LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slechte ervaring met 24toolz.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
michielvanduin

slechte ervaring met 24toolz.nl

Ongelezen bericht door michielvanduin »

Ik heb twee weken geleden een lasapparaat en wat lasbenodigdheden besteld bij 24toolz.nl. Ook gelijk betaald via ideal. Helaas leveren ze niks, en reageren bovendien niet op email of telefoon. Het gaat om vrij groot bedrag (310 euro).

Als iemand tips heeft hoe het geld terug te krijgen, graag!
Ik kan me ook voorstellen dat u nog even duidelijk wilt maken dat ik me heb bezondigd aan dom internet gedrag (kopen en betalen bij een mij onbekende webshop). Ook dat is van harte welkom, wrijf het er maar even in.

michielvanduin

Re: slechte ervaring met 24toolz.nl

Aanvulling op bericht: vandaag mail gekregen dat de zending toch verstuurd is. Als m'n pakketje daadwerkelijk aankomt morgen of overmorgen, dan houden we het maar op een incidenteel geval van slechte communicatie.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Wat was de aangegeven leertijd?

Hoop,sowieso dat je m morgen gewoon hebt, natuurlijk.

michielvanduin

Vandaag lag er inderdaad een mooi pakketje op me te wachten. Dus het, weliswaar vertraagd, toch nog helemaal goed gekomen.

Gesloten