LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lion beddenshop slechte service geen garantie topmatras
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 23 sep 2015 18:39
Lion beddenshop slechte service geen garantie topmatras
Ruim anderhalf jaar geleden een boxspring bed gekocht met daarbij matrassen en ook een TOPMATRAS op aanraden van de Lion beddenshop medewerkster want het is erg handig dat hier dan een afritsbare tijk omheen zit die je kunt wassen. Nu heb je natuurlijk ook lakens en een molton erom heen en hoef je niet erg vaak zo`n tijk te wassen. Nu na 2 x gewassen op 40 graden laten de naden los en begint de tijk hier en daar scheurtjes te vertonen. De lion beddenshop gebeld en daar geeft men geen garantie op want het is ouder dan een jaar en een top matras valt niet onder de garantie want het is geen MATRAS volgens de medewerkers van de Lion beddenshop [adresgegevens verwijderd] megastores, ik heb gevraagd om coulance te geven op de aankoop van een losse afritsbare tijk maar ook daar wordt geen gehoor aan gegeven en blijft men erbij dat een Topmatras geen matras is ????? Ook nadat de verkoopster de GROTE baas gebeld heeft en hij ook kortzichtig heeft gezegd dat een Top matras geen matras is en dus niet onder de garantievoorwaarden valt blijkt er geen oplossing voor mijn probleem te komen, kortom wil ik mensen aanraden om Niet bij de Lion beddenshop te kopen want men houdt zich niet aan hun eigen garantieregels die op hun site staan.
Op matrassen geldt volgens hun regels
eerste jaar 100% garantie
tweede jaar 2 derde garantie
derde jaar 1 derde garantie
Helaas doet de Lion beddenshop erg moeilijk over een stukje service wat ik vraag en krijg de indruk dat men zelf niet weet wat ze in hun winkels verkopen.
Of je het nu een opleg of een top matras noemt het is uiteindelijk gewoon een matras.
Wat mij betreft zijn ze een klant minder rijk en zal een ieder die ik ken en erop kan wijzen beslist niet te kopen in de Lion beddenshop winkels vanwege hun slechte en amateuristisch afhandeling van een vraag/ klacht en een stukje serviceverlening. Ook gaat het mij er niet om om een nieuw topmatras te krijgen, ik wil gewoon een nieuwe tijk met flinke korting of tegen inkoopsprijs als coulance. Uiteindelijk heb ik gevraagd of men mijn gegevens uit hun systeem willen halen daar ik nooit meer iets bij hen zal kopen vanwege de slechte service.
Op matrassen geldt volgens hun regels
eerste jaar 100% garantie
tweede jaar 2 derde garantie
derde jaar 1 derde garantie
Helaas doet de Lion beddenshop erg moeilijk over een stukje service wat ik vraag en krijg de indruk dat men zelf niet weet wat ze in hun winkels verkopen.
Of je het nu een opleg of een top matras noemt het is uiteindelijk gewoon een matras.
Wat mij betreft zijn ze een klant minder rijk en zal een ieder die ik ken en erop kan wijzen beslist niet te kopen in de Lion beddenshop winkels vanwege hun slechte en amateuristisch afhandeling van een vraag/ klacht en een stukje serviceverlening. Ook gaat het mij er niet om om een nieuw topmatras te krijgen, ik wil gewoon een nieuwe tijk met flinke korting of tegen inkoopsprijs als coulance. Uiteindelijk heb ik gevraagd of men mijn gegevens uit hun systeem willen halen daar ik nooit meer iets bij hen zal kopen vanwege de slechte service.
Laatst gewijzigd door Radar op 24 sep 2015 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Adresgegevens verwijderd
Reden: Adresgegevens verwijderd
Re: Lion beddenshop slechte service geen garantie topmatras
Nee, een topdek is iets anders dan een matras.hannemannetje schreef:
Of je het nu een opleg of een top matras noemt het is uiteindelijk gewoon een matras.
Een matras kunt u gebruiken zonder topper, maar een topper kunt u niet gebruiken zonder matras. Het is een accessoire.
Een topper slijt ook veel sneller dan een matras, juist door zijn functie.
Waarom u overigens het adres opneemt in uw bericht is mij een raadsel.
Of probeert u via chantage uw gelijk te krijgen ?
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 23 sep 2015 18:39
Re: Lion beddenshop slechte service geen garantie topmatras
Ik heb gelijk dat hoef ik niet te krijgen ...Waarom wordt het topmatras genoemd? Maar zodra het om garantie of coulance gaat heet het geen matras meer ? En daar gaat het fout naar mijn idee. Dan moet een verkoper/ winkelier dit zeggen voordat het aan iemand verkocht wordt. En het niet brengen dat zo een topmatras zo goed is op het boxspringmatras.
Kortom ik hoef mijn gelijk niet te hebben want ik weet gewoon dat ik veel geld heb betaald voor een topmatras wat nu geen matras meer heet als het de lion beddenshop beter uit komt.
Ik hoef eerlijk gezegd ook helemaal geen ene malle moer meer van de lion beddenshop megastores te hebben.
Het gaat me niet eens meer om het geld maar om het principe. Ik vind de lion beddenshop echt een TOB matrassen bedrijf snapt u?
Wat mij betreft hoop ik dat veel mensen mijn klacht lezen en goede afspraken maakt voordat ze iets kopen bij de lion beddenshop. Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Het is beslist geen chantage want dit is een forum waar je een mening mag ventileren mits je dit redelijk en netjes verwoord en volgens mij voldoe ik hier volkomen aan.
Ik,mijn kinderen en de rest van onze familie die om de paar jaar wel bedden of iets dergelijks kopen bij de lion beddenshop megastores kopen bij deze zaak waar je geen service hoeft te verwachten niet meer. Uitraard zal ik ook tegen collega's of op verjaardagen vertellen hoe ik over de service en garantie van de lion beddenshop megastores denk maar dat is een mening en geen chantage.
Kortom ik hoef mijn gelijk niet te hebben want ik weet gewoon dat ik veel geld heb betaald voor een topmatras wat nu geen matras meer heet als het de lion beddenshop beter uit komt.
Ik hoef eerlijk gezegd ook helemaal geen ene malle moer meer van de lion beddenshop megastores te hebben.
Het gaat me niet eens meer om het geld maar om het principe. Ik vind de lion beddenshop echt een TOB matrassen bedrijf snapt u?
Wat mij betreft hoop ik dat veel mensen mijn klacht lezen en goede afspraken maakt voordat ze iets kopen bij de lion beddenshop. Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Het is beslist geen chantage want dit is een forum waar je een mening mag ventileren mits je dit redelijk en netjes verwoord en volgens mij voldoe ik hier volkomen aan.
Ik,mijn kinderen en de rest van onze familie die om de paar jaar wel bedden of iets dergelijks kopen bij de lion beddenshop megastores kopen bij deze zaak waar je geen service hoeft te verwachten niet meer. Uitraard zal ik ook tegen collega's of op verjaardagen vertellen hoe ik over de service en garantie van de lion beddenshop megastores denk maar dat is een mening en geen chantage.
Re: Lion beddenshop slechte service geen garantie topmatras
Ah, een principekwestie. De ratio is dus weg ? U heeft gelijk en daarmee basta.hannemannetje schreef: Het gaat me niet eens meer om het geld maar om het principe.
Misschien moet u frank visser eens bellen.
Vergeet de kassiere bij uw lokale supermarkt niet, die kan het ook weer doorvertellen.hannemannetje schreef: Uitraard zal ik ook tegen collega's of op verjaardagen vertellen hoe ik over de service en garantie van de lion beddenshop megastores denk maar dat is een mening en geen chantage.
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 23 sep 2015 18:39
Re: Lion beddenshop slechte service geen garantie topmatras
Bent u toevallig een medewerker van de lion beddenshop?
U reageert op een manier waarvan ik denk dat u zich aangesproken voelt door mijn mening/klacht.
Het lijkt wel of u ook een verkoper van onzin bent net zo als de verkopers die mij een produkt hebben verkocht maar geen garantie geven. Als ik netjes een bedrijf bel en om garantie vraag en dit niet krijg en hun ook zeg dat ik deze wanprestatie van het bedrijf via internetsites zal ventileren wordt mij gezegd dat ik dit dan maar lekker moet doen. Dus men is op de hoogte hiervan. Daarbij heb ik geen meester visser nodig want ik kan prima voor mezelf opkomen en mijn mening geven.
Maar goed , denk ook dat u en ik hier een forum vol kunnen schrijven als u mij op mijn tekst gaat herhalen.
Wat mij betreft bedank ik u over uw reactie op het onderwerp en raad u aan om als u iets bij de lion beddenshop wilt kopen dan goed naar de garantievoorwaarden kijkt.
U reageert op een manier waarvan ik denk dat u zich aangesproken voelt door mijn mening/klacht.
Het lijkt wel of u ook een verkoper van onzin bent net zo als de verkopers die mij een produkt hebben verkocht maar geen garantie geven. Als ik netjes een bedrijf bel en om garantie vraag en dit niet krijg en hun ook zeg dat ik deze wanprestatie van het bedrijf via internetsites zal ventileren wordt mij gezegd dat ik dit dan maar lekker moet doen. Dus men is op de hoogte hiervan. Daarbij heb ik geen meester visser nodig want ik kan prima voor mezelf opkomen en mijn mening geven.
Maar goed , denk ook dat u en ik hier een forum vol kunnen schrijven als u mij op mijn tekst gaat herhalen.
Wat mij betreft bedank ik u over uw reactie op het onderwerp en raad u aan om als u iets bij de lion beddenshop wilt kopen dan goed naar de garantievoorwaarden kijkt.
Re: Lion beddenshop slechte service geen garantie topmatras
U maakt zich belachelijk met uw geblaas.
Wel fijn om te horen dat er nog bedrijven zijn met ruggengraat, die zich niet laten chanteren door opmerkingen als
Wel fijn om te horen dat er nog bedrijven zijn met ruggengraat, die zich niet laten chanteren door opmerkingen als
Op een andere site is u ook al verteld dat een topdek niet gelijk is aan een matras, maar toch bent u niet op andere gedachten te brengen.Als ik netjes een bedrijf bel en om garantie vraag en dit niet krijg en hun ook zeg dat ik deze wanprestatie van het bedrijf via internetsites zal ventileren
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 23 sep 2015 18:39
Re: Lion beddenshop slechte service geen garantie topmatras
U krijgt van mij volkomen gelijk dat ik met mijn geblaas beslist niet op andere gedachten te brengen ben hoe ik over de lion beddenshop denk. Valt me op dat u zich wel erg verdiept in de klacht over de lion beddenshop megastores en het u erg aantrekt hoe ik dit kenbaar maak. Ook fijn te horen dat u de klacht via andere sites heeft bekeken.
Ik heb zojuist boodschappen gedaan bij de lokale supermarkt en aan de kassadame gevraagd of ze het ook rond wil vertellen.
Ik vond het wel een goed idee van u, bedankt voor uw tip. Vanmiddag ga ik naar de haagse markt en overweeg of ik daar flyers uitdeel in de trend van uw idee over de lokale supermarkt, dan bereik je wel veel mensen die deze lion beddenshop ook bezoeken voor hun aankopen.
Nogmaals hartelijk dank voor uw fijne reactie en tips en uw mening dat een topmatras geen matras is maar alleen maar zo genoemd wordt, omdat het dan wel zo lekker verkoopt.
Wat betreft chantage slaat nergens op wat u zegt want ik geef mijn mening niet om een nieuwe topmatras af te dwingen. Ook hoef ik geen geld of korting te hebben.
Het is alleen maar mijn mening over de slechte garantie en service die ik als consument ervaar bij de lion beddenshop en dat men in de winkel iets verkoopt met het woordje matras erachter en als het op garantie aankomt het woordje matras dan eraf gehaald wordt.
Ik hoop juist dat zo een bedrijf zich meer in zijn eigen garantie regels zou verdiepen om de klant eerlijker te verkopen en bij aankoop van een topmatras van 7 cm ook zeggen dat je hier geen garantie op krijgt zoals bij een matras van tussen de 14 en 28 cm dikte.
Ik heb zojuist boodschappen gedaan bij de lokale supermarkt en aan de kassadame gevraagd of ze het ook rond wil vertellen.
Ik vond het wel een goed idee van u, bedankt voor uw tip. Vanmiddag ga ik naar de haagse markt en overweeg of ik daar flyers uitdeel in de trend van uw idee over de lokale supermarkt, dan bereik je wel veel mensen die deze lion beddenshop ook bezoeken voor hun aankopen.
Nogmaals hartelijk dank voor uw fijne reactie en tips en uw mening dat een topmatras geen matras is maar alleen maar zo genoemd wordt, omdat het dan wel zo lekker verkoopt.
Wat betreft chantage slaat nergens op wat u zegt want ik geef mijn mening niet om een nieuwe topmatras af te dwingen. Ook hoef ik geen geld of korting te hebben.
Het is alleen maar mijn mening over de slechte garantie en service die ik als consument ervaar bij de lion beddenshop en dat men in de winkel iets verkoopt met het woordje matras erachter en als het op garantie aankomt het woordje matras dan eraf gehaald wordt.
Ik hoop juist dat zo een bedrijf zich meer in zijn eigen garantie regels zou verdiepen om de klant eerlijker te verkopen en bij aankoop van een topmatras van 7 cm ook zeggen dat je hier geen garantie op krijgt zoals bij een matras van tussen de 14 en 28 cm dikte.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 25 sep 2015 09:38
Re: Lion beddenshop slechte service geen garantie topmatras
Is dat bedrijf niet aangesloten bij een geschillencommisie? Zo ja moet je daar jouw klacht indienen. Zo neen dan is Lion beddenshop een bedenkelijk bedrijf!!
Re: Lion beddenshop slechte service geen garantie topmatras
Goed zo !hannemannetje schreef: Ik heb zojuist boodschappen gedaan bij de lokale supermarkt en aan de kassadame gevraagd of ze het ook rond wil vertellen.
Ik vond het wel een goed idee van u, bedankt voor uw tip. Vanmiddag ga ik naar de haagse markt en overweeg of ik daar flyers uitdeel in de trend van uw idee over de lokale supermarkt, dan bereik je wel veel mensen die deze lion beddenshop ook bezoeken voor hun aankopen.
Nogmaals hartelijk dank voor uw fijne reactie en tips en uw mening dat een topmatras geen matras is maar alleen maar zo genoemd wordt, omdat het dan wel zo lekker verkoopt.
Nog een Eyeopener misschien : pindakaas is geen kaas...
Re: Lion beddenshop slechte service geen garantie topmatras
Ook bij bijvoorbeeld Ikea worden de toppers topdekmatras genoemd. En ook al zou het een accessoire zijn, wil dat nog niet zeggen dat binnen 1,5 jaar de naden los mogen gaan en er scheurtjes in de tijk mogen komen. Dat ding, of in ieder geval de tijk, is dus van belabberde kwaliteit.
Heb jaren geleden een topdekmatras gekocht bij Jysk, dus niet echt de duurste zaak, maar mankeert nog helemaal niets aan.
Heb jaren geleden een topdekmatras gekocht bij Jysk, dus niet echt de duurste zaak, maar mankeert nog helemaal niets aan.
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 23 sep 2015 18:39
Re: Lion beddenshop slechte service geen garantie topmatras
Beste Tijger1,
U snapt wel wat ik met mijn hele verhaal bedoel, ik heb inmiddels ook bij Jysk gevraagd of men mij een goede losse tijk kan leveren. Werd hier wel netjes te woord gestaan en zal erover teruggebeld worden.
Wacht ik het even af. Bedankt voor uw reactie en tip.
Gr.
U snapt wel wat ik met mijn hele verhaal bedoel, ik heb inmiddels ook bij Jysk gevraagd of men mij een goede losse tijk kan leveren. Werd hier wel netjes te woord gestaan en zal erover teruggebeld worden.
Wacht ik het even af. Bedankt voor uw reactie en tip.
Gr.
-
- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37
Re: Lion beddenshop slechte service geen garantie topmatras
Zat al te denken, een oorbel is ook geen bel.crazyme schreef:Goed zo !hannemannetje schreef: Ik heb zojuist boodschappen gedaan bij de lokale supermarkt en aan de kassadame gevraagd of ze het ook rond wil vertellen.
Ik vond het wel een goed idee van u, bedankt voor uw tip. Vanmiddag ga ik naar de haagse markt en overweeg of ik daar flyers uitdeel in de trend van uw idee over de lokale supermarkt, dan bereik je wel veel mensen die deze lion beddenshop ook bezoeken voor hun aankopen.
Nogmaals hartelijk dank voor uw fijne reactie en tips en uw mening dat een topmatras geen matras is maar alleen maar zo genoemd wordt, omdat het dan wel zo lekker verkoopt.
Nog een Eyeopener misschien : pindakaas is geen kaas...
Het is toch wat.
Re: Lion beddenshop slechte service geen garantie topmatras
Geachte Heer,
Allereerst wil ik vermelden dat bij een klacht welke beoordeeld wordt als ongegrond de klant dat eigenlijk niet wil horen.
Mijn naam is Lion en de "GROTE" baas van Lion beddenshop.
Het gaat hier niet om een woordspelletje of het een topper matras is ja of nee.
Wij kijken of de klacht gegrond is. Zo ja, dan wordt de klacht opgelost, zo nee, dan zijn we nog bereid gezamenlijk een oplossing te vinden.
Op woensdag heeft u naar de winkel gebeld en direct de dreiging geuit alles op Facebook te zetten en de consumentenbond in te schakelen als het niet opgelost zou worden zoals u dat eiste.
U bent niet zelf naar de winkel gekomen om de klacht te laten beoordelen.
Het klopt dat de verkoopster mij gebeld heeft en mij heeft verteld als we het niet oplossen zoals u dat eiste u het op Facebook zou zetten en consumentenbond in zou schakelen.
Zodra een klant deze dreiging uit haken wij af want de klant wil maar 1 ding, het moet opgelost worden zoals hij/zij dat wil en niet anders, dus is niet meer voor rede vatbaar. Wij wachten dan het deskundig oordeel van de consumentenbond/geschillencommissie af.
Voor de rest laat ik het aan mijn klanten over die uw berichten lezen te oordelen en waarschijnlijk begrijpen zij zeker dat wij gestopt zijn om met u tot een oplossing te komen.
Wij wensen u veel koopplezier bij yisk Ikea.
Allereerst wil ik vermelden dat bij een klacht welke beoordeeld wordt als ongegrond de klant dat eigenlijk niet wil horen.
Mijn naam is Lion en de "GROTE" baas van Lion beddenshop.
Het gaat hier niet om een woordspelletje of het een topper matras is ja of nee.
Wij kijken of de klacht gegrond is. Zo ja, dan wordt de klacht opgelost, zo nee, dan zijn we nog bereid gezamenlijk een oplossing te vinden.
Op woensdag heeft u naar de winkel gebeld en direct de dreiging geuit alles op Facebook te zetten en de consumentenbond in te schakelen als het niet opgelost zou worden zoals u dat eiste.
U bent niet zelf naar de winkel gekomen om de klacht te laten beoordelen.
Het klopt dat de verkoopster mij gebeld heeft en mij heeft verteld als we het niet oplossen zoals u dat eiste u het op Facebook zou zetten en consumentenbond in zou schakelen.
Zodra een klant deze dreiging uit haken wij af want de klant wil maar 1 ding, het moet opgelost worden zoals hij/zij dat wil en niet anders, dus is niet meer voor rede vatbaar. Wij wachten dan het deskundig oordeel van de consumentenbond/geschillencommissie af.
Voor de rest laat ik het aan mijn klanten over die uw berichten lezen te oordelen en waarschijnlijk begrijpen zij zeker dat wij gestopt zijn om met u tot een oplossing te komen.
Wij wensen u veel koopplezier bij yisk Ikea.
Re: Lion beddenshop slechte service geen garantie topmatras
Fijn hoor grote baas van Lion, maar het is duidelijk dat men bij u geen topper, of topdekmatras moet kopen, want die zijn na anderhalf jaar gewoon op. Dus maar beter elders aanschaffen waar wel goede kwaliteit geleverd wordt en men met plezier koopt.
Re: Lion beddenshop slechte service geen garantie topmatras
Dat stelt de klant, dat hoeft dus niet zo te zijn.tijger1 schreef:Fijn hoor grote baas van Lion, maar het is duidelijk dat men bij u geen topper, of topdekmatras moet kopen, want die zijn na anderhalf jaar gewoon op.
Re: Lion beddenshop slechte service geen garantie topmatras
Tuurlijk iemand gaat zomaar bellen dat de naden loslaten en dat er scheurtjes in de tijk komen.
Re: Lion beddenshop slechte service geen garantie topmatras
Bericht maar eerst eens veiligstellen.hannemannetje schreef:Ruim anderhalf jaar geleden een boxspring bed gekocht met daarbij matrassen en ook een TOPMATRAS op aanraden van de Lion beddenshop medewerkster want het is erg handig dat hier dan een afritsbare tijk omheen zit die je kunt wassen. Nu heb je natuurlijk ook lakens en een molton erom heen en hoef je niet erg vaak zo`n tijk te wassen. Nu na 2 x gewassen op 40 graden laten de naden los en begint de tijk hier en daar scheurtjes te vertonen. De lion beddenshop gebeld en daar geeft men geen garantie op want het is ouder dan een jaar en een top matras valt niet onder de garantie want het is geen MATRAS volgens de medewerkers van de Lion beddenshop [adresgegevens verwijderd] megastores, ik heb gevraagd om coulance te geven op de aankoop van een losse afritsbare tijk maar ook daar wordt geen gehoor aan gegeven en blijft men erbij dat een Topmatras geen matras is ????? Ook nadat de verkoopster de GROTE baas gebeld heeft en hij ook kortzichtig heeft gezegd dat een Top matras geen matras is en dus niet onder de garantievoorwaarden valt blijkt er geen oplossing voor mijn probleem te komen, kortom wil ik mensen aanraden om Niet bij de Lion beddenshop te kopen want men houdt zich niet aan hun eigen garantieregels die op hun site staan.
Op matrassen geldt volgens hun regels
eerste jaar 100% garantie
tweede jaar 2 derde garantie
derde jaar 1 derde garantie
Helaas doet de Lion beddenshop erg moeilijk over een stukje service wat ik vraag en krijg de indruk dat men zelf niet weet wat ze in hun winkels verkopen.
Of je het nu een opleg of een top matras noemt het is uiteindelijk gewoon een matras.
Wat mij betreft zijn ze een klant minder rijk en zal een ieder die ik ken en erop kan wijzen beslist niet te kopen in de Lion beddenshop winkels vanwege hun slechte en amateuristisch afhandeling van een vraag/ klacht en een stukje serviceverlening. Ook gaat het mij er niet om om een nieuw topmatras te krijgen, ik wil gewoon een nieuwe tijk met flinke korting of tegen inkoopsprijs als coulance. Uiteindelijk heb ik gevraagd of men mijn gegevens uit hun systeem willen halen daar ik nooit meer iets bij hen zal kopen vanwege de slechte service.
Re: Lion beddenshop slechte service geen garantie topmatras
Goed dat u voet bij stuk houdt en zich niet laat chanteren. Nu ook eens een andere kant van het verhaal te lezen.lion12 schreef:Geachte Heer,
Allereerst wil ik vermelden dat bij een klacht welke beoordeeld wordt als ongegrond de klant dat eigenlijk niet wil horen.
Mijn naam is Lion en de "GROTE" baas van Lion beddenshop.
Het gaat hier niet om een woordspelletje of het een topper matras is ja of nee.
Wij kijken of de klacht gegrond is. Zo ja, dan wordt de klacht opgelost, zo nee, dan zijn we nog bereid gezamenlijk een oplossing te vinden.
Op woensdag heeft u naar de winkel gebeld en direct de dreiging geuit alles op Facebook te zetten en de consumentenbond in te schakelen als het niet opgelost zou worden zoals u dat eiste.
U bent niet zelf naar de winkel gekomen om de klacht te laten beoordelen.
Het klopt dat de verkoopster mij gebeld heeft en mij heeft verteld als we het niet oplossen zoals u dat eiste u het op Facebook zou zetten en consumentenbond in zou schakelen.
Zodra een klant deze dreiging uit haken wij af want de klant wil maar 1 ding, het moet opgelost worden zoals hij/zij dat wil en niet anders, dus is niet meer voor rede vatbaar. Wij wachten dan het deskundig oordeel van de consumentenbond/geschillencommissie af.
Voor de rest laat ik het aan mijn klanten over die uw berichten lezen te oordelen en waarschijnlijk begrijpen zij zeker dat wij gestopt zijn om met u tot een oplossing te komen.
Wij wensen u veel koopplezier bij yisk Ikea.
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Lion beddenshop slechte service geen garantie topmatras
@hannemannetje, eerlijk gezegd snap ik uw gebakkelei over de naam niet zo goed , wat maakt het uit hoe het heet eigenlijk??
Ten tweede vind ik wel dat u nogal hoog vd toren blaast met dreigementen en plaatsen op facebook etcetc.
Zou het kunnen dat u de tijk/ topper/matras misschien ook zelf te ruw behandeld heeft?
Tijdens opmaken bv er te hard aan gesjord, of toch net iets te warm gewassen of in een te volle wasmachine gepropt bv?
En u kent het gezegde: met stroop vang je meer vliegen dan met azijn.
Als u meent voor de volle 100% in uw recht te staan, zou ik zeggen: maak er werk van, maar houdt svp op met zo te dwingen, daar bereikt u in ieder geval niets mee is mijn inschatting.
Ten tweede vind ik wel dat u nogal hoog vd toren blaast met dreigementen en plaatsen op facebook etcetc.
Zou het kunnen dat u de tijk/ topper/matras misschien ook zelf te ruw behandeld heeft?
Tijdens opmaken bv er te hard aan gesjord, of toch net iets te warm gewassen of in een te volle wasmachine gepropt bv?
En u kent het gezegde: met stroop vang je meer vliegen dan met azijn.
Als u meent voor de volle 100% in uw recht te staan, zou ik zeggen: maak er werk van, maar houdt svp op met zo te dwingen, daar bereikt u in ieder geval niets mee is mijn inschatting.
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 23 sep 2015 18:39
Re: Lion beddenshop slechte service geen garantie topmatras
Hallo,
Beste mensen ik wil niemand dwingen hoor. Ik wil alleen consumenten waarschuwen voor mooie verkoop praatjes en dat men goed naar garantievoorwaarden moet kijken bij aankoop.
Wat mezelf betreft heb ik inmiddels een nieuwe tijk besteld maar duurt het 2 weken voordat deze geleverd wordt. Ik mag volgens mij op een forum duidelijk mijn ongenoegen uitspreken en mijn mening geven mits ik het niet netjes doe of scheld.
Ik hoef ook helemaal niets meer van de Lion beddenshop te hebben. Het gaat me niet om het geld of om een nieuwe tijk. Het gaat om het principe mooie praatjes vullen geen gaatjes.
Ik mag op een forum zeggen dat ik niets meer koop bij de lion beddenshop omdat ik als klant heb ervaren dat ik van hen geen service hoef te verwachten.
Beste mensen ik wil niemand dwingen hoor. Ik wil alleen consumenten waarschuwen voor mooie verkoop praatjes en dat men goed naar garantievoorwaarden moet kijken bij aankoop.
Wat mezelf betreft heb ik inmiddels een nieuwe tijk besteld maar duurt het 2 weken voordat deze geleverd wordt. Ik mag volgens mij op een forum duidelijk mijn ongenoegen uitspreken en mijn mening geven mits ik het niet netjes doe of scheld.
Ik hoef ook helemaal niets meer van de Lion beddenshop te hebben. Het gaat me niet om het geld of om een nieuwe tijk. Het gaat om het principe mooie praatjes vullen geen gaatjes.
Ik mag op een forum zeggen dat ik niets meer koop bij de lion beddenshop omdat ik als klant heb ervaren dat ik van hen geen service hoef te verwachten.