

Re: terugbetaling restschuld

Ongelezen bericht door Annet »

Ieder weldenkend mens weet ook wel dat Dexia geen restschuld terugbetaald met een briefje erbij "excuses voor het ongemak". Dan zou dit hele forum nooit hebben bestaan als het zo makkelijk ging.
Ik snap de humor wel ook al is ie wrang.
Ik ben ook lid van LL dus ik weet precies waarover dv spreekt mbt de restschuld. Maar er is een verschil tussen hem/haar en mij, ik heb niets meer betaald en ga dat ook niet meer doen. Geen restschuld, niks meer. Hoogstens nog de kosten die LL moet hebben als ze deze zaak tot een goed eind brengen.
Voor de rest slaap ik goed, laat me niet opnaaien door wie of wat dan ook. Ik geloof nog steeds dat recht uiteindelijk zegeviert.

Annet

Bernts Eman
Berichten: 183
Lid geworden op: 14 aug 2003 14:20

Re: terugbetaling restschuld

Ongelezen bericht door Bernts Eman »

...
Laatst gewijzigd door Bernts Eman op 06 dec 2004 06:08, 1 keer totaal gewijzigd.

peter57
Berichten: 21
Lid geworden op: 17 sep 2003 20:22

Re: terugbetaling restschuld

Ongelezen bericht door peter57 »

Annet,

Ik geef je groot gelijk dat je niets meer betaald. Ook wij doen dit al sinds juli 2003 niet meer en zullen dit ook niet meer doen.
Want als je opgelicht wordt betaal je toch niet meer?
Wij zijn ook lid van de stichting LeaseLeed.

Groeten,

Peter

De magier
Berichten: 35
Lid geworden op: 01 apr 2004 09:33

Re: terugbetaling restschuld

Ongelezen bericht door De magier »

Hier is eenmalige comeback van de Magier. Ik vind dat ik even op jullie onzin moet reageren.... kwijtschelding voor mensen zonder veel eigen vermogen EN een laag inkomen is mogelijk via de hardheidsclaule. Dat de DV-tjes en Harrys dat niet geloven, prima, maar ze moeten niet doen alsof het een grote leugen is. Daarmee dupeer je mensen voor wie het eventueel een oplossing kan zijn en door jullie onzin er vanaf zien. Ik weet niet wat jullie met jullie gedrag willen bereiken, maar het is redelijk schofterig.

Als er ooit eens een Dexia-gedupeerden-bjieenkomst is, wil ik best wel de brief laten zien. Kan ik meteen het maandsalaris van DV incasseren.

Groet, De Magier

dv
Berichten: 93
Lid geworden op: 16 aug 2003 15:35

Re: terugbetaling restschuld

Ongelezen bericht door dv »

laatste reactie van DV op dit onderwerp

laten we allemaal hopen dat dit voor allemaal goed zal eindigen, maar ik heb er een hard hoofd in, mijn dochter is nu 5 en ik denk als dit allemaal voorbij is dat mijn dochter volwassen is en al 2 keer gescheiden is met 2 kinderen, dit is mijn mening van deze bodemloze put

m vr gr dv en kleinkinderen

Paramanaribootje
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 okt 2003 17:28

Re: terugbetaling restschuld

Ongelezen bericht door Paramanaribootje »

Ach je kunt er ook zelf een eind aanmaken.
Laatst gewijzigd door Paramanaribootje op 11 apr 2004 12:20, 1 keer totaal gewijzigd.

m.de.w
Berichten: 70
Lid geworden op: 29 jul 2003 18:40

Re: terugbetaling restschuld

Ongelezen bericht door m.de.w »

Leuke he,

Mensen bedonderen,eikel!


m.de.w

Gesloten