LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met Deluxebox.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Lepano202262

Ervaringen met Deluxebox.com

Ongelezen bericht door Lepano202262 »

ik heb via vakantieveilingen.nl een Deluxebox Michelin & Cooking aangeschaft.
deze zou een waarde hebben van €640,- voor de bied prijs van €30,-

echter is deze box zo onderhefen aan voorwaardes dat deze voor deel terniet word gedaan.

het betreft om een kleine voordeel die je er uithaalt.

ook de reacties op https://nl.trustpilot.com/review/deluxebox.com zijn zwaar overdreven en ruikt naar gefabriseerde reacties.

tevens worden alle negetieve reactie meteen gerapporteerd alzijnde "in strijd met Trustpilot richtlijnen"

Daadwerkelijke text van trustpilot:
"Deluxebox heeft deze beoordeling gerapporteerd omdat het in strijd is met Trustpilot richtlijnen. We zijn op dit moment de beoordeling aan het evalueren in overeenstemming met ons rapporteer proces."

mijn eerste klacht:
Ik heb via bovenstaande veiling een box gekocht met het idee dat het om waardecheqeus ging, na aankoop bleken het korings bonnen te zijn die heel omslagtig te verzilveren zijn.

zo zijn ze pas geldig als je voor een hoog bedrag wat koopt.
dus geen vrije keuze.

deze hebben dus totaal geen waarde dit zijn net cheqeus die je eigelijk in elke gratis spambox en reclame folder kan vinden. die zijn ook vaak waardeloos. “krijg gratis een flut ding van 10€, maar koop eerst iets voor 200€”

het is heel misleidend.

om te genieten van €50,- koring moet ik wel eerst €200,- uitgeven bij een restaurant?.. kan dus niet met zijn 2en eten, leuk een goedkopere 3gangen menu nemen, een paar wijntjes en de korting gebruiken op de ongv. €80,- zodat ik er €30,- maar voor hoef bij te leggen.

zo gaat het bij alles.

€2,50 korting op een vlesje azijn met een gemidelde waarde van 25,-
€5,- korting op een keueken schort van €19,95
en dan de verzend kosten niet meegerekend.

de enige bon met een beetje echte waarde is de wijnvoordeel.nl bon.
ookal moet je bulk kopen.
je kan wel een goede fles brute kopen voor €15,- (exl. €5.95 verzend) maar als ik het geld van de aankoop van deze waardebonnen (herstel kortingsbonnen) had ik nu alsnog deze fles kunnen kopen en dat was ik blijer geweest.

ik heb totaal €30,- betaald via vakantieveilingen.nl en dacht leuke en voordelige uitjes te kunnen doen.

maar dat zit er niet in. WAARDELOZE voordelen.

DIT ZIJN GEEN WAARDEBONNEN MAAR KORTINGSBONNEN ONDER ZWARE VOORBEHOUD!!
de zelfde bonnen die eigenlijk ook GRATIS in je spambox komen in je mail en in de folders in de briefenbus.

die €30,- kon ik beter gebuiken om te geniet in een restaurant direct een doos wijn te kopen via wijnvoordeel.nl

deze bonnen zijn onderheven aan zeer veel en vooral dure voorwaarde!!

je moet echt meer dan €2000,- uitgeven wil je de korting hebben van €640,-

tevens heb ik alle positieve reactie aandachtig gelezen.
gelet op woordenspelling, zoals waar een ik, mijn, top, geweldig, maar vooral snel in huis? het zijn electronische “waardebonnen”? kruipt mij toch net als vele andere het gevoel van neppe reacties om mooi en voordelig voor te komen.

(voor de zeikers.. zoals ik zei…. het gevoel van.)

deze voor delen wegen niet op tegen de prijs die er uit eindelijk betaald voor moet worden.

bij contact wordt er niet gereageert.

[ongefundeerde bewering verwijderd]
Laatst gewijzigd door Radar op 18 sep 2015 15:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel en tekst aangepast: ongefundeerde beweringen verwijderd

newmikey

Re: Ervaringen met Deluxebox.com

Ongelezen bericht door newmikey »

Lepano202262 schreef:ik heb via vakantieveilingen.nl een Deluxebox Michelin & Cooking aangeschaft.
Tsja, dat lijkt te goed om waar te zijn en is dus ook.....??? Ik kende het niet maar zie op de website dat overal staat:
" Cookingcheque t.w.v. € xxx te besteden aan..."
Daar is toch geen woord Chinees bij?

Lepano202262

Ongelezen bericht door Lepano202262 »

newmikey schreef:
Lepano202262 schreef:ik heb via vakantieveilingen.nl een Deluxebox Michelin & Cooking aangeschaft.
Tsja, dat lijkt te goed om waar te zijn en is dus ook.....??? Ik kende het niet maar zie op de website dat overal staat:
" Cookingcheque t.w.v. € xxx te besteden aan..."
Daar is toch geen woord Chinees bij?

ja dat snapte ik ook wel haha

ik heb eerder waardecheques aangeschaft via een andere veilingsite en toen betrof het wel zoals ik in het begin zei.

een cheque met een waarde van €50,- zodat je deze korting krijgt over je totaal bedrag en zonder minimale uitbesteding eis van €200,-

en zo kan ik nog wel meer voorbeelden geven

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

Ook maar even op die reviewsite (trustpilot) gekeken en het lijkt alsof je geprobeerd hebt twee keer dezelfde negatieve beoordeling te plaatsen nadat er op de eerste al netjes gereageerd was door dat Deluxebox. Zo komt het op mij tenminste over en dat zal misschien de reden zijn dat ze de tweede review verwijderd hebben?

Gesloten