KPN storing
Geplaatst: 25 sep 2015 10:04
KPN gaat het oplossen. Bedankt
Gebruiken jullie een privé abonnement zakelijk, of een zakelijk abonnement privé? Daar zit namelijk nog wel een subtiel verschil in, bij zakelijke abonnementen is er de mogelijkheid tot schadevergoeding bij langdurige storing, en ook een andere helpdesk om te bellen meen ik.Ani4 schreef:Meld storing bij KPN. Bel over monteur en krijg te horen dat telefoonverbinding is afgesloten, geporteerd naar andere provider. Dergelijke telefoontjes zijn bekend en gaan we niet in mee. Welke provider dan? Kan/wil KPN niet zeggen. Een vriendelijke medewerker noemt 1 naam, die we gaan bellen. Daar zijn we onbekend.
Opnieuw gebeld naar KPN. Krijg nu te horen dat we over zijn gegaan op glasvezel. Dat zou heel prettig zijn; zitten in buitengebied 5 km van glasvezel, dus lijkt ons zeer vreemd. Waarom kunnen we niet bellen, als we op glasvezel zijn aangesloten?
Hierover zullen we worden teruggebeld.
Zitten al 3 dagen zonder telefoon en voor een bedrijf kost dat klanten.