E-care : status PO maken door manager
Geplaatst: 15 sep 2015 18:54
Voor de tweede keer heb ik mijn Krups xp2240 espresso / filter apparaat getuurd naar e-care . De eerste keer kreeg ik gewoon een nieuwe na een dag of 10.
Nu staat de status al weer 2 dagen op " PO maken door manager " . Wie weet wat dat wil zeggen ?
De eerste 10 dagen stond de status op " wacht op behandeling tech. dienst " , toen ben ik na een tijdje eens gaan bellen hoe het er mee stond . Een hele aardige mevrouw aan de telefoon : " ik zie het al, hij wacht op behandeling van de technische dienst ." Ja, goede informatie, dat wist ik nog niet! :p
Enfin....dat bracht dus weinig nieuws maar wat is nou " PO maken door manager " ?
Nu staat de status al weer 2 dagen op " PO maken door manager " . Wie weet wat dat wil zeggen ?
De eerste 10 dagen stond de status op " wacht op behandeling tech. dienst " , toen ben ik na een tijdje eens gaan bellen hoe het er mee stond . Een hele aardige mevrouw aan de telefoon : " ik zie het al, hij wacht op behandeling van de technische dienst ." Ja, goede informatie, dat wist ik nog niet! :p
Enfin....dat bracht dus weinig nieuws maar wat is nou " PO maken door manager " ?