LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met uploaden bestand in Gmail

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
gezondheid

Problemen met uploaden bestand in Gmail

Ongelezen bericht door gezondheid »

Krijg steeds de melding Bijlage mislukt. De bijlage wil niet toegevoegd worden. Als ik het dan een dag later weer probeer dan werkt het wel. Wat is hiervan de oorzaak?

newmikey

Re: Problemen met uploaden bestand in Gmail

Ongelezen bericht door newmikey »

Te grote bijlage, wisselende/gebrekkige internetverbinding, harde schijf met fouten, virus of andere malware die meelift, wie zal het zeggen? Het kan wel duizend redenen hebben.

Is dit een consumentenprobleem? Een computerforum lijkt me een betere optie om gerichte antwoorden te krijgen. Vermeld dan ook het type besturingssysteem en versienummer, gebruikte browser en versienummer, evt. browser plugins in gebruik, type bestand wat geupload moet worden alsmede de grootte, soor internetverbinding en (theoretische) snelheid, aanwezige antivirus programmatuur en alle andere zaken die van belang zijn.

renewouters

Ongelezen bericht door renewouters »

newmikey schreef: Is dit een consumentenprobleem? Een computerforum lijkt me een betere optie om gerichte antwoorden te krijgen.
Dan hadden ze op dit forum geen Producten >> Computers categorie moeten maken.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Je hebt problemen met computers en je hebt consumentenproblemen met computers. Alleen al wegens de grotere kans op een zinnig antwoord is een dergelijk vraag als in dit topic beter op z'n plek op een daarop gericht forum.

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

gezondheid schreef:Krijg steeds de melding Bijlage mislukt. De bijlage wil niet toegevoegd worden. Als ik het dan een dag later weer probeer dan werkt het wel. Wat is hiervan de oorzaak?
Welke browser (merk en versie) gebruik je.

gezondheid

Ongelezen bericht door gezondheid »

Google Chrome, wanneer ik een andere e-mail account gebruik van Gmail lukt het uploaden wel.

Gesloten