Pagina 1 van 1

Re: Feenstra niet altijd kommer en kwel.

Geplaatst: 23 sep 2015 19:06
door tijger1
Uw bijdrage wordt ingelijst opgehangen op het kantoor van Feenstra. Hiep hoi een positief bericht.;-)

Re: Feenstra kommer en kwel????

Geplaatst: 24 sep 2015 05:06
door Frantic2
Wat fijn hé dat alles ook goed kan gaan!

Re: Feenstra kommer en kwel????

Geplaatst: 24 sep 2015 18:25
door stofzuigertje
Loterij?

Ja, een grote firma waar regelmatig iets fout gaan zal ook vele goede monteurs hebben....

Alleen jammer dat ze op kantoor de fouten zelden toegeven en afschuiven.

Re: Feenstra kommer en kwel????

Geplaatst: 07 okt 2015 13:35
door feenstramede
Beste Snuffel1,

Bedankt voor uw positieve bericht.

Het kan soms voorkomen dat de service en dienstverlening tekort schieten. Iedereen herkent de uitspraak ‘waar mensen werken, worden fouten gemaakt’. Wij werken er hard aan om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Wij zouden graag de pluim willen doorgeven aan de monteurs die de cv-ketel bij u hebben geplaatst. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een e-mail te sturen naar [email protected] met uw NAW-gegevens?

Met vriendelijke groet,
Feenstra Webcare

Re: Feenstra kommer en kwel????

Geplaatst: 16 nov 2015 22:04
door guurtje41
ongeveer 5 jaar geleden een all-in contract afgesloten bij Feenstra het kwartaal bedrag voor deze all-in bedroeg 33,= ( 132,= p/j) ik wilde geen onverwachte kosten.
Na de grote stroomstoring in Noord-Holland op 27-03-2015 bleek de verwarming niet meet aan te slaan, de Itho kamerthermostaat gaf geen informatie meer. Dus Feenstra gebeld het was vrijdag en koud , met veel gedoe toch een monteur na een paar uur, ik was al bang dat twee 75jarige het weekend in de kou zouden zitten, de monteur was er snel achter ( 1 1/2 uur)dat de Kamerthermostaat was overleden. Hij had er geen in zijn auto maar een collega die op ons dorp woonde wel. Er werd een goedkope Honeywell thermostaat gemonteerd, en de verwarming werkte weer. De monteur noteerde het een en ander op zijn laptop en zei dat is 177,20 . Ik maakte hem erop vattend dat ik een all-in contract had en dat er geen geen kosten voor mij waren, ik heb de bon afgetekend en zoals altijd na een controle en ging er van uit dat de zaak hiermee was afgedaan. Begin Augustus een aanmaning in de bus dat ik factuur niet betaald had van 177,20 + administratie kosten.
Ik heb per email mijn bezwaren kenbaar gemaakt, maar dat maakte niets uit ik heb de 177,20 zonder administratiekosten onder protest betaald en mijn contract bij de verhoging van het abonnemnts tarief van 33,10 naar 36,22 op 225-06-2015 opgezegd. Nu wederom ene aanmaning zei vinden dat het contract nog doorloopt tot 5 november 2015.
Dat de thermostaat niet onder onderhoud valt staat in de kleine letters van het contract, maar ik vindt dat zeker bij een all-in contract dat wel is en zeker arbeidsloon en voorijkosten.